Оқу іс –әрекетін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
|
МАД |
Тәрбиеші: |
Уақыты: |
Кабинет: |
||
|
Тақырыбы |
Байланыс құралдары |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тақырыпты зейін қойып түсініп , мазмұнын түсіне білуге үйрету, мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруге ынталарын арттыру. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру |
Гүл жайнаған даланың, Жапырағы солыпты. Таңырқадым, қарадым, Танымастай болыпты. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Жалпы «tele» - сөзі грек тілінен аударғанда «алыс» деген мағынаны білдіреді. Сонда: телеграф – (tele- алыс, графе – жазамын) - әріп арқылы цифр түріндегі хабардың және олардың қабылдау пунктіне міндетті түрде жазылуы. Телефон (tele – алыс, фоне – дыбыс) – электр қуатымен сым арқылы алыстан сөйлесудің техникалық аппараты. Радио – электромагниттік толқын тарату арқылы ара қашықтыққа сигнал беру тәсілі. Теледидар – электромагниттік толқын арқылы алыстағы бейнені көрсететін радиотехникалық құрал. Интернет – компьютер арқылы еларалық байланысқа, ақпаратқа шығу. Телекс - абоненттің хабарласудың халықаралық желісі. Телефакс – бейне хат -байланыстың автоматты, компютерлік (факсимельдік фототелеграф) желісі. Лазер – ғарыштық байланыс. |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Бүгінгі сабақ және тақырып бойынша қорытынды жасау. а) нені бұған дейін білдім б) нені бүгінгі сабақта білдім в) нені әлі де білемін. |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Сұрақтарға толық жауап беруге үйрену. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы Байланыс құралдары
Тақырыбы Байланыс құралдары
Оқу іс –әрекетін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
|
МАД |
Тәрбиеші: |
Уақыты: |
Кабинет: |
||
|
Тақырыбы |
Байланыс құралдары |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тақырыпты зейін қойып түсініп , мазмұнын түсіне білуге үйрету, мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруге ынталарын арттыру. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру |
Гүл жайнаған даланың, Жапырағы солыпты. Таңырқадым, қарадым, Танымастай болыпты. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Жалпы «tele» - сөзі грек тілінен аударғанда «алыс» деген мағынаны білдіреді. Сонда: телеграф – (tele- алыс, графе – жазамын) - әріп арқылы цифр түріндегі хабардың және олардың қабылдау пунктіне міндетті түрде жазылуы. Телефон (tele – алыс, фоне – дыбыс) – электр қуатымен сым арқылы алыстан сөйлесудің техникалық аппараты. Радио – электромагниттік толқын тарату арқылы ара қашықтыққа сигнал беру тәсілі. Теледидар – электромагниттік толқын арқылы алыстағы бейнені көрсететін радиотехникалық құрал. Интернет – компьютер арқылы еларалық байланысқа, ақпаратқа шығу. Телекс - абоненттің хабарласудың халықаралық желісі. Телефакс – бейне хат -байланыстың автоматты, компютерлік (факсимельдік фототелеграф) желісі. Лазер – ғарыштық байланыс. |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Бүгінгі сабақ және тақырып бойынша қорытынды жасау. а) нені бұған дейін білдім б) нені бүгінгі сабақта білдім в) нені әлі де білемін. |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Сұрақтарға толық жауап беруге үйрену. |
||||
шағым қалдыра аласыз













