Материалдар / Таным білім саласы .Оқу қызметі.Құрастыру. Ересек топ. Қысқы ағаш.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таным білім саласы .Оқу қызметі.Құрастыру. Ересек топ. Қысқы ағаш.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқыағаш Мақсаты: Табиғи (ағашбұтасы )жәнеқалдықматериалдары (пенапласт,қарақұмық) пайдаланажақсыағаштардықұрастыру.Жекежәнеұжымдықіс-әрекетдағдыларынбекіту. Әдіс-тәсілдер:Суреттер арқылы әңгімелеу, сұрақ-жауаптар арқылы талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2020
1184
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: «Таным»

Ұйымдастырылғаноқуқызметі: «Құрастыру»

Тақырыбы:Қысқыағаш

Мақсаты: Табиғи (ағашбұтасы )жәнеқалдықматериалдары (пенапласт,қарақұмық) пайдаланажақсыағаштардықұрастыру.Жекежәнеұжымдықіс-әрекетдағдыларынбекіту.
Әдіс-тәсілдер:Суреттерарқылыәңгімелеу, сұрақ-жауаптарарқылыталдау.

Мақал-мәтелайту.Өзбетіншежұмысжасауғаталпындыру. 

Билингвальды- компонент:Қыс – зима, қар-снег,ағаш-дерево.

 Көрнекілігі мен құралдары: слайд.

Кезеңдері

Тәрбиешіәрекеті

Баланыңәрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

Шаттықшеңбері:
Арайлапатқантаңғасәлем,
Жылуыншашқанкүнгесәлем,
Жайнапөскенбізгесәлем.
Білімберіптәрбиелеген
Апайларымсіздергесәлем.

Шаттықшеңберінқұрыпөлеңжолдарынқайталайды.

Ұйымдастыру-

іздестіру

Видео жіберу

Балаларқазірқандаймезгіл?

Балаларқысмезгіліқандайболады?

Қысмезгіліндеқандайқызықтар бар?

-Қыстабізқандайойынтүрлерінойнағандыжақсыкөреміз?

-Бізқысмезгілікелгендеқандайқонақтардыкүтеміз?

Жұмбақжасыру Тікен, тікен, тікпісте, Қысы, жазыбіртүсте. (Шырша)

Дұрысайтасыңдарбалалар. Бұлшырша. Шыршаныңбіререкшелігіолқыста да, жазда да біртүстеболады. Балаларшыршаныбізқандаймерекедепайдаланамыз? Өтедұрыс «Жаңажылда».

-Қыстуралымағлұмат беру.

Ағаштыңсуретінкөрсету. Ағашжердеөседі. Жылөткенсайынолардыңбойларыөсіп, жайқалатүседі. Ағаштартөртбөліктентұрады. Тамыры, діңі, бұтағыжәнежапырағы. Ағаштардыңадамдарғакөпкөмегібар.Жылмезгілдерінебайланыстыолардасыртқыкелбеттеріөзгереді.Ағаштартуралыжалпымәліметберіпкетемін.

Мынаутамырынтереңгежайып, бойыаспанғажетугежақын, бұтақтарыжайқалыптұрғанағаштар.

Бұлағаштартабиғаттыңбірмүшесі. Олардыбізқорғаукерекпіз. Сендергеқазірбіртәжірибиекөрсетемін. Мынау не? Мынауше? Шырпыныағашқатигізсек не болады? Дұрысайтасыңдар, өртболады. Демекағаштыңқасындашырпыменойнауғаболамаекен? Естеріңдеболсынешқашаншырпыменойнауғаболмайды.

Сергітусәті:

Бойдыбүкпейтікұста,
Еркінтұрыптыныста.
Жайоңқолдыоңжаққа,
Жайсолқолдысолжаққа.
Екіқолдыбелгеұста.
Алғақарайбірадым,
Артқақарайбірадым.
Қосаяқтап топ – топ,
Алақандысоқ – соқ.

Өтекеремет. Ал ендібалаларағаштардыңмүсінінқұрастырудыбастайық..Ағаштықұрастыруүшінбізгееңалдыменағашбұтасы, пенапласт,қарақұмықжәнежелімкерек. Бүгінгібіздіңқұрастыруәдісімізөтеерекшеболмақ. Құрастырудыңбұлтүріндәстүрдентыссурет салу депатаймыз. Құрастырутехникасынтүсіндіріпөтемін.

Дидактикалықойын:

«Төртмезгілдікөрсет».

Билингвальды- компонент:Қыс – зима, қар – снег,ағаш-дерево.

ҚысСалқын,аяз,боран.

Сырғанақойнаймыз, аққалажасаймыз.



Балалармұқияттыңдайды.



Шырша

Жаңажылда



АғаштарШырпы

Өрт

Жоқ, болмайды.



































Сергітусәтінеқимылдаржасайды



















Сөздердіқайталайды

Балаларөзойларынайтады.

Аса қызығушылықпенағаштықұрастырады.

Рефлексивті-түзетушілік

Ұйымдастырылғаноқуқызметінқорытындылау. Балалардыңжұмыстарынбағалау, мадақтау.

Жарайсыңдар, балалар, ендікелгенқонақтарымызбенқоштасайық.
«Жүректен — жүрекке»:
Балдайтәттібаламыз,
Айтқантілдіаламыз.
Ойынмененөседі,
Ойымыз бен санамыз.
Қолұстасақбәріміз,
Жарасадысәніміз.
Көріскеншекүнжақсы,
Сауболыңызбәріңіз!

Өлеңжолдарынқайталапқонақтарменқоштасады.



Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Жыл мезгіліне байланысты ағаштардың ерекшеліктерін.
Нені игерді:Ағашты түрлі заттармен жасауды
Нені білді:Ағаштарға қамқор бола білуді











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!