Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
тапсырма1
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Бекітемін: Келісілді Қаралды: Мектеп-лицей директоры: ДТІЖО: ӘБ жетекшісі ________/Р.М. Бигазиева/ _______/С.Т. Жулкашева/ _______/Б.Б.Алибекова/ "____"______2022ж. "____"______2022ж. "____"______2022ж.
|
Ә. Н. Молдағұлова атындағы №38 мектеп-лицейі
Сынып жетекшінің тәрбие жұмыс жоспары
Сыныбы: 7«Б» Кураторы: Сагатова Г.Ж
2022-2023 оқу жылдары
ТҮСІНІК ХАТ
2022-2023 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие процесі білім алушылардың интеллектуалдық, патриоттық, рухани адамгершілік пен дене дамуын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық тәсілдер мен құндылықтарға негізделіп жүзеге асырылады.
Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның жаппай қатысуымен кешенді түрде өткізілуі тиіс.
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
-ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуір № 145бұйрығымен «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың іс-шаралар жоспарын;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері
-2022-2023жылдарға арналған әдістемелік нұсқаухатын басшылыққа ала отырып құрылды.
Тәрбие жұмысы Тұжырымдамада көрсетілген төмендегідей бағыттар бойынша жоспарланып, жүргізіледі:
-
Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие ;
-
Рухани-адамгершілік тәрбие
-
Ұлттық тәрбие;
-
Отбасылық тәрбие;
-
Еңбек тәрбиесі, экономикалық және экологиялық тәрбие;
-
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
-
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;
-
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Тәрбиенің мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақытта жүзеге асады.
2022-2023 оқужылындабілімберуұйымдарындамынадайжобаларіске асырылатынболады:
-
«Мектептіңөзін-өзібасқаруы»;
-
«Дебат»қозғалысы;
-
«Оқуғақұштармектеп»;
-
«Отбасы–мектеп»;
-
«Құқықтықсана–қауымғапана»;
-
«Дәстүрменғұрып»;
-
«Еңбек–елдіңмұраты»;
-
«Үнем–қоғамқуаты»;
-
«Ертежастанбасталатынэкологиялықмәдениет»
-
«Қоғамғақызмет»;
-
«Музейсабақтары»;
-
«Театр сабақтары»жобасы.
МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Тәрбиенің мақсаты:
*Жас ұрпақ тәрбиесіне бірыңғай көзқарас қалыптастыру;
* Сыныптағы тәрбие жұмысын жан-жақты ұйымдастыру;
* Болашақ қоғам мүддесі еңбектене білетін, рухани ойлау дәрежесі биік,Отанын сүйгіш, еңбекқор,
қабілетті адам даярлауға бағыттау.
Тәрбиенің міндеттері:
-Отанға деген сүйіспеншілік сезімін күшейту.
-Шығармашылық қабілетін дамыту.
-Мінез –құлық мәдениетін қалыптастыру.
-Өз-өзіне қызмет ету дағдысын дамыту.
-Ақыл-ой қабілетін, білім құмарлығын дамыту.
-Оқушылардың ой еңбегін ұйымдастыру дағдыларымен біліктерін қалыптастыру және
оқушылардың жеке қабілеттерін зерттеу.
-Ұлттық салт-дәстүрлерін,саяси тарихын білуге,өзінің саяси және құқтық сауаттын арттыруға деген
құлшынысын күшейту.
-Ұжымда команда да жұмыс істей білу,өз бетінше белсенді түрде және жауапкершілікпен іс-әрекет
ете білу біліктерін қалыптастыру.
Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі нормативтік-құқықтық құжаттары:
-
Бала құқықтары туралы БҰҰ Конвенциясы;
-
Қазақстан Республикасының Конституциясы;
-
«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі;
-
«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345Заңы;
-
«Тұрмыстықзорлық-зомбылықпрофилактикасытуралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-ІYЗаңы;
-
«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169- VIЗаңы;
-
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы
27 шілдедегі № 319Заңы;
-
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
-
ҚР БҒМ 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Руханижаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері;
-
ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.
Тәрбиенің бағыттары:
-
І. ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМ МЕН АЗАМАТТЫҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ, ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ
Құқықтық тәрбие
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті
Балалар мен жастарға қатысты қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру
Жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың және қаңғыбастықтың алдын-алу
ІІ. РУХАНИ -АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕ
Адамгершілік-жыныстық тәрбиесі
Балалар мен жасөспірімдердің теріс діни ағымдарға тартылуының алдын алу шаралары
ІІІ. ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ
ІV. ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕ
V. ЕҢБЕК ТӘРБИЕСІ, ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ТӘРБИЕНІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Экологиялық тәрбие
Кәсіби-шығармашылық тәрбиесі
VІ. КӨПМӘДЕНИЕТТІ ЖӘНЕ КӨРКЕМ-ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ
VІІ. ЗИЯТКЕРЛІК ТӘРБИЕ, АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТТІ ТӘРБИЕЛЕУ
VІІІ. ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ, САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫ
Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Балалар мен жасөспірімдердің бойында позитивті өмірлік ұстаным қалыптастыру бойынша шаралар
Оқушылар өмірінің қауіпсіздігі
Қыркүйек
№ |
Тәрбие бағытының атауы |
Атқарылатын шаралар |
Түрі |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
І. ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМ МЕН АЗАМАТТЫҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ, ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ |
«Білімге ұмтылу, еңбексүйгіштік және отаншылдық қасиет» т/с |
әңгіме |
|
Алғашқы сабақ |
«Жаяу жүргіншілерге арналған жол жүру ережелері» т/с |
Нақты тақырыптағы әңгіме |
|
|
||
Балалар мен жастарға қатысты қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру |
Ата-аналарға жадынама |
|
|
|
|
Жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың және қаңғыбастықтың алдын-алу |
Жағдайы төмен отбасыларды аралау. Мектеп оқушыларын және әртүрлі санаттағы оқушыларды үйірмеге, секцияларға тарту |
|
|
|
|
|
|||||
2. |
ІІ. РУХАНИ -ТАНЫМДЫҚ ТӘРБИЕ |
«Мектепке жол» қамқорлық акциясы |
|
|
|
3. |
ІІІ. ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ |
«Тіліңді қорға қазағым» мақал-мәтелдер сайысы 15 мин |
|
|
|
4. |
ІV. ОТБАСЫЛЫҚ
ТӘРБИЕ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |