Мотивациялық-
қозғаушылық
|
Шаттықшеңбері:
Арайлапатқантаңғасәлем,
Жылуыншашқанкүнгесәлем,
Жайнапөскенбізгесәлем.
Білімберіптәрбиелеген
Апайларымсіздергесәлем.
|
Шаттықшеңберінқұрыпөлеңжолдарынқайталайды.
|
Ұйымдастыру-
іздестіру
|
Видео жіберу
Балаларқазірқандаймезгіл?
Балаларқысмезгіліқандайболады?
Қысмезгіліндеқандайқызықтар
бар?
-Қыстабізқандайойынтүрлерінойнағандыжақсыкөреміз?
-Бізқысмезгілікелгендеқандайқонақтардыкүтеміз?
Жұмбақжасыру Тікен, тікен, тікпісте, Қысы,
жазыбіртүсте. (Шырша)
Дұрысайтасыңдарбалалар. Бұлшырша.
Шыршаныңбіререкшелігіолқыста да, жазда да біртүстеболады.
Балаларшыршаныбізқандаймерекедепайдаланамыз? Өтедұрыс
«Жаңажылда».
-Қыстуралымағлұмат беру.
Ағаштыңсуретінкөрсету. Ағашжердеөседі.
Жылөткенсайынолардыңбойларыөсіп, жайқалатүседі.
Ағаштартөртбөліктентұрады. Тамыры, діңі, бұтағыжәнежапырағы.
Ағаштардыңадамдарғакөпкөмегібар.Жылмезгілдерінебайланыстыолардасыртқыкелбеттеріөзгереді.Ағаштартуралыжалпымәліметберіпкетемін.
Мынаутамырынтереңгежайып, бойыаспанғажетугежақын,
бұтақтарыжайқалыптұрғанағаштар.
Бұлағаштартабиғаттыңбірмүшесі.
Олардыбізқорғаукерекпіз. Сендергеқазірбіртәжірибиекөрсетемін. Мынау
не? Мынауше? Шырпыныағашқатигізсек не болады? Дұрысайтасыңдар,
өртболады. Демекағаштыңқасындашырпыменойнауғаболамаекен?
Естеріңдеболсынешқашаншырпыменойнауғаболмайды.
Сергітусәті:
Бойдыбүкпейтікұста,
Еркінтұрыптыныста.
Жайоңқолдыоңжаққа,
Жайсолқолдысолжаққа.
Екіқолдыбелгеұста.
Алғақарайбірадым,
Артқақарайбірадым.
Қосаяқтап топ – топ,
Алақандысоқ – соқ.
Өтекеремет. Ал
ендібалаларағаштардыңмүсінінқұрастырудыбастайық..Ағаштықұрастыруүшінбізгееңалдыменағашбұтасы,
пенапласт,қарақұмықжәнежелімкерек.
Бүгінгібіздіңқұрастыруәдісімізөтеерекшеболмақ.
Құрастырудыңбұлтүріндәстүрдентыссурет салу депатаймыз.
Құрастырутехникасынтүсіндіріпөтемін.
Дидактикалықойын:
«Төртмезгілдікөрсет».
Билингвальды-
компонент:Қыс – зима, қар –
снег,ағаш-дерево.
|
ҚысСалқын,аяз,боран.
Сырғанақойнаймыз,
аққалажасаймыз.
Балалармұқияттыңдайды.
Шырша
Жаңажылда
АғаштарШырпы
Өрт
Жоқ, болмайды.
Сергітусәтінеқимылдаржасайды
Сөздердіқайталайды
Балаларөзойларынайтады.
Аса
қызығушылықпенағаштықұрастырады.
|
Рефлексивті-түзетушілік
|
Ұйымдастырылғаноқуқызметінқорытындылау.
Балалардыңжұмыстарынбағалау, мадақтау.
Жарайсыңдар, балалар,
ендікелгенқонақтарымызбенқоштасайық.
«Жүректен —
жүрекке»:
Балдайтәттібаламыз,
Айтқантілдіаламыз.
Ойынмененөседі,
Ойымыз бен санамыз.
Қолұстасақбәріміз,
Жарасадысәніміз.
Көріскеншекүнжақсы,
Сауболыңызбәріңіз!
|
Өлеңжолдарынқайталапқонақтарменқоштасады.
|