«Бекітілді»
Мектеп директоры:
«_____» «____» 2024 ж
Тәлімгер-мұғалімнің тәлімалушымен жұмыс жоспары
|
Тәлімалушы мұғалім |
|
|
Білімі |
|
|
Бітірген оқу орны, жылы |
|
|
Педагогоикалық практика қорытындысы |
|
|
Сабақ беретін сыныптары |
|
|
Сынып жетекшілігі |
|
|
Тәлімгер-мұғалім |
|
|
Білімі |
|
|
Бітірген оқу орны, жылы |
|
|
Мамандығы |
|
|
Педагогикалық еңбек өтілі |
|
|
Категория |
|
|
Сабақ беретін сыныптары |
|
|
Жұмыс мақсаттары: |
|
|
Міндеттері: |
|
|
Жұмыстың негізгі бағыттары: |
|
|
Қорытынды: |
|
|
№ |
Қызмет мазмұны |
Жұмыс нысаны |
мерзімі |
|
1 |
Жас маман туралы толық мәлімет жинақтау |
«Бетпе-бет» отырысы. Жас маманмен кездесу, сұхбаттасу, танысу |
қыркүйек |
|
2 |
Нормативтік құқықтық актілермен жұмыс жасауға үйрету |
ӘНХ пен ҚР Оқу министрлігінің бұйрықтарымен таныстыру. ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы |
қыркүйек |
|
3 |
Жас маманға нормативтік құжаттармен жұмыс жасауға көмектесу: |
а)күнтізбелік жоспарын ә)сабақ жоспарын б)өз білімін көтеру жоспарын в)өзара сабаққа қатыс дәптерін г)журнал толтыруға кәсіби кеңес беру |
үнемі |
|
4 |
Күнделік.кз-ті уақытымен дұрыс толтыруға үйрету |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Жыл басында |
|
5 |
Күнделік.кз ге күнделікті сабақ жоспарын, күнтізбелік жоспарды жүктеуді көрсету |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Жыл басында |
|
6 |
Жас маманды балалармен ынтымақтасып жұмыс істеуге үйрету |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
үнемі |
|
7 |
педагог кәсібін, сабақтарды сапалы өткізудің практикалық әдістері мен тәсілдерін меңгеру; |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Айына 1 рет |
|
8 |
Жаңа техгологияларда оқып үйренуіне пайдалануына бағыт- бағдар беру |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Айына 1 рет |
|
9 |
Өзара сабаққа қатысу және оны талдау |
Кері байланыс беру. Талқылау |
Айына 2 рет |
|
10 |
Жеке –іс қағаздарымен сауатты жұмыс жасау туралы мағұлмат беру |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Жыл басында |
|
11 |
Ашық сабақ тақырыбын таңдап,оны талқылау |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
уақытында |
|
12 |
Пән мұғалімдерінің сабақтарына және тәрбие сағаттарына қатысып отыруын қадағалау. |
сабақты, әдістемелік семинарларды, мастер-кластар мен тренингтерді зерттеу бойынша мектеп топтарына қатысу; |
үнемі |
|
13 |
Тәлімгердің қорытынды есебі |
педагогтің кәсіби дамуына, моральдық және іскерлік қасиеттеріне, оның жұмысқа, ұжымға және білім алушыларға қарым-қатынасына мониторинг жүргізу; |
мамыр |
Тәлімгер: ——————
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәлімгерліктің жұмыс жоспары 2024-25 ж
Тәлімгерліктің жұмыс жоспары 2024-25 ж
«Бекітілді»
Мектеп директоры:
«_____» «____» 2024 ж
Тәлімгер-мұғалімнің тәлімалушымен жұмыс жоспары
|
Тәлімалушы мұғалім |
|
|
Білімі |
|
|
Бітірген оқу орны, жылы |
|
|
Педагогоикалық практика қорытындысы |
|
|
Сабақ беретін сыныптары |
|
|
Сынып жетекшілігі |
|
|
Тәлімгер-мұғалім |
|
|
Білімі |
|
|
Бітірген оқу орны, жылы |
|
|
Мамандығы |
|
|
Педагогикалық еңбек өтілі |
|
|
Категория |
|
|
Сабақ беретін сыныптары |
|
|
Жұмыс мақсаттары: |
|
|
Міндеттері: |
|
|
Жұмыстың негізгі бағыттары: |
|
|
Қорытынды: |
|
|
№ |
Қызмет мазмұны |
Жұмыс нысаны |
мерзімі |
|
1 |
Жас маман туралы толық мәлімет жинақтау |
«Бетпе-бет» отырысы. Жас маманмен кездесу, сұхбаттасу, танысу |
қыркүйек |
|
2 |
Нормативтік құқықтық актілермен жұмыс жасауға үйрету |
ӘНХ пен ҚР Оқу министрлігінің бұйрықтарымен таныстыру. ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы |
қыркүйек |
|
3 |
Жас маманға нормативтік құжаттармен жұмыс жасауға көмектесу: |
а)күнтізбелік жоспарын ә)сабақ жоспарын б)өз білімін көтеру жоспарын в)өзара сабаққа қатыс дәптерін г)журнал толтыруға кәсіби кеңес беру |
үнемі |
|
4 |
Күнделік.кз-ті уақытымен дұрыс толтыруға үйрету |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Жыл басында |
|
5 |
Күнделік.кз ге күнделікті сабақ жоспарын, күнтізбелік жоспарды жүктеуді көрсету |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Жыл басында |
|
6 |
Жас маманды балалармен ынтымақтасып жұмыс істеуге үйрету |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
үнемі |
|
7 |
педагог кәсібін, сабақтарды сапалы өткізудің практикалық әдістері мен тәсілдерін меңгеру; |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Айына 1 рет |
|
8 |
Жаңа техгологияларда оқып үйренуіне пайдалануына бағыт- бағдар беру |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Айына 1 рет |
|
9 |
Өзара сабаққа қатысу және оны талдау |
Кері байланыс беру. Талқылау |
Айына 2 рет |
|
10 |
Жеке –іс қағаздарымен сауатты жұмыс жасау туралы мағұлмат беру |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
Жыл басында |
|
11 |
Ашық сабақ тақырыбын таңдап,оны талқылау |
педагогпен кәсіби әңгімелесу және / немесе жеке коучинг; |
уақытында |
|
12 |
Пән мұғалімдерінің сабақтарына және тәрбие сағаттарына қатысып отыруын қадағалау. |
сабақты, әдістемелік семинарларды, мастер-кластар мен тренингтерді зерттеу бойынша мектеп топтарына қатысу; |
үнемі |
|
13 |
Тәлімгердің қорытынды есебі |
педагогтің кәсіби дамуына, моральдық және іскерлік қасиеттеріне, оның жұмысқа, ұжымға және білім алушыларға қарым-қатынасына мониторинг жүргізу; |
мамыр |
Тәлімгер: ——————
шағым қалдыра аласыз













