|
Бөлім: Дұрыс тамақтану |
Мектеп: |
||||
|
Пәні : |
Қазақ тілі |
||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тамақ өнеркәсібіндегі жарнаманың рөлі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас, жаңалық) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
әлеуметтік-қоғамдық , оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас, жаңалық) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдайды. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазады. Тәуелсіздік және отаншылдық: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жауапкершілікке, патриоттық сезімді құрметтеуге баулу. |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут
|
І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың назарын сабаққа аудару. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 9-тапсырма. Ережелерді пысықтау. https://wordwall.net/resource/31809233 ІІІ. Жаңа сабақ Кіріспе. Берілген шумақтың мағынасын ашу. Тарысы бардың тақаты бар, Құрт –майы бардың рақаты бар. Қауыны бардың сауыны бар, Тірлігі бардың тынымы бар Тыңдалым. Жеке жұмыс. Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселіні талдап негізгі ақпаратты анықтап, сұрақтарға жауап бер. Негізгі ақпарат: Мемлекеттік тілде ұсынылған жарнама мәтінінің сапасы. Сұрақтар:
|
Оқушылар назарларын сабаққа аударады. Ережелерді пысықтайды.
Сабақтың мақсатымен танысады.
|
ҚБ 1-10балл Дескриптор: -Көтерілген мәселені талдайды; -негізгі ақпаратты анықтайды -Сұрақтарға жауап береді
|
7-сыныптың «Қазақ әдебиеті» оқулығы https://wordwall.net/resource/31809233
|
|
|
Сабақтың ортасы
35 минут
|
Жұптық жұмыс. 3-тапсырма. Мәтінді оқы. Одағайларды қолданып, «Жарнама пайдалы ма?» тақырыбында жұбыңмен пікірталас өткіз. Үлгі: Жақтаушы: Жарнама – тұтынушыларға жаңа өнімдер туралы ақпарат беріп, таңдау жасауға көмектесетін пайдалы құрал. Даттаушы: Ойпырм-ай, жарнама көбіне шындыққа сай келмейтін ақпарат таратып, адамдарды артық шығынға итермелейді ғой. Жақтаушы: Жә, жарнама бизнес пен экономиканың дамуына ықпал етіп, кәсіпкерлердің өнімін сатуға мүмкіндік береді емес пе? Даттаушы: Дегенмен, үздіксіз қайталанатын жарнамалар адамдардың санасына әсер етіп, артық тұтынушылыққа әкелуі мүмкін. Топтық тапсырма. 1-топ. «Әттеген-ай!» одағайын қолдана отырып, оқылым мәтіні бойынша өз қорытындыларыңызды жазыңыздар.Мақала авторын сілтеме жасаңыздар. Үлгі: Әттеген-ай, бүгінгі жарнамалардың әсерінен балалар мен жасөспірімдер зиянды тағамдарды тұтынуға асығып, денсаулықтарына зиян келтіруде. Дүкен сөрелерінде түрлі-түсті қаптамаларға оралған газдалған сусындар мен фастфуд өнімдері олардың назарын еріксіз өзіне тартады. Теледидар мен интернеттегі тартымды жарнамалар бұл тағамдарды пайдалы етіп көрсетуге тырысады. Ата-аналарының ескертуіне қарамастан, балалар сүйікті жұлдыздарының немесе анимациялық кейіпкерлердің жарнамалаған өнімдерін тұтынуға бейім келеді. Бұл мәселелердің маңыздылы Анар Лепесованың “Зиянды тағамдар жарнамасы шектеледі” атты мақаласында атап өтілген. 2-топ. Халыққа танымал кейіпкерлерді қатыстырып, тамақ өнеркәсібінің бірінде өндірілетін өнімге жарнама жасаңдар. Үлгі: Сіз де Темір адам сияқты мықты болғыңыз келе ме? Ал Бэтменнің жылдамдығы мен Тасбақа-ниндзялардың төзімділігіне ие болуды армандайсыз ба? Онда SuperSnack энергетикалық батончиктері – сіз үшін таптырмас таңдау! Бұл ерекше өнім табиғи жаңғақтар мен пайдалы дәндерден жасалған, құрамында жасанды бояғыштар мен консерванттар жоқ. Халктың күші, Өрмекші адамның ептілігі – барлығы SuperSnack-пен бірге! Спортпен шұғылдансаңыз да, сабаққа дайындалсаңыз да, күні бойы сергек болу үшін SuperSnack сізге сенімді серік. Қалаған кезіңізде алып, қуат жинаңыз! Өйткені, нағыз батырлар ең жақсысын таңдайды! 3-топ. Адамның өз дарынын жарнамалай білуінің маңыздылығы туралы шағын әңгіме құрастыр. Үлгі: Өзіңді таныта біл! Арман өте талантты суретші еді, бірақ өз жұмыстарын ешкімге көрсетуден ұялатын. Ол достары мен мұғалімдерінің мақтауына қарамастан, өз дарынын көпшілікке танытуға қорқатын. Бір күні мектепте өнер байқауы өтетінін естіді, бірақ оған қатысуға күмәнданды. Досы Әсел: “Егер сен өз дарыныңды жарнамаламасаң, ешкім оның бар екенін білмейді!” – деп, оны қолдады. Арман байқауға қатысып, өзінің ерекше туындысын ұсынды. Қазылар алқасы оның еңбегін жоғары бағалап, үлкен көрмеге шақырды. Осы сәттен бастап Арман өз талантын жасырмай, әлеуметтік желілерде бөлісе бастады. Бірнеше айдан кейін оған тапсырыстар түсіп, суреттері сатылымға шықты. Ол өз дарынын жарнамалай білудің маңыздылығын түсінді. Егер сенде ерекше қабілет болса, оны көрсету мен бағалауды үйрену керек! Жағдаяттық тапсырма. Өлеңді оқып, одағайларды қатыстырып, әженің бауырсағын жарнамалайтын мәтін жаз. Үлгі: Әп бәрекелді, ақ жаулықты әжемнің қызыл отта піскен сары бауырсағын жеген де арманда, жемеген де арманда! Қапы қалмаңыз! Дәмін көріңіз! |
Пікірталас өткізеді
Топтық жұмыс жасайды.
Жарнама жасайды
Шағын әңгіме жазады. |
Дескриптор: -Жарнаманың пайдалы, зиянды жақтары талқыланады; -нақты ділелдер келтіреді; -пікірталасты жүйелі жүргізеді.
Дескриптор: -Өз қорытынды ойын жазады; -одағайды қолданады -авторға сілтеме жасайды.
Дескриптор: -танымал кейіпкерлерді тиімді қолданады; -жарнама мәтіні ұтымды болады; -сөйлемдер арасында логикалық байланыс болады. Дескриптор: -Мәтінде өз дарынын жарнамалай білуінің маңыздылығы туралы айтылады; - сөйлемдер арасында логикалық байланыс болады. -құрылымы сақталады. Дескриптор: -тіркесті сөздерді, одағайды мәтінге тиімді қолданады. -жарнама қысқа, ұтымды болады; -сөйлемдер арасында логикалық байланыс болады. |
7-сынып-тың оқулығы
Дәптер Слайд Үлестірме-лер |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс
Үйге : 9-тапсырма |
Кері байланыс береді. |
Қолдау Мадақтау |
Таратпа материал. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тамақ өнеркәсібіндегі жарнаманың рөлі
Тамақ өнеркәсібіндегі жарнаманың рөлі
|
Бөлім: Дұрыс тамақтану |
Мектеп: |
||||
|
Пәні : |
Қазақ тілі |
||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тамақ өнеркәсібіндегі жарнаманың рөлі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас, жаңалық) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
әлеуметтік-қоғамдық , оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас, жаңалық) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдайды. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазады. Тәуелсіздік және отаншылдық: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жауапкершілікке, патриоттық сезімді құрметтеуге баулу. |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут
|
І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың назарын сабаққа аудару. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 9-тапсырма. Ережелерді пысықтау. https://wordwall.net/resource/31809233 ІІІ. Жаңа сабақ Кіріспе. Берілген шумақтың мағынасын ашу. Тарысы бардың тақаты бар, Құрт –майы бардың рақаты бар. Қауыны бардың сауыны бар, Тірлігі бардың тынымы бар Тыңдалым. Жеке жұмыс. Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселіні талдап негізгі ақпаратты анықтап, сұрақтарға жауап бер. Негізгі ақпарат: Мемлекеттік тілде ұсынылған жарнама мәтінінің сапасы. Сұрақтар:
|
Оқушылар назарларын сабаққа аударады. Ережелерді пысықтайды.
Сабақтың мақсатымен танысады.
|
ҚБ 1-10балл Дескриптор: -Көтерілген мәселені талдайды; -негізгі ақпаратты анықтайды -Сұрақтарға жауап береді
|
7-сыныптың «Қазақ әдебиеті» оқулығы https://wordwall.net/resource/31809233
|
|
|
Сабақтың ортасы
35 минут
|
Жұптық жұмыс. 3-тапсырма. Мәтінді оқы. Одағайларды қолданып, «Жарнама пайдалы ма?» тақырыбында жұбыңмен пікірталас өткіз. Үлгі: Жақтаушы: Жарнама – тұтынушыларға жаңа өнімдер туралы ақпарат беріп, таңдау жасауға көмектесетін пайдалы құрал. Даттаушы: Ойпырм-ай, жарнама көбіне шындыққа сай келмейтін ақпарат таратып, адамдарды артық шығынға итермелейді ғой. Жақтаушы: Жә, жарнама бизнес пен экономиканың дамуына ықпал етіп, кәсіпкерлердің өнімін сатуға мүмкіндік береді емес пе? Даттаушы: Дегенмен, үздіксіз қайталанатын жарнамалар адамдардың санасына әсер етіп, артық тұтынушылыққа әкелуі мүмкін. Топтық тапсырма. 1-топ. «Әттеген-ай!» одағайын қолдана отырып, оқылым мәтіні бойынша өз қорытындыларыңызды жазыңыздар.Мақала авторын сілтеме жасаңыздар. Үлгі: Әттеген-ай, бүгінгі жарнамалардың әсерінен балалар мен жасөспірімдер зиянды тағамдарды тұтынуға асығып, денсаулықтарына зиян келтіруде. Дүкен сөрелерінде түрлі-түсті қаптамаларға оралған газдалған сусындар мен фастфуд өнімдері олардың назарын еріксіз өзіне тартады. Теледидар мен интернеттегі тартымды жарнамалар бұл тағамдарды пайдалы етіп көрсетуге тырысады. Ата-аналарының ескертуіне қарамастан, балалар сүйікті жұлдыздарының немесе анимациялық кейіпкерлердің жарнамалаған өнімдерін тұтынуға бейім келеді. Бұл мәселелердің маңыздылы Анар Лепесованың “Зиянды тағамдар жарнамасы шектеледі” атты мақаласында атап өтілген. 2-топ. Халыққа танымал кейіпкерлерді қатыстырып, тамақ өнеркәсібінің бірінде өндірілетін өнімге жарнама жасаңдар. Үлгі: Сіз де Темір адам сияқты мықты болғыңыз келе ме? Ал Бэтменнің жылдамдығы мен Тасбақа-ниндзялардың төзімділігіне ие болуды армандайсыз ба? Онда SuperSnack энергетикалық батончиктері – сіз үшін таптырмас таңдау! Бұл ерекше өнім табиғи жаңғақтар мен пайдалы дәндерден жасалған, құрамында жасанды бояғыштар мен консерванттар жоқ. Халктың күші, Өрмекші адамның ептілігі – барлығы SuperSnack-пен бірге! Спортпен шұғылдансаңыз да, сабаққа дайындалсаңыз да, күні бойы сергек болу үшін SuperSnack сізге сенімді серік. Қалаған кезіңізде алып, қуат жинаңыз! Өйткені, нағыз батырлар ең жақсысын таңдайды! 3-топ. Адамның өз дарынын жарнамалай білуінің маңыздылығы туралы шағын әңгіме құрастыр. Үлгі: Өзіңді таныта біл! Арман өте талантты суретші еді, бірақ өз жұмыстарын ешкімге көрсетуден ұялатын. Ол достары мен мұғалімдерінің мақтауына қарамастан, өз дарынын көпшілікке танытуға қорқатын. Бір күні мектепте өнер байқауы өтетінін естіді, бірақ оған қатысуға күмәнданды. Досы Әсел: “Егер сен өз дарыныңды жарнамаламасаң, ешкім оның бар екенін білмейді!” – деп, оны қолдады. Арман байқауға қатысып, өзінің ерекше туындысын ұсынды. Қазылар алқасы оның еңбегін жоғары бағалап, үлкен көрмеге шақырды. Осы сәттен бастап Арман өз талантын жасырмай, әлеуметтік желілерде бөлісе бастады. Бірнеше айдан кейін оған тапсырыстар түсіп, суреттері сатылымға шықты. Ол өз дарынын жарнамалай білудің маңыздылығын түсінді. Егер сенде ерекше қабілет болса, оны көрсету мен бағалауды үйрену керек! Жағдаяттық тапсырма. Өлеңді оқып, одағайларды қатыстырып, әженің бауырсағын жарнамалайтын мәтін жаз. Үлгі: Әп бәрекелді, ақ жаулықты әжемнің қызыл отта піскен сары бауырсағын жеген де арманда, жемеген де арманда! Қапы қалмаңыз! Дәмін көріңіз! |
Пікірталас өткізеді
Топтық жұмыс жасайды.
Жарнама жасайды
Шағын әңгіме жазады. |
Дескриптор: -Жарнаманың пайдалы, зиянды жақтары талқыланады; -нақты ділелдер келтіреді; -пікірталасты жүйелі жүргізеді.
Дескриптор: -Өз қорытынды ойын жазады; -одағайды қолданады -авторға сілтеме жасайды.
Дескриптор: -танымал кейіпкерлерді тиімді қолданады; -жарнама мәтіні ұтымды болады; -сөйлемдер арасында логикалық байланыс болады. Дескриптор: -Мәтінде өз дарынын жарнамалай білуінің маңыздылығы туралы айтылады; - сөйлемдер арасында логикалық байланыс болады. -құрылымы сақталады. Дескриптор: -тіркесті сөздерді, одағайды мәтінге тиімді қолданады. -жарнама қысқа, ұтымды болады; -сөйлемдер арасында логикалық байланыс болады. |
7-сынып-тың оқулығы
Дәптер Слайд Үлестірме-лер |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс
Үйге : 9-тапсырма |
Кері байланыс береді. |
Қолдау Мадақтау |
Таратпа материал. |
|
шағым қалдыра аласыз














