|
Бөлім атауы: Дұрыс тамақтану |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 7-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тамақ өнеркәсібі БЖБ №6 |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады Жасампаздық пен жаңашылдық құндығы: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жаңашылдыққа, жасампаздыққа баулу. |
|||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал. ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау 8-тапсырма. ІІІ. Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту
|
Сабаққа назар аударады.
Кестені толтырады. |
Қолдау, мадақтау
ҚБ -Аймақтардың негізгі өндіріс өнімдерін жазады.
|
7-сынып-тың «Қазақ тілі» оқулығы
|
||||||
|
Сабақтың ортасы
30 минут |
3-тапсырма. Мәтіннен «Не үшін?», «қандай мақсатпен?» деген сұрақтарға жауап беретін тіркестерді жаз. Не үшін?- шуашы мен шайырынан айыру. Қандай мақсатпен?-қойыла береді. БЖБ тапсырмаларын орындату |
Тіркестерді жазады.
БЖБ тапсырмаларды орындайды |
Дескриптор: - Мәтіннен «Не үшін?»деген сұрақтарға жауап беретін тіркестерді жазады. -«Қандай мақсатпен?»деген сұрақтарға жауап беретін тіркестерді жазады. |
7-сынып Қазақ тілі
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Жұмыс парақтарын жинап алу Үй тапсырмасы: 9-жаттығу. |
Жұмыс парағын өткізеді |
Қолдау, бағалау |
Таратпа материал |
||||||
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
2-бөлім «Қазақстандағы ұлттар достастығы. Морфология», «Дұрыс тамақтану»
|
Оқу мақсаты: |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
Білім алушы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: Орындау уақыты: |
Жоғары деңгей дағдылары
15-20 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-тапсырма. Берілген мәтінді мұқият оқып, сұрақтарға жауап беріңіз. Мәтін Сұрақтар:
2-тапсырма. Берілген сөйлемдерден одағай сөздерді тауып, олардың түрін анықтаңыз. Сөйлемдер: Па, шіркін, нағыз қымыздың дәмі қандай керемет! Тәйт, тамақтан бұрын қол жууды ұмытпа! Алақай! Біздің үйде бүгін бауырсақ пісірілді! Туһ, сорпаға тұзды көп салып қойыппын. Ойпырм-ай, мына етті тым қатты қайнатыпсың ғой. ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... 3-тапсырма. Одайғай түрлерін ажырат.
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Балл қою кестесі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тамақ өнеркәсібі
Тамақ өнеркәсібі
|
Бөлім атауы: Дұрыс тамақтану |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 7-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тамақ өнеркәсібі БЖБ №6 |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады Жасампаздық пен жаңашылдық құндығы: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жаңашылдыққа, жасампаздыққа баулу. |
|||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал. ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау 8-тапсырма. ІІІ. Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту
|
Сабаққа назар аударады.
Кестені толтырады. |
Қолдау, мадақтау
ҚБ -Аймақтардың негізгі өндіріс өнімдерін жазады.
|
7-сынып-тың «Қазақ тілі» оқулығы
|
||||||
|
Сабақтың ортасы
30 минут |
3-тапсырма. Мәтіннен «Не үшін?», «қандай мақсатпен?» деген сұрақтарға жауап беретін тіркестерді жаз. Не үшін?- шуашы мен шайырынан айыру. Қандай мақсатпен?-қойыла береді. БЖБ тапсырмаларын орындату |
Тіркестерді жазады.
БЖБ тапсырмаларды орындайды |
Дескриптор: - Мәтіннен «Не үшін?»деген сұрақтарға жауап беретін тіркестерді жазады. -«Қандай мақсатпен?»деген сұрақтарға жауап беретін тіркестерді жазады. |
7-сынып Қазақ тілі
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Жұмыс парақтарын жинап алу Үй тапсырмасы: 9-жаттығу. |
Жұмыс парағын өткізеді |
Қолдау, бағалау |
Таратпа материал |
||||||
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
2-бөлім «Қазақстандағы ұлттар достастығы. Морфология», «Дұрыс тамақтану»
|
Оқу мақсаты: |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
Білім алушы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: Орындау уақыты: |
Жоғары деңгей дағдылары
15-20 минут |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-тапсырма. Берілген мәтінді мұқият оқып, сұрақтарға жауап беріңіз. Мәтін Сұрақтар:
2-тапсырма. Берілген сөйлемдерден одағай сөздерді тауып, олардың түрін анықтаңыз. Сөйлемдер: Па, шіркін, нағыз қымыздың дәмі қандай керемет! Тәйт, тамақтан бұрын қол жууды ұмытпа! Алақай! Біздің үйде бүгін бауырсақ пісірілді! Туһ, сорпаға тұзды көп салып қойыппын. Ойпырм-ай, мына етті тым қатты қайнатыпсың ғой. ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... 3-тапсырма. Одайғай түрлерін ажырат.
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Балл қою кестесі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














