70% арзан
30% арзан

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таңғажайып жаңа жыл" тәрбие сағаты.11-сынып
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Таңғажайып жаңа жыл |
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылардың Жаңа жыл мерекесі туралы білімдерін кеңейту; Құндылықтарды құрметтеуге, мерекені ынтымақтастықпен өткізуге тәрбиелеу; Шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Төтенше жағдайларда әркет ете білу |
|
Мақсаты |
табиғатта болатын төтенше жағдайлар туралы мәлімет беру. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Жаңа жылдық әуен ойнап тұрады. Сынып жаңа жылдық безендірумен дайындалады. Мұғалім оқушыларды құттықтап, сабақты ашық деп жариялайды.
Құрметті оқушылар! Бүгін біз сіздермен ерекше мереке – Жаңа жылды атап өтеміз. Бұл мереке баршамызға жаңа үміттер, жаңа армандар, жаңа мақсаттар әкеледі. Жаңа жыл туралы сұрақ-жауап:
(Оқушылар жауап береді, мұғалім қосымша ақпарат береді.) |
Интеллектуалдық викторина Тақырып: Жаңа жыл тарихы, салт-дәстүрлері және әртүрлі елдерде тойлау ерекшеліктері. Мысал сұрақтары: Жаңа жыл алғаш қай елде тойлана бастады? Қандай елде Жаңа жылды қытайлық ай күнтізбесі бойынша тойлайды? Қазақстанда Жаңа жылды тойлаудың дәстүрлерін атаңыз. Ең алғаш шырша безендіру дәстүрі қай елде пайда болды? |
|
презентация |
Сабақтың ортасы |
А) Шығармашылық тапсырма:
Ә) Ойындар мен сайыстар:
Б) Театрландырылған қойылым: «Аяз ата мен Ақшақардың ертегісі». (Оқушылар ертегі кейіпкерлерін ойнап, кішкене көрініс қояды.) |
Шығармашылық тапсырмалар"Жаңа жыл тілегі": Әр оқушы қиялдағы тілектерін жазып, сынып шыршасына ілу. "Кино сценарийі": Топқа бөлініп, қысқа Жаңа жылдық қойылым сценариін дайындау. "Ертегі жазу": Әр топ қиялдағы Жаңа жыл туралы қысқа ертегі жазады және сыныпта оқып береді. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
Сабақтың соңы |
Міне, оқушылар, біз Жаңа жылды осылайша ерекше қарсы алдық. Жаңа жыл баршамызға табысты, бақытты болсын! Армандарымыз орындалсын! Оқушылардың
тілектері: Әуен ойнатылады, шағын жаңа жылдық би ұйымдастырылады. |
Логикалық тапсырмаларСөзжұмбақ немесе ребус құрастыру: Жаңа жыл тақырыбына арналған сөзжұмбақтарды шешу немесе өздері құрастыру. Құпия хат: Оқушыларға "Аяз Ата" жазған хаттың кодталған бөлігін шешу керек. |
|
презентация |
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: табиғатта болатын төтенше жағдайлар туралы мәлімет беру. Негізгі міндеттері:
Сабақтың барысы
Адам – табиғат перзенті. Тіршілікте төрт құдірет – Күн-ана, Жер-ана, ауа мен су болса, олардың біреуінсіз тіршілік тоқтайды деген мақалдар осы төрт құдіретті қадірлеуден тараған. «Табиғаттың бізге жұмбақ сырлары көп таңданар», – деп ақын Мұхтар Шаханов айтқандай, адам мен табиғаттың, табиғат пен қоғамның арасындағы қарым-қатынас өмір сүрудегі аса қажетті алғышарт. Табиғат мейірімі, табиғат көркемдігі адам баласын мейірімге бөлеп, ар тазалығын сақтауға бейімдеп отырады екен. Қазақ халқы салт-дәстүрге өте бай. Бұл – оның мәдениетті, әрі тәрбиелі ел екендігінің айғағы. Біздің халқымыз жеті санын киелі сан деп біледі. Осыған байланысты айтылған «Жеті жұт» дегеніміз не? Құрғақшылық (қуаңшылық), Жұт (мал қырылу), Өрт, Оба (ауру), Соғыс, Топан су, Зілзала (жер сілкінісі).
Табиғатта болып жататын экологиялық апаттардың ішінде төтенше жағдайларды білу өте маңызды. Өйткені бұл апаттар кенеттен пайда болады да жергілікті экожүйелер, елді мекендер аяқ астынан сұрапыл апатқа ұшырайды. Сендер бұндай жағдаймен кездескенде сабырлық сақтап, жан сақтап қалуға мүмкіндік жасау керек. Сол себептен бұны білу және оны дұрыс қолдану біздің міндетіміз. (Интерактивті тақтадан «Төтенше жағдай» атты презентация көрсету) Топтық жұмыс: «Біздің түсінігімізде» постерін қорғайды. Әр топ қауіпті жағдайлар туралы ойларын жеткізеді.
3.Қорытынды Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/tAhDCJC0Ttc?si=IBfvcpWxZl_t9moS https://youtu.be/LF-svPIBQVw?si=OECgGeLiP_frsUj0 https://youtu.be/VjbLbO0uHIA?si=7viGekCfmv36Q5jV https://youtu.be/tApoEyYn2FE?si=DHdS5Xidrv5A8rJ1 https://youtu.be/DY3DRxWokn8?si=W3rUjZA2AHnxn6Dp № 7 САБАҚ. «СЕКТАЛАРДЫҢ ЫҚПАЛЫНА ҚАЛАЙ ТҮСПЕУГЕ БОЛАДЫ?» Сабақтың мақсаты: секта туралы терең түсінік беру, оның түрлері, себептері мен зардаптарын ұғындыру. Негізгі міндеттері:
Христиандықта, исламда және басқа діндерде қандай да бір басым бағыттан әртүрлі себептермен бөлінген сенушілердің бірлестігі секта деп аталады. Деструктивті діни ағымдар қоғамдық қауіпсіздікке, отбасына, адам денсаулығына қауіп төндіреді.
Деструктивті діни ағым немесе ұйым – бұл адамның санасы мен еркіне толық бақылау орнатуға ұмтылатын деструктивті діни немесе жалған діни ұйым. Деструктивті культтерге тарту тәсілдері мынадай жолдармен жүзеге асырылады:
Деструктивті діни ағымдар қоғамдық қауіпсіздікке, отбасына, адам денсаулығына қатер төндіреді.
т.б.) орындаудан бас тартады.
Постер жасау және қорғау. 1-топ. «Қазақстан Республикасының аумағында тыйым салынған діни бағыттағы ұйымдардың тізімі». 3-топ. «Діни секталардың белгілері». 2-топ. «Сектанттардың қулықтарына қалай түспеуге болады?».
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/mVKWd4Xkd7Q?si=spEFbKTVgePjbtQf |
|
|
|

