|
Сабақтың тақырыбы: Бозторғай |
Мұғалімнің аты-жөні: Мамыт Н.А Пәні: қазақ тілі |
||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Өсімдіктер туралы не білеміз? |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Себетпен фишка әкелу. Оқушыларға себеттен фтшка алуларын сұраймын.Фишканың түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Сақина салмақ ойыны» Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? |
|
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.
|
|
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Бозторғай» әні |
|
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут Үйге тапсырма |
Смайлик беру арқылы бағалау -не білдім? -не үйрендім Бозторғай құсы туралы іздену |
Кері байланыс кемесі |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманы күрделендірудіқалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенінтексеруді қалайжоспарлайсыз? |
Пəнаралықбайланыс Қауіпсіздікжəнееңбекті қорғауережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
|
Қорытындыбағамдау Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды жетілдіругекөмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: "Бозторғай"
Тақырыбы: "Бозторғай"
|
Сабақтың тақырыбы: Бозторғай |
Мұғалімнің аты-жөні: Мамыт Н.А Пәні: қазақ тілі |
||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Өсімдіктер туралы не білеміз? |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Себетпен фишка әкелу. Оқушыларға себеттен фтшка алуларын сұраймын.Фишканың түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Сақина салмақ ойыны» Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? |
|
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.
|
|
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Бозторғай» әні |
|
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут Үйге тапсырма |
Смайлик беру арқылы бағалау -не білдім? -не үйрендім Бозторғай құсы туралы іздену |
Кері байланыс кемесі |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманы күрделендірудіқалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенінтексеруді қалайжоспарлайсыз? |
Пəнаралықбайланыс Қауіпсіздікжəнееңбекті қорғауережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
|
Қорытындыбағамдау Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды жетілдіругекөмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз
















