ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері
|
Бөлім: |
5.1 Экономикалық география 5.4 Дүниежүзілік шаруашылықтың даму үрдістері мен көрсеткіштері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.5.4.1 дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілерін сипаттайды |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілерін сипаттайды Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар Әлемдік экономикадағы мемлекеттің рөлін анықтайды. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар Дүниежүзілік шаруашылықтың негізгі субъектілерімен танысады |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері
ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Дүниежүзілік шаруашылықтың негізгі субъектілеріне қандай ұйымдар жатады? 2. (ХЭҰ) халықаралық экономикалық ұйымдар және (ТҰК) трансұлттық корпорациялар деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер? 3.Дүниежүзілік шаруашылық қалай қалыптасқан?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып қосымша ақпаратпентанысады. |
||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма (оқулық бойынша) Сөйлемдерді толықтырыңдар, жұптарыңмен жауаптарыңды бөлісіңдер. 1.Бүниежүзілік шаруашылық-дегеніміз.............. 2........ дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері болып табылады. 3..........дүниежүзілік шаруашылық қалыптасқан. 2-тапсырма: 244-суретке талдау жасаңдар.Дүниежүзілік шаруашылықтың басты субъектілерін бөліп көрсетіңдер.Дүниежүзілік шаруашылықтың экономикалық субъектілеріне мысалдар келтіріңдер.
|
+3 балл
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Сөйлемдерді толықтырады,өз жұптарымен ойларын бөліседі. 2. 244-суретке талдау жасайды. Дүниежүзілік шаруашылықтың экономикалық субъектілеріне мысалдар келтіреді. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3-тапсырма: 1.«Дүниежүзілік шаруашылықтың қалыптасу кезеңдері және оның құрылымына» кластер құрастырыңдар. 2.«Халықаралық ұйымдарға» тұжырымдық кесте құрастырыңдар.
4-тапсырма: Әр жолдан бір атауды алып тастап, оның себебін түсіндіріңдер: Chine Mobile, НАФТА, Coca-Cola Қытай, Сингапур, Samsung ХДҚКБ, Samsung, ХВҚ |
+3 балл
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 3.Кластер құрастырады. «Халықаралық ұйымдарға» тұжырымдық кесте құрастырады. 4. Әр жолдан бір атауды алып тастап, оның себебін түсіндіреді. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд.
Google Maps
|
||
|
Зерттеу жұмыстары Шығармашылық мақсатта. Оқушыға арналған нұсқаулар: Мәтінді оқу. |
Жұптық + топтық жұмыстарға арналған тақырыптар қорғау.
1-жұп: Біріккен Ұлттар Ұйымы;
2-жұп: ОПЕК ұйымы;
3-жұп: НАФТА ұйымы;
4-жұп: АСЕАН ұйымы;
5-жұп: ЕО ұйымы;
6-жұп: Юнеско ұйымы;
7-жұп: Меркосур ұйымы;
8-жұп: АТЭҚ ұйымы;
9-жұп: ОПЕК ұйымы;
10-жұп: БАӘ ұйымы;
11-жұп: АЕЛ ұйымы.
Топтық талқылау: Оқушылар жазған артықшылықтары мен кемшіліктерін сынып алдында талқылап, қорытынды шығарады.
ЕББҚ оқушы тапсырмасы: Google Earth Pro-да Қазақстан картасын ашу арқылы, халықаралық ұйымдар бойынша елдердің орналасуын анықтап, ажырата алу, кескін картада белгілеу. |
+10 балл
Дескриптор: Жалпы – 10 балл Белсенді топқа қосымша балл. Қосымша ақпаратты пайдаланып, табыңдар: 1.Берілген компаниялардың орналасқан жері; 2. Олардың құрамына кіретін елдері; 3. Олардың қызметінің түрлері; 4. Google Earth Pro-да аймақты табады және зерттейді және елдерді электронды картадан көрсетеді.
ЕББҚ оқушы Google Earth Pro-да Қазақстан картасын ашу арқылы, халықаралық ұйымдарда елдерді табу. |
Компьютер , Google Earth Pro бағдарлама сы, интернет, есептеу құралдары.
Таратпа материалдар, макеттер
Презентаци я және слайдтар |
|||
|
3 мин. |
Тақырыптық тест |
Тест сұрақтары: ✅ Сұрақ 1 Халықаралық экономикалық интеграциялық ресми топтар қанша ұйымға біріктірілген? B) 29 ✅ ✅ Сұрақ 2 Қазақстан БҰҰ-ға қай жылы мүше болды? C) 1992 ✅ ✅ Сұрақ 3 ЮНЕСКО немен айналысады? B) Мәдениет, білім, ғылым ✅ ✅ Сұрақ 4 ОПЕК – қандай ұйым? A) Мұнай экспорттаушы ✅ ✅ Сұрақ 5 ДДҰ немен айналысады? C) Денсаулық сақтау ✅ ✅ Сұрақ 6 ШЫҰ қандай ұйым? A) Мәдени B) Әскери-саяси ✅ ✅ Сұрақ 7 ЕО қандай құрылым? C)Экономикалық және саяси бірлестік ✅ ✅ Сұрақ 8 Экономикалық тұрақтылықты қолдайтын ұйым: A) ХВҚ (IMF) ✅ ✅ Сұрақ 9 Дүниежүзілік банк не істейді? C)Инфрақұрылым мен қаржыландыру ✅ ✅ Сұрақ 10 Қазақстан мүшесі болып табылатын ұйымды таңда: B) ШЫҰ ✅ |
+10 балл
Дескриптор: Оқушылар дүниежүзінің шаруашылық субъектілері мен халықаралық ұйымдар бойынша тест тапсырады.
Жалпы – 10 балл (әр сұраққа 1 ұпайдан)
|
QR-код арқылы орындау Смартфон
Тест парағы, қалам.
|
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: "Дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері"
Тақырыбы: "Дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері"
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері
|
Бөлім: |
5.1 Экономикалық география 5.4 Дүниежүзілік шаруашылықтың даму үрдістері мен көрсеткіштері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.5.4.1 дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілерін сипаттайды |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілерін сипаттайды Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар Әлемдік экономикадағы мемлекеттің рөлін анықтайды. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар Дүниежүзілік шаруашылықтың негізгі субъектілерімен танысады |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері
ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Дүниежүзілік шаруашылықтың негізгі субъектілеріне қандай ұйымдар жатады? 2. (ХЭҰ) халықаралық экономикалық ұйымдар және (ТҰК) трансұлттық корпорациялар деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер? 3.Дүниежүзілік шаруашылық қалай қалыптасқан?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып қосымша ақпаратпентанысады. |
||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма (оқулық бойынша) Сөйлемдерді толықтырыңдар, жұптарыңмен жауаптарыңды бөлісіңдер. 1.Бүниежүзілік шаруашылық-дегеніміз.............. 2........ дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері болып табылады. 3..........дүниежүзілік шаруашылық қалыптасқан. 2-тапсырма: 244-суретке талдау жасаңдар.Дүниежүзілік шаруашылықтың басты субъектілерін бөліп көрсетіңдер.Дүниежүзілік шаруашылықтың экономикалық субъектілеріне мысалдар келтіріңдер.
|
+3 балл
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Сөйлемдерді толықтырады,өз жұптарымен ойларын бөліседі. 2. 244-суретке талдау жасайды. Дүниежүзілік шаруашылықтың экономикалық субъектілеріне мысалдар келтіреді. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3-тапсырма: 1.«Дүниежүзілік шаруашылықтың қалыптасу кезеңдері және оның құрылымына» кластер құрастырыңдар. 2.«Халықаралық ұйымдарға» тұжырымдық кесте құрастырыңдар.
4-тапсырма: Әр жолдан бір атауды алып тастап, оның себебін түсіндіріңдер: Chine Mobile, НАФТА, Coca-Cola Қытай, Сингапур, Samsung ХДҚКБ, Samsung, ХВҚ |
+3 балл
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 3.Кластер құрастырады. «Халықаралық ұйымдарға» тұжырымдық кесте құрастырады. 4. Әр жолдан бір атауды алып тастап, оның себебін түсіндіреді. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд.
Google Maps
|
||
|
Зерттеу жұмыстары Шығармашылық мақсатта. Оқушыға арналған нұсқаулар: Мәтінді оқу. |
Жұптық + топтық жұмыстарға арналған тақырыптар қорғау.
1-жұп: Біріккен Ұлттар Ұйымы;
2-жұп: ОПЕК ұйымы;
3-жұп: НАФТА ұйымы;
4-жұп: АСЕАН ұйымы;
5-жұп: ЕО ұйымы;
6-жұп: Юнеско ұйымы;
7-жұп: Меркосур ұйымы;
8-жұп: АТЭҚ ұйымы;
9-жұп: ОПЕК ұйымы;
10-жұп: БАӘ ұйымы;
11-жұп: АЕЛ ұйымы.
Топтық талқылау: Оқушылар жазған артықшылықтары мен кемшіліктерін сынып алдында талқылап, қорытынды шығарады.
ЕББҚ оқушы тапсырмасы: Google Earth Pro-да Қазақстан картасын ашу арқылы, халықаралық ұйымдар бойынша елдердің орналасуын анықтап, ажырата алу, кескін картада белгілеу. |
+10 балл
Дескриптор: Жалпы – 10 балл Белсенді топқа қосымша балл. Қосымша ақпаратты пайдаланып, табыңдар: 1.Берілген компаниялардың орналасқан жері; 2. Олардың құрамына кіретін елдері; 3. Олардың қызметінің түрлері; 4. Google Earth Pro-да аймақты табады және зерттейді және елдерді электронды картадан көрсетеді.
ЕББҚ оқушы Google Earth Pro-да Қазақстан картасын ашу арқылы, халықаралық ұйымдарда елдерді табу. |
Компьютер , Google Earth Pro бағдарлама сы, интернет, есептеу құралдары.
Таратпа материалдар, макеттер
Презентаци я және слайдтар |
|||
|
3 мин. |
Тақырыптық тест |
Тест сұрақтары: ✅ Сұрақ 1 Халықаралық экономикалық интеграциялық ресми топтар қанша ұйымға біріктірілген? B) 29 ✅ ✅ Сұрақ 2 Қазақстан БҰҰ-ға қай жылы мүше болды? C) 1992 ✅ ✅ Сұрақ 3 ЮНЕСКО немен айналысады? B) Мәдениет, білім, ғылым ✅ ✅ Сұрақ 4 ОПЕК – қандай ұйым? A) Мұнай экспорттаушы ✅ ✅ Сұрақ 5 ДДҰ немен айналысады? C) Денсаулық сақтау ✅ ✅ Сұрақ 6 ШЫҰ қандай ұйым? A) Мәдени B) Әскери-саяси ✅ ✅ Сұрақ 7 ЕО қандай құрылым? C)Экономикалық және саяси бірлестік ✅ ✅ Сұрақ 8 Экономикалық тұрақтылықты қолдайтын ұйым: A) ХВҚ (IMF) ✅ ✅ Сұрақ 9 Дүниежүзілік банк не істейді? C)Инфрақұрылым мен қаржыландыру ✅ ✅ Сұрақ 10 Қазақстан мүшесі болып табылатын ұйымды таңда: B) ШЫҰ ✅ |
+10 балл
Дескриптор: Оқушылар дүниежүзінің шаруашылық субъектілері мен халықаралық ұйымдар бойынша тест тапсырады.
Жалпы – 10 балл (әр сұраққа 1 ұпайдан)
|
QR-код арқылы орындау Смартфон
Тест парағы, қалам.
|
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз























