Материалдар / Тапсырмалар тізбегі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тапсырмалар тізбегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті сабағында түрлі әдіс-тәсілдерді қолданып, білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыруға болады. Соған сәйкес, осы тапсырмалар тізбегі әзірленді. Сабақтарыңызда тиімді қолданып оқушылардың пәнге деген қызығушылығының артуына септігін тигізіңіз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2021
485
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тапсырмалар тізбегі



DrawObject2 DrawObject1 Роман

DrawObject4 DrawObject3 өлең повесть

дDrawObject5 DrawObject6 астан

DrawObject7 поэма


әңгіме



Халық ауыз әдебиетінің түрлері:

  1. Тұмыс – салт жырлары

  2. Ертегілер

  3. Мақал – мәтелдер

  4. Жұмбақтар

  5. Шешендік сөздер

  6. Аңыз – әңгімелер

  7. Батырлар жыры

  8. Ғашықтық жыры

  9. Ақындар айтысы.

Топтастыру әдісі:

Аяқталға

сөйлем

оDrawObject10 DrawObject8 DrawObject9 й тиянақты

дәлелді


DrawObject11 DrawObject12

салыстыру екі бөлімді

сөйлем

немесе сөз

тDrawObject15 DrawObject13 DrawObject14 опшылау тіркесі



DrawObject16 DrawObject17 мағына

қортынды тұспалды

пікір

дәлелдеу

жоқ


Кестемен жұмыс:


Мақал – мәтелдер

Тақырыптары

1

Денсаулық – зор байлық

.....

2

.....

Өнер – білім

3

Досы көпті жау алмайды,...

...

4

....

Еңбек

5

Ата көрген оқ жонар,...

...

6

....

Ынтымақ, бірлік

7

Ерді намыс өлтіреді,....

...


«Кезең-кезең» тапсырмасы

І бөлім: «Табалдырық» Ойыншылар өздері конверт таңдап алып, сұрақтарға жауап береді.

Бірінші ойыншыға:

  1. Уәзірлер не үшін Жаманды адамның жаманы деп шешті?

  2. Хан уәзірлерімен келісіп, Жаманның әйелін алу үшін Жаманды қайда жұмсайды?

Екінші ойыншыға:

  1. Уәзірлер не үшін құстың жаманы деп қырғауылды таңдады?

  2. Хан Жаманды қайда көшіріп жібереді?

Үшінші ойыншыға:

  1. Жаман не үшін шөптің жаманы қарақоға деді?


ІІ бөлім: Қозыкөш.

Бірінші ойыншыға:

  1. Барсакелместегі «інжілі қой» ертегіде қалай суреттелген және хан оған не үшін қызықты?

  2. Жаман тұлпардың сиырға шатыс екенін қалай білді?

Екінші ойыншыға:

  1. Барсакелместегі «інжілі үйрек» ертегіде қалай суреттелген және хан оған не үшін қызықты?

  2. Жаман гаухар тастың ішінде құрт бар екенін қалай білді?

Үшінші ойыншыға:

  1. Барсакелместегі «дәудің інжілі қара арғымағы » ертегіде қалай суреттелген және хан оған не үшін қызықты?

  2. Жаман ханның наубайдың баласы екенін қалай білді?


ІІІ бөлім: Беласар.

  1. «Е, шырағым, жасым сексенге келгенде біреудің қанын жүктеп не қылайын? Бір сыр бар еді, оны тәңірінің өзі ғана білетін еді, мен білетін едім». Осы сөз кімнің сөзі?

  2. Ертегіде Жаманды дарға асып өлтіргелі жатқанда кеоген адам қалай бейнеленген?

Екінші ойыншыға:

  1. Ханның әкесінің аты кім еді?

  2. Жаман неліктен ханға шынын айтпаған еді?

Үшінші ойыншыға:

  1. Меңді сұлу Жаманды өлімнен құтқарып, дардың жібін қиып, көкірегіне қылышын тастап кеткені оның не дегені? (Мен үшін күнәсіз өлме, ерлігіңді көрдім. Қылыш үстінде серт жүрмейді деуші еді, антыңды қайтып ал , дегені еді).

  2. Уәли байдың қызы Меңді сұлуға келген бай балалары мен бай балалары қыз берген заттарды көргенде неге ашуланатын? («Менің үйімде пышағым жоқ па, болмаса қазынамда гауһар тасым жоқ па, я тіпті қайрақ таба алмай жүрмін бе?)

ІV бөлім: Мәре

Бірінші ойыншыға ІҮ бөлімнің сұрағы

  1. Хан шаңыраққа қарап , ойланып жатып, қырық уәзіріне қандай жүмбақ жасырады? (жау шапты, ел бүлінді, апат соқты)

  2. Жаман Барсакелместен келгенде ханға не дейді?(Уәзірлер шығарып салған соң, бір аш арыстан соңымнан қалмады. Мына жауды мұқатайын деп, қылышымды суырып алып қуып кеттім. Осы сіздің ордаға кірді ме деп отырмын)

Екінші ойыншыға ІҮ бөлімнің сұрағы

  1. Жаманды шақыруға хан бір адамды жібереді. Жіберген жігітті барып, үйден сығалап қараса, төрде төсек үстінде Жаман жатыр. Ал Жаманның әйелі оы уақытта не істеп отыр еді?(әйел төрдегі айнаға қарап, өз көркіне таңғалып отыр екн).

  2. Жаман өзі хан болған соң ордасының маңдайшасына не шегелеп қойды? (жыртық тоны мен жаман тымағын)

Үшінші конверттегі ІҮ бөлімнің сұрағы

  1. Шегелеулі тымағы мен тонына қарап, Жаман не деп өз көңілін басатын? (« Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа! Аяз, әліңді біл, Құмырсқа жолыңды біл)

  2. « Аяз би» ертегісі ертегінің қай түріне жатады?

Кестені толтыр:

  • Оқушылардың ойларын дәлелдеу:

Әңгіме аты

Қазақ әдебиетінің түрі

Бастапқы кейіпкер

Жағымсыз кейіпкер

Жағымды кейіпкер

Ортақ қасиеттері
































Екі жақты түсініктеме күнделік жазу.

Өлеңнен үзінді

Үзінді жайлы пікір

Ой – тұжырым, мазмұнға сәйкес мақал - мәтел








Сурет бойынша оқиғаға мінездеме бер.


Суреттер

Оқиғалар

Мінездеме

1-сурет

2-сурет

3-сурет

4-сурет

5- сурет



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!