«Куаныш » тобындағы
ұйымдастырылған оқу қызметінің
конспектісі
Білім беру
саласы: «Таным»
Пән:Математика
негіздері.
Өтпелі
тақырып: «Күзгі шоқтар»
(ағаштар)
Тақырыбы: «2 саны және
цифры»
Мақсаттары:
1.Тәрбиелік:
Заттардың көлемдерінің
бір-бірінен айырмашылықтарын
математикалық
терминдерді қолдана отырып
анықтап айту шеберлігін қалыптастыру.
Сабақта өздерін дұрыс ұстап,сұрақтарға жауап
беруге тәрбиелеу
2.Дамытушылық:1-ден 2-ге дейінгі
сандар туралы білімдерін
бекіту.Еркін санауға белсенділігін
дамыту.
3.Оқыту: Берілген тапсырманы ынтамен дұрыс орындауға
үйрету.Он құрамын анықтау,тура және кері санауды
бекіту,геометриялық пішіндер туралы білімдерін және кеңістікті
бағдарлау,дағдыларын сонымен қатар апта күндері туралы түсініктерін
бекіту. Балаларды математика сабағына деген қызығушылықарын
арттыру
Педагогикалық
технологиялар: ойын технологиясы,
ТРИЗ.
Ресурстармен қамтамасыз
ету:геометриялық пішіндер, сандар,
таяқшалар,карточкалар
көрнекіліктері.
Билингвалдық
компонент:1-бір-один,,2-екі-два
,3-три-үш 3 тілде айту.
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық
кезеңі
Балалар көңіл күйлерін
қалай?
Қазір жылдың қай
мезгілі?
Күзде неше ай
бар?
Бүгін ауа-райы
қандай?
Сендер қайда
келдіңдер?
Ал, балабақшаға кіммен
келдіңдер?
Жарайсыңдар
балалар!
2. Негізі
бөлімі.
-Балалар күшікке көмектесеміз
бе?
1.
Тапсырма:Сандарды 1ден-10ға дейін тура
және кері сана.
2.
Тапсырма: Ойын:
« Кім тапқыш
» (карточкамен
жұмыс)
Мақсаты
: Берілген алмаларды санап
алмаларды барлығын ойланыап табу.
3.
Тапсырма: «Дұрыс
бағдарла»
1.Жоғарғы он жақ бұрышына
қызыл түсті ұшбұрыштарды
орналастыр.
2.Төмен он жақ бұрышына қызылсары сопақша
орналастыр.
3.Жоғарғы сол жақ бұрышына жасыл түсті шаршы
орналастыр.
4.Төмен сол жақ бұрышына күлгін түсті
тіктөртбұрыш орналастыр.
5.Ортасына көк түсті дөнгелек
орналастыр.
Әр пішіндердің қасына
сандарды қой.Неше пішін сондай сан қой
Сергіту
сәт:
Орнымыздан тұрайық,
Алақан соғайық,
Онға бір бұрылып,
Солға бір бұрылып.
Бір
отырып,бір тұрып.
Тынығып алып,
Орнымызға отырайық.
4.
тапсырма: Логикалық есептер
шығару.
Сиыр екеу, мүйізі
нешеу?
(4)
б)Үш қоянда қанша құлақ
бар? (6)
в) Ағашта төрт құс отыр,оған екі құс келіп
қосылды.Ағашта қанша құс отыр?(6)
г) Екі мысықта неше қүйрық?
(2)
Жұлдызшалар беру, мадақтау.
5. Тапсырма: Уақытты
бағдарлау».
Жұмбақтар шешу.
Әжемізге ереміз, бақшамызға
келеміз.
Бұл қай кезде
болады? (Таңертең)
Біз тәртіпті боламыз, сабақты да
оқимыз.
Серуенге
шығамыз,қыдырамыз.
Бұл қай кезде
болады? (
Күндіз)
Күн батады қызарып,мамамызды
күтеміз. Бұл
қай кезде болады? (Кеш)
Үйлерде шам жанады,дем алады
бар әлем, деп әлдилеп ақ әжем.
Бұл қай кезде
болады? (Түн)
Тәрбиеші: Жарайсындар балалар!
Бір жылда неше мезгіл бар?
Бір мезгілде неше ай бар?
Аптада неше күн бар,неше жұмыс күн,неше демалыс
күн?
6. Тапсырма: Ойын « Кім тез санайды
» (карточкамен жұмыс)
Мақсаты
: Суреттегі ыдыстарды санап ,
канша екенін тауып жазу керек .
7.
Тапсырма: Таяшамен
жұмыс:
3 таяшадан үшбұрыш
құрастыру.
4 таяқшадан 2 бірдей үшбұрыш
жасау керек.
4 таяқшадан шаршыны
құрастыр.
4 ромбты
құрпастыру.
5 таяқшадан үйді
құрастыр.
Қорытынды:
Жарайсындар,балалар күшіктің
сендерге риза болып қуанып жатыр,енді күшікке үйіне
оралады.
Қандай тапсырмалар
жасадық?
Жарайсындар,барлығында жақсы
білімдерінді көрсеттіңдер.
Қонақтармен қоштасайық,қош сау
болыныздар.