Материалдар / Тақырыбы: «Бағдаршам және көлік түрлері»

Тақырыбы: «Бағдаршам және көлік түрлері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру, көше жағдайындағы кеңістікті бағдарлай білу, жолда жүру ережелерін меңгерту. Бағдаршамның 3 түсімен таныстырып, атын атау, Жолдан қалай өту керектігін түсіндіру.Көлік түрлерімен таныстырып түстерін үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2018
1134
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: «Таным»Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану» Тақырыбы: «Бағдаршам және көлік түрлері» Мақсаты: Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру, көше жағдайындағы кеңістікті бағдарлай білу, жолда жүру ережелерін меңгерту. Қажетті көрнекіліктер: Бағдаршамның суреті, көліктердің суреті.
Іс-әрекет кезеңдеріДефектологтың іс-әрекектіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықБалаларды шеңбер құрғызып тұрғызу. Кел балалар күлейік, Күлкіменен түлейік! Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік.Өлеңді бәрі бірге қайталайды.
Ұйымдастыру-іздестіруЖол жүру ережелерімен таныстырады. Жол белгілерінің суреттерін көрсетеді, олардың көлік қозғалысын реттеп, көлік жүргізуші мен жаяу жүргіншінің жол жағдайы жөнінде ақпарат беру мақсатында көше мен жол бойына қойылатын арнайы белгілер екенін айтып түсіндіреді.«Көлік түрлері қайда?» дидактикалық ойыныЖол түрлерімен (машина жүретін жол, жаяу жүргінші жүретін жол, екі бағытқа бөлінетін жолдарымен) таныстырады, суреттерін көрсетеді. Егер бағдаршам жоқ болса, жол тәртібіне бағыну қажеттілігі айтылады.Жолда жүру ережелерін сақтау, үйрену арқылы бала өзінің өмірін және денсаулығын сақтайтындығы түсіндіріледі.Суреттегі көлік түрлерін бір-бірімен салыстыру?«Суретте не артық?» дидактикалық ойынын жүргізу.Балалар тыңдайды.

Балалар жол ережелерін тыңдап, қайталап айтып береді.



Суретке қарап,жолда жүру ережелерін құрастырады.
Рефлексивті-түзетушілікСұрақ-жауап әдісі арқылы оқу қызметімізді қорытындылаймыз. 1. Жаяу жүргіншілер қай жермен жүру керек?2. Жаяу жүргіншілер көшенің қай жерінен қиып өте алады?3.Өзің тұратын жерде қандай көлік түрлері жүреді?Сұрақтарға жауап береді, өздері қорытынды пікір жасайды.Мысалы: Жолда жүру ережесін сақтау керек.
Күтілетін нәтиже: Білуі тиіс: жолда жүру ережесін білуі Түсінігі: көлік түрлерімен танысуыКөрсете білуі: жол белгілерін



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ