Материалдар / Тақырыбы: Кейіпкерлер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Кейіпкерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 3 сынып тақырыбы: Кейіпкерлер (Ашық сабақ) 382 бұйрыққа сүйеніп жасалынған. Цифрлық сауаттылық сабағынан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2023
142
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

«Уақыт», «Сәулет»

Педагогтің аты-жөні:

Алимбекова М.М

Күні:


Сыныбы: 3 «Г»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкерлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаты:

программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істейді; программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асырады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 минут


















6 минут


І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

Жағымды психологиялық ахуал. Сыныптағы оқушылар «Сағат тілі» әдісі арқылы бір-бірлеріне сабаққа сәттілік тілегін білдіреді.

Оқушыларды «Wordwall платформа» арқылы үш топқа бөлу

1-топ: Facebook

2-топ: Instagram

3-топ: Google

«Кім жылдам» әдісі мен «Wordwall платформа» арқылы үй тапсырмасын сұрау.

1.Көрініс дегеніміз не?

2.Кейіпкер латын тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?

3. Тізім дегеніміз не?

4.Компьютерде балаларға арналған ойындардың түрлерін ата?

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назар аударады.

Жағымды ахуал қалыптастырады.












































Интербелсенді тақта




https://wordwall.net/ru/resource/64106134/топқа-бөлу







https://wordwall.net/resource/64105519/үй-тапсырмасы


Сабақтың ортасы

28 минут


Жаңа сабақтың мақсатымен «Emza платформасы» арқылы танысады.



1-тапсырма. Топтық жұмыс

Scratch-те еліміздегі Ақтау қаласы мен Нұрсұлтан қаласының уақыт белдеуіндегі сағаттардың жұмысын көрсететін жобасының программасын ретімен орналастырады.



2-тапсырма. «Ойлан жұптас» әдісі Жұптық жұмыс

  1. Әріптерді пайдаланып, тақырыпта кездескен терминдерді құрастырып жазады.

2-3.Берілген программалық блоктардың қызметін сипаттап жазады

3-тапсырма. «Emza платформасы» арқылы Жеке жұмыс

1. «Мектеп кезеңі» жобасын

2. «Сахналық көрініс» жобасын

3. «Адамның белсенді даму кезеңдері» жобасын жасайды

Сабақты бекіту. «Emza» платформасы арқылы сұрақ - жауап

  • Қандай сағат түрлері бейнеленген?

  • Сағаттарда уақыт нешені көрсетіп тұр?

  • Еліміздің барлық өңірлерінде уақыт бірдей ме?

  • Сағат тілдерінің қозғалысын қалай жобалауға болады?








Дескриптор

-бағдарламалық қима қағаздарды ретімен орналастырады;

-тұжырымдама жасайды;




Дескриптор:

- әріптерден сабақ тақырыбына байланысты сөздер құрайды;

- анықтамасын айтады;

- түстерге байланысты анықтама береді;

Дескриптор:

- Scratch бағдарламасы бойынша сурет салады;

- 3 кезең бойынша жоба жасайды;


Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді;

- дәлелдеп келтіреді;
































Қима қағаз

видео



Shape2


https://scratch.mit.edu/download/scratch2


Сабақтың соңы

5 минут



1.Оқушылар «Куәлік» әдісі бойынша өзін-өзі бағалаудың қорытындысын жасау


2. Кері байланыс «Ватсап» әдісі

  • Сабақта не қызықты болды?

  • Сабақта не түсініксіз болды?

  • Сабақтан алған әсерің қандай?

Әр тапсырмада смайлик пен бағалау. Өзін-өзі бағалау.






Үй тапсырмасы

§ 11 Кейіпкерлер тақырыбын оқу.

Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазады




















































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!