Сабақтың
басы
|
Ұйымдастырушылық
кезең:
1. Оқушыларды қарсы алу және
белгілеу.
2. "Көңіл-күй сөмкесі" әдісі
арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша
сыныпта достық атмосфера қалыптасады.
3. Үй тапсырмасын
тексеру
|
Мұғаліммен
сәлемдесу.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектерін айтады
|
Мұғалім ауызша бағалауды
қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен тақырыпты
қайталау.
"Миға шабуыл" әдісі бойынша
оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын
айтады.
Сұрақтар:
1. Құрама және кірістірілген
шарттардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары
қандай?
2. Қандай жағдайларда
бағдарламада құрама шарттарды қолдану
қажет?
3. Берілген А және В
сандарының екеуі де тақ екеніне көз жеткізу үшін құрама шартты
қалай жазуға болады?
4. Бағдарламалауда логикалық
әрекеттерді қолданудың маңыздылығы неде?
5. Сіз өзіңіздің күнделікті
әрекеттеріңіздің бірін композиттік жағдаймен қалай
сипаттайсыз?
6. Күнделікті өмірден
кірістірілген жағдайлардың қандай мысалдарын келтіруге
болады?
Жаңа материалды
меңгеру
Фигуралардың көмегімен
оқушыларды 3 топқа бөлу.
I-үшбұрыштар
тобы.
II-шеңберлер
тобы.
III-төртбұрыштар
тобы.
Топтарға арналған
сұрақтар:
1. Тақырып қандай
параметрлермен сипатталады?
2. Оның параметрлеріне
байланысты тақырыпты таңдауды ұйымдастыруға мысалдар
келтіріңіз.
3. Бағдарламалау үшін
тармақталған алгоритмдерді қолдана отырып, қандай есептеулер
жүргізуге болады?
4. Қажетті таңдауды
ұйымдастыру үшін қолайлы мысал келтіріңіз.
Білімді
бекіту:

Сергіту
сәті


|
Сұрақтарға жауап
береді
Топтарға
бөлінеді,
Тапсырмаларды
орындайды
Жұмыс парағы бойынша
тапсырмаларды орындайды:
- құрылымды дұрыс
жазады;
- кодтың дұрыс ретін
анықтайды
- бос орындарды толтырып
жазады
Көз жаттығуларын
орындайды
- интерактивті тапсырманы
орындайды
- программа кодын толықтырады,
нәтижесін тексереді;
- программа кодын жазады,
нәтижесін тексереді
|
«Мақтау»
Оқушылардың белсенділігіне
қарай ауызша бағалау: «Жарайсың!», «Жақсы!»,
«Талпын!»
ФБ
|
Презентация,
Оқулық,
жұмыс
дәптерлерікомпьютер
Жұмыс
парағы:
https://wordwall.net/ru/resource/68867295
|