Материалдар / Танымдық дамыту КТП 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Танымдық дамыту КТП 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Танымдық дамыту КТП 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2024
370
4 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлімдер

Бөлімшелер

Оқыту мақсаттары

1тоқсан

1.

Сенсорлықпроцестерімен

кеңістіктікбейімделуіндамыту

1.1 есту

Қабілетін дамыту

6.1.1.1сыбырлап сөйлегенді білу,өзінің сыбырлап

сөйлеуі

1.2 көру

Қабілетін дамыту

6.1.2.16-8 бөліктен заттық суреттер құрастыру

6-8 бөліктен заттық суреттер құрастыру

6.1.2.2әріптің жеткіліксіз элементін жазып бітіру

1.3 кеңістіктебейімделуіндамыту

6.1.3.1өз денесінің сызбасын бейімдеу(жақынырақ,

оғанқарағанда…)

6.1.3.2белгіленген бағытта үлгі бойынша сызықтар

жүргізу

6.1.3.3жалпақ геометриялық фигураларды бөлшектерге

бөлу

1.4уақыттық

бейімделуіндамыту

6.1.4.1уақыт өлшемдерін іс-әрекет түрлерінде қолдану

1.5 тактильдік-

қозғалыстықтүйсігіндамыту

6.1.5.1температуралық байланыстарды суреттеу

1.6дәмжәнеиіс

сезімін дамыту

6.1.6.1тағам құрамын дәмінеқарай тану

2. Қимыл-қозғалыссаласын

дамыту

2.1 Ұсақмоториканыдамыту

6.2.1.1өз жұдырығын,саусақтарын уқалау

6.2.1.2саусақ гимнастикасының жаттығуларын жасау

6.2.1.3қол позаларын келтіру

6.2.1.4қандайда бір нақты затпен жасалған әрекеттерді

келтіру

2.2Мимикамен

пантомимиканыдамыту

6.2.2.1көз қозғалту жаттығуларын жасау

3.Зерде

аясын

3.1жадын

дамыту

6.3.1.1 материалды есте сақтау тәсілдерінқолдану:

топтастыру,жоспар,пиктограммалар,


дамыту


6.3.1.2сөйлемдерді артынша келтіру

6.3.1.3 тақпақтарды жатқаайту

3.2 тіл мен ойлауқабілетіндамыту

6.3.2.1сыныптастардың іс-әрекет өнімдерін саралау

6.3.2.2құралдар мен заттардың қолданутәсілін білу

6.3.2.3заттарды көлемі және тұжырымдамалық сөзі

бойыншатоптастыру(градациялар санын көбейту)

6.3.2.4өз өміріндегі оқиғаларды саралау

3.3 қиялын

дамыту

6.3.3.1объекттерді суреттемесі бөлшектері,сұлбасы,

Контуры бойынша тану

3.4 зейніндамыту

6.3.4.1көруүлгісібойыншаграфикалықдиктанттар

орындау

6.3.4.2Ахутина;Мюнстербергәдістемелерін;Шульте

кестелерін қолданаотырыптапсырмаларорындау

2тоқсан

1.

Сенсорлықпроцестерімен

кеңістіктікбейімделуіндамыту

1.1 есту

қабілетіндамыту

6.1.1.2тілдік дыбыстарсипатын тыңдапажырату(саны,

күші,биіктігі,ұзақтығы,ырғағы)

6.1.1.3тілдік емесжәне тілдікдыбыстарсипатынтыңдап

ажырату(саны, күші,биіктігі, ұзақтығы)

1.2 көру

қабілетіндамыту

6.1.2.3түсреңдерін ажырату

6.1.2.4күрделікөлемді,жалпақформалардыажырату

6.1.2.5контурлық бейнелердегі әріптерді, сандарды,

заттарды тану

1.3 кеңістіктебейімделуіндамыту

6.1.3.4қимылдардыайнадағыдайқайталап

6.1.3.5 үлгі, сызбабойыншақұрастыру

6.1.3.6бейнелердікөшіру

1.4уақыттықбейімделуіндамыту

6.1.4.2оқиғаларреттілігін анықтау(бұрын,кейін)

6.1.4.3апта,айішіндегіоқиғаларкүнтізбесінқұру

1.5 тактильдік-қозғалыстық

түйсігін дамыту

6.1.5.2қолданемесеарқада«жазылған»әріптерменсандардықайтажазу,қайталау(екіжағындағы

1.6дәмжәнеиіс

сезімін дамыту

6.1.6.2тағамдықөнімдерментағамдардәмінсуреттеу

(дәмді,хошиісті,тойымды)

2. Қимыл-қозғалыссаласын

дамыту

2.1 Ұсақмоториканыдамыту

6.2.1.5 геометриялық фигураларды, бейнелерді

штрихтеу

6.2.1.6бейнелердібояулармен,қарындашпен,бормен

бояу

6.2.1.7ұсақмоншақтарды жіпкетізу

6.2.1.8құмда,суда,ауада саусақтарменсурет салу

2.2Мимикамен

пантомимиканыдамыту

6.2.2.2 айналасындағылардың ым-ишараларын,қимылдарын,мимикасын,дауысын,сөзін келтіру

3. Зердеаясын

дамыту

3.1жадындамыту

6.3.1.4геометриялықөрнекті,суретіартыншакелтіру

6.3.1.5суреттегізаттардыңорналасқанорындарынестесақтау

(9-дыңішінде)

3.2тілмен ойлау

6.3.2.5қандайдаболмасыніс-әрекеттіңмақсаттылығын



қабілетіндамыту

түсіндіру

6.3.2.6РавенМатрицаларытектестапсырма

ларды орындау

6.3.2.7 жұмбақтар шешу, логикалық есептерді,

ойжұмбақтардышешу

6.3.2.8заттарменқұбылыстардыңаналогтарын

3.3 қиялын

дамыту

6.3.3.2адамдардыңіс-әрекетінкелтіру

3.4 зейніндамыту

6.3.4.3 ойын ережелерін түсіну, есте сақтау және

орындау

6.3.4.4сандарды,әріптерді,геометриялықфигураларды

белгіліретпенорналастыру

3тоқсан

1.

Сенсорлықпроцестерімен

кеңістіктікбейімделуіндамыту

1.1 есту

қабілетіндамыту

6.1.1.4күрделіырғақтардыажырату,келтіру

6.1.1.5ақпараттыестудентактильдікмодальдыққа

ауыстыру(«Ғажайыпқап»)

1.2 көру

қабілетіндамыту

6.1.2.6 заттар мен суреттердің ұқсастықтары мен

айырмашылықтарынтабу

6.1.2.7кеңістіктегікүйдіажырата білу:тік,көлденең,

қиғаш

6.1.2.8симметрияөсінсақтайотырыпбейненіңсуретін

салып бітіру

1.3 кеңістіктебейімделуіндамыту

6.1.3.7 ерекше жағдайда болған объекттерді тану,

объекттерге қарасты өзгерген кеңістіктік жағдайдаорналасқан

6.1.3.8қоғамдықорындардабейімделу:дүкен,дәріхана,

пошта,емхана

6.1.3.9сөйлеутіліндезаттардың,графика

лықэлементтердіңкеңістіктікқатынасынкөрсететінсөздерді қолдану

1.4уақыттықбейімделуін

дамыту

6.1.4.4оқиғалардыбасынанаяғынақарайсуреттеу

6.1.4.5өз күнтәртібін құру

1.5 тактильдік-қозғалыстық

түйсігін дамыту

6.1.5.3үлгібойыншасипауарқылыбетфактурасытүрлізаттарменматериалдардыүлгібойыншатану(ойлы-

қырлы,тікенектіжұмсақ)

1.6дәмжәнеиіс

сезімін дамыту

6.1.6.3иістергебағаберу(жағымды-жағымсыз,сүйікті)

2. Қимыл-қозғалыссаласын

дамыту

2.1 Ұсақмоториканыдамыту

6.2.1.9майдазаттарды әр-түрліұстауарқылы сұрыптау

6.2.1.10үлгі,түпкіой,сызба,суретбойыншамозаика

құрастыру

6.2.1.11 сүйектерді іріктеу, қақпақтарды бұрап

ашу/жабу,қарындаштардыауыстырыпқою

6.2.1.12ленталардыбұрау, түймелердіілу

6.2.1.13бейнелердіңсұлбасыноңжәнесолқолыменбелдеулеу,

қарындаштыпарақтаналмай

2.2Мимикамен

пантомимиканы

6.2.2.3пантомимикаарқылытүрліжануарларды,

персонаждарды,іс-әрекеттерді келтіру



дамыту


3. Зердеаясын

дамыту

3.1жадындамыту

6.3.1.6 сөздер қатарын артынша келтіру(10-ға дейін)

6.3.1.7суретсалу,мүсіндеу,тақтаданкөшіру,

үлгібойыншақұрастыру

6.3.1.8сюжеттіккартинанысұрақтарбойыншаартынша

суреттеу

3.2 тіл мен ойлауқабілетіндамыту

6.3.2.9заттарменқұбылыстарғааналогтарды табу

6.3.2.10 заттарды қолданутәсілдерінбілу

6.3.2.11сөзбұындарынансөздерқұрастыру

6.3.2.12сюжеттікбейнелердіңмазмұнынтүсіну

6.3.2.13өз іс-әрекетінжоспарлаужәнесаралау

3.3 қиялын

дамыту

6.3.3.3әдеби шығармалардытеатрландыруғақатысу

6.3.3.4өзойы,берілгентақырыпбойыншақұрастыру

3.4 зейніндамыту

6.3.4.5 әріптермен, сандармен корректуралық

тапсырмаларорындау(корректуралықсынамалар

6.3.4.6сөздегі немесеалфавиттегі әріптердіберілгенреті

бойыншажәнеартқақарайатау

4тоқсан

1.

Сенсорлықпроцестерімен

кеңістіктікбейімделуіндамыту

1.1 есту

қабілетіндамыту

6.1.1.6ақпаратты тактильдіктенкөрумодальдыққа

ауыстыру(«Ғажайыпқап»)

1.2 көру

қабілетіндамыту

6.1.2.9 үлгі бойынша есеп таяқшаларымен, сөздік

нұсқауыменқұрау

6.1.2.10түрліқаріппенжазылғанәріптерқатарынан

берілген әріпті тану

1.3 кеңістіктебейімделуіндамыту

6.1.3.10 ауызша нұсқау бойынша кеңістіктікқатынастарынкелтіру

1.4уақыттық

бейімделуіндамыту

6.1.4.6өзтуылғанкүнінкүнтізбедентабу

1.5 тактильдік-қозғалыстық

түйсігін дамыту

6.1.5.4жанасудышектелуінпроекциялау

2. Қимыл-қозғалыссаласын

дамыту

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!