Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Тақырыбы: «Бағдаршам және көлік түрлері»
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тақырыбы: «Бағдаршам және көлік түрлері»
Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру, көше жағдайындағы кеңістікті бағдарлай білу, жолда жүру ережелерін меңгерту. Бағдаршамның 3 түсімен таныстырып, атын атау, Жолдан қалай өту керектігін түсіндіру.Көлік түрлерімен таныстырып түстерін үйрету.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру саласы: «Таным»Ұйымдастырылған оқу қызметі:«Жаратылыстану» Тақырыбы: «Бағдаршам және көлік түрлері» Мақсаты: Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру, көше жағдайындағы кеңістікті бағдарлай білу, жолда жүру ережелерін меңгерту. Қажетті көрнекіліктер: Бағдаршамның суреті, көліктердің суреті.
Іс-әрекет кезеңдері
Дефектологтың іс-әрекекті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық
Балаларды шеңбер құрғызып тұрғызу. Кел балалар күлейік, Күлкіменен түлейік! Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік.
Өлеңді бәрі бірге қайталайды.
Ұйымдастыру-іздестіру
Жол жүру ережелерімен таныстырады. Жол белгілерінің суреттерін көрсетеді, олардың көлік қозғалысын реттеп, көлік жүргізуші мен жаяу жүргіншінің жол жағдайы жөнінде ақпарат беру мақсатында көше мен жол бойына қойылатын арнайы белгілер екенін айтып түсіндіреді.«Көлік түрлері қайда?» дидактикалық ойыныЖол түрлерімен (машина жүретін жол, жаяу жүргінші жүретін жол, екі бағытқа бөлінетін жолдарымен) таныстырады, суреттерін көрсетеді. Егер бағдаршам жоқ болса, жол тәртібіне бағыну қажеттілігі айтылады.Жолда жүру ережелерін сақтау, үйрену арқылы бала өзінің өмірін және денсаулығын сақтайтындығы түсіндіріледі.Суреттегі көлік түрлерін бір-бірімен салыстыру?«Суретте не артық?» дидактикалық ойынын жүргізу.
Балалар тыңдайды.
Балалар жол ережелерін тыңдап, қайталап айтып береді.
Суретке қарап,жолда жүру ережелерін құрастырады.
Рефлексивті-түзетушілік
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу қызметімізді қорытындылаймыз. 1. Жаяу жүргіншілер қай жермен жүру керек?2. Жаяу жүргіншілер көшенің қай жерінен қиып өте алады?3.Өзің тұратын жерде қандай көлік түрлері жүреді?
Сұрақтарға жауап береді, өздері қорытынды пікір жасайды.Мысалы: Жолда жүру ережесін сақтау керек.
Күтілетін нәтиже: Білуі тиіс:жолда жүру ережесін білуі Түсінігі: көлік түрлерімен танысуыКөрсете білуі: жол белгілерін
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз