Материалдар / Тақырыбы: «Бағдаршам және көлік түрлері»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: «Бағдаршам және көлік түрлері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру, көше жағдайындағы кеңістікті бағдарлай білу, жолда жүру ережелерін меңгерту. Бағдаршамның 3 түсімен таныстырып, атын атау, Жолдан қалай өту керектігін түсіндіру.Көлік түрлерімен таныстырып түстерін үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2018
1151
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: «Таным»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»

Тақырыбы: «Бағдаршам және көлік түрлері»

Мақсаты: Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру, көше жағдайындағы кеңістікті бағдарлай білу, жолда жүру ережелерін меңгерту.

Қажетті көрнекіліктер: Бағдаршамның суреті, көліктердің суреті.

Іс-әрекет кезеңдері

Дефектологтың іс-әрекекті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Балаларды шеңбер құрғызып тұрғызу.

Кел балалар күлейік,

Күлкіменен түлейік!

Күлкі көңіл ашады,

Күліп өмір сүрейік.

Өлеңді бәрі бірге қайталайды.

Ұйымдастыру-іздестіру

Жол жүру ережелерімен таныстырады. Жол белгілерінің суреттерін көрсетеді, олардың көлік қозғалысын реттеп, көлік жүргізуші мен жаяу жүргіншінің жол жағдайы жөнінде ақпарат беру мақсатында көше мен жол бойына қойылатын арнайы белгілер екенін айтып түсіндіреді.

«Көлік түрлері қайда?» дидактикалық ойыны

Жол түрлерімен (машина жүретін жол, жаяу жүргінші жүретін жол, екі бағытқа бөлінетін жолдарымен) таныстырады, суреттерін көрсетеді. Егер бағдаршам жоқ болса, жол тәртібіне бағыну қажеттілігі айтылады.

Жолда жүру ережелерін сақтау, үйрену арқылы бала өзінің өмірін және денсаулығын сақтайтындығы түсіндіріледі.

Суреттегі көлік түрлерін бір-бірімен салыстыру?

«Суретте не артық?» дидактикалық ойынын жүргізу.

Балалар тыңдайды.


Балалар жол ережелерін тыңдап, қайталап айтып береді.



Суретке қарап,жолда жүру ережелерін құрастырады.

Рефлексивті-түзетушілік

Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу қызметімізді қорытындылаймыз.

1. Жаяу жүргіншілер қай жермен жүру керек?

2. Жаяу жүргіншілер көшенің қай жерінен қиып өте алады?

3.Өзің тұратын жерде қандай көлік түрлері жүреді?

Сұрақтарға жауап береді, өздері қорытынды пікір жасайды.Мысалы: Жолда жүру ережесін сақтау керек.

Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс: жолда жүру ережесін білуі

Түсінігі: көлік түрлерімен танысуы

Көрсете білуі: жол белгілерін




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!