Материалдар / Тақырыбы: «Көмекшілер»

Тақырыбы: «Көмекшілер»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Заттарды топтастыруға, оларды атай алады Міндеттері:Сұрақ-жауап әдісі арқылы таныс шығармалардың мазмұнын айтып беруге дағдыландыру. Сөздік қорларын толықтыру, ойлау қабілеттерін дамыту. Үлкенге ізеттілік көрсетуге, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу. Көрнекіліктер: ыдыс-аяқ суреттері Сөздік жұмыс: ыдыс-аяқ-посуда, қасық-ложка, шанышқы-вилка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
392
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: коммуникация Бөлімі: сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Көмекшілер» Мақсаты: Заттарды топтастыруға, оларды атай аладыМіндеттері:Сұрақ-жауап әдісі арқылы таныс шығармалардың мазмұнын айтып беруге дағдыландыру. Сөздік қорларын толықтыру, ойлау қабілеттерін дамыту. Үлкенге ізеттілік көрсетуге, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.Көрнекіліктер: ыдыс-аяқ суреттеріСөздік жұмыс: ыдыс-аяқ-посуда, қасық-ложка, шанышқы-вилка
Оқу іс-әрПедагогтың іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті






Мотивациялық-қозғаушылықДос болайық, бәріміз,Жарасып тұр әніміз.Тыныштықты сақтаймыз,Атсын күліп таңымызБәрі бірге қосылып ән айтады:Өлең жолдарын хормен қайталай ды
Ұйымдастырушылық-ізденістік«Көмекшілер» әңгімесін оқып береді. Оқылған әңгіме мазмұнын көмекші сұрақтар қоя отырып айтқызу. Әңгімені қайта оқи отырып, мазмұнын балаларға айтқызу. -Балалар, ас ішерде дастарқанды кім дайындайды? -Сендер қайтіп көмектесесіңдер?-Балалар, мына бала нені үстелге қоюды ұмытып кетті?-Сендер топтарыңда кезекшілік міндеттеріңді атқарасыңдар ма?-Қалай көмектесесіңдер?Тәрбиеші балаларға жұмбақ шешуді ұсынады.Өткір жүзді келеді,Өте қажет құрал ол.Тұтас затты бөледі,Ұсақтап та турар мол. (Пышақ)Сабы бар,Басы шатыр.Табысын өлшеп әкеп,Құдыққа тасып жатыр. (Қасық)

Әңгімені мұқият тыңдайды.Әңгіменің мазмұнын айтады.-Анамыз, әпкеміз.-Нанның ыдысын алып береміз, кеселерді әкеліп, үстел үстіне қоямыз.-Нан таратамыз, қасық, тәрелкелерді қоямыз. 







Тәрбиешінің көмегімен жұмбақты шешеді.-Пышақ-Қасық





Сергіту сәті. Орнымыздан тұрамыз,Қолды белге қоямыз.Бұрыламыз оңға бір,Бұрыламыз солға бір. Гүл-гүл жайнап жанамыз Жаттығулар жасасақ.Жақсы сергіп қаламыз.  «Заттың атын ата» дидактикалық ойыны. Шарты: суреттегі ыдыс-аяқтардың атын атату. Жеке жұмысты қажет ететін балалармен аналарына көмектесуі туралы сұрақ-жауап әдісі арқылы әңгімелесуі.
Қимылын келтіріп жаттығуды орындайды.Орнымыздан тұрамыз,Қолды белге қоямыз.Бұрыламыз оңға бір,Бұрыламыз солға бір.Гүл-гүл жайнап жанамыз,Жаттығулар жасасақ.Жақсы сергіп қаламыз Балалар суретте бейнеленген ыдыстардың аттарын атайды.
Рефлексиялық-түзетушілік

Балалардың ыдыс-аяқтар туралы алған білімдерін сұрақ-жауап арқылы қорытындылайды.
Балалар тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді. 


Күтілетін нәтиже: Жасайды: ыдыс-аяқтар аттарын қатыстырып, сөйлемдер құрастыру сияқты тапсымаларды Қолданады: таныс шығармалардың мазмұнын әңгімелеуді
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ