Тамақ өнеркәсібі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тамақ өнеркәсібі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүйелі жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім атауы: Дұрыс тамақтану

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тамақ өнеркәсібі

БЖБ №6

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру;


Сабақ мақсаттары

7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады

Жасампаздық пен жаңашылдық құндығы: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жаңашылдыққа, жасампаздыққа баулу.

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал.

ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау

8-тапсырма.

ІІІ. Жаңа сабақ.

Қызығушылықты ояту

Аймақтар

Өндіріс өнімдері

Алматы, Жамбыл обл.

Қант өндіреді







Сабаққа назар аударады.













Кестені толтырады.



Қолдау, мадақтау











ҚБ

-Аймақтардың негізгі өндіріс өнімдерін жазады.













7-сынып-тың

«Қазақ тілі» оқулығы























Сабақтың ортасы







30 минут

3-тапсырма. Мәтіннен «Не үшін?», «қандай мақсатпен?» деген сұрақтарға жауап беретін тіркестерді жаз.

Не үшін?- шуашы мен шайырынан айыру.

Қандай мақсатпен?-қойыла береді.

БЖБ тапсырмаларын орындату



Тіркестерді жазады.







БЖБ тапсырмаларды орындайды



Дескриптор:

- Мәтіннен «Не үшін?»деген сұрақтарға жауап беретін тіркестерді жазады.

-«Қандай мақсатпен?»деген сұрақтарға жауап беретін тіркестерді жазады.



7-сынып

Қазақ тілі













Сабақтың соңы

5 минут

Жұмыс парақтарын жинап алу

Үй тапсырмасы: 9-жаттығу.

Жұмыс парағын өткізеді



Қолдау, бағалау

Таратпа материал











































3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

2-бөлім «Қазақстандағы ұлттар достастығы. Морфология», «Дұрыс тамақтану»

Оқу мақсаты:

7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру;

7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану;

Бағалау критерийі:

Білім алушы

  • Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды.

  • Құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселеге өз көзқарасы мен шешу жолдарын ұсынып эссе жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Орындау уақыты:

Жоғары деңгей дағдылары



15-20 минут

1-тапсырма. Берілген мәтінді мұқият оқып, сұрақтарға жауап беріңіз.

Мәтін
Қазақ халқы ежелден дұрыс тамақтануға ерекше мән берген. Ұлттық тағамдар табиғи өнімдерден дайындалып, адам ағзасына қажетті дәрумендермен қамтамасыз етеді. Қымыз, шұбат – иммунитетті күшейтетін, емдік қасиеті бар сусындар. Ет тағамдары адамға күш-қуат беріп, төзімділікті арттырады. Алайда, бүгінгі таңда фастфуд өнімдері кең таралып, көптеген адамдар ұлттық тағамдардан алшақтап барады. Бұл жағдай болашақ ұрпақтың денсаулығына қалай әсер етеді? Ұлттық тағамдарды сақтап қалудың қандай жолдары бар?

Сұрақтар:

  1. Ұлттық тағамдардың адам денсаулығына қандай пайдасы бар?



  1. Фастфуд өнімдерін жиі тұтынудың қандай зиянды әсерлері болуы мүмкін?



  1. Ұлттық тағамдарды қазіргі заманға сай насихаттау үшін қандай шаралар қолдануға болады?



2-тапсырма. Берілген сөйлемдерден одағай сөздерді тауып, олардың түрін анықтаңыз.

Сөйлемдер:

Па, шіркін, нағыз қымыздың дәмі қандай керемет!

Тәйт, тамақтан бұрын қол жууды ұмытпа!

Алақай! Біздің үйде бүгін бауырсақ пісірілді!

Туһ, сорпаға тұзды көп салып қойыппын.

Ойпырм-ай, мына етті тым қатты қайнатыпсың ғой.


...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

3-тапсырма. Одайғай түрлерін ажырат.



Одағайлар

Көңіл-күй одағайы

Шақыру одағайы

Жекіру одағайы

Алақай!




Қап!




Әй!




Тәйт!




Шөре-шөре!




Моһ-моһ!




Пәлі!




Кә-кә!




Жә!






.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................









































Балл қою кестесі



Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтіннің негізгі идеясын анықтайды

Проблемалық сұраққа жауап береді

Шешу жолдарын ұсынады

1

Ұлттық тағамдардың пайдалы жақтарын сипаттайды

Фастфудтың адам денсаулығына тигізетін әсерін түсіндіреді.

Ұлттық тағамдарды насихаттау жолдарына кемінде екі нақты ұсыныс айтады.

1

1

1

Одағай сөздерді анықтайды

2

Сөйлемнен одағай сөздерді дұрыс табады.

Тұрлерін ажыратады.

1

1

Одағай сөздердің түрлерін ажыратады.

3

Одағайлардың түрлерін дұрыс ажыратады.

1

1

1

Барлығы

8























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
263
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі