-тәрбиеші
жетекшілігімен ойын: «Ойлан тап!»
Шарты:
Тәрбиеші уақытты бағдарлауға байланысты жұмбақтар жасырады, балалар
жауабын және қандай түстермен белгілеуге болатынын табады. Әр бала
жеке суретті үлестірмелі карточкалармен уақытты ретімен
орналастырады.
Ұйқымыздан
тұрамыз,
Беті, қолды
жуамыз.
Анамызға
ереміз,
Бақшамызға
келеміз. (Таңертең)
Сабақ оқып,
ойын ойнап,
Серуендеп
қайтамыз.тамақты ішіп,
түсте ұйқыға
жатамыз. (Түс)
Күн батады
қызарып,
Анамызды
күтеміз.
Таза ауаны
жұтып,
Кешкісін үйге
қайтамыз. (Кеш)
Үйге келіп
теледидар көріп,
Ойыншықтарды
жинап.
Тісімізді
тазартып,
Ұйықтауға
жатамыз. (Түн)
ІІ –
құрылымдалған ойын: «Сиқырлы пішіндер»
Шарты: Екі
командаға екі тапсырма, біріншісі – дәптермен жұмыстанып,
геометриялық пішіндерге ұқсас затты тауып сызықпен қосады. Екінші
команда – таяқша, санағыштармен пішіндерді
құрастырады.
ІІІ –
педагог жетекшілігімен ойын: «Санауды білесің
бе?»
Шарты:
Балаларға «Білімкидс» бағдарламасы дайындаған «Бес балапан»
бейнеролигі көрсетіліп,сол бойынша балалар командамен санның
таңбасын тауып, тура, кері үштілде
санайды.
ІV – еркін
ойын: «Мен қандай түспін?»
Шарты: Құрғақ
құмның ішінде жасырылған асық пен жеміс дәнін тауып, түске
байланысты ыдыс пен дөңгелек кілемшеге орналастырады, «Сары»
командасы – асықты, «Жасыл» командасы – жеміс дәнін. Түстердің
атауларын үштілде айтады.
Сергіту
сәті: «Асық ойнап ләй, ләй» әнімен орындалады. Балалар жерге
жеке көрпешелерге отырып, әр бала алдына асықтың түсу түрлері
бейнеленген тақтайша мен екеуден асық беріледі. Әуенмен қосылып,
асықтың түсу түрлерін тақтайшада, қолдарымен
көрсетеді.
V –
құрылымдалған ойын: «Кеңістікті бағдарлай
біл!»
Шарты: Барлық
балаларға кеңістікті бағдарлауға суретті перфкарта беріледі.
Тәрбиеші сұрағын мұқият тыңдай отырып, жауап береді. Мысалы:
ортасында не бейнеленген? Оң жақ
төменде?т.с.с.
|