Тақырыбы Оқуды бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы Оқуды бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған коучинг
Материалдың қысқаша нұсқасы

Уақыты

Коучинг сабағы


Канарова Бакыт Рахимовна

Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласы

15 орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы

«Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану»

Сілтеме

Интернет сйттары cpm.kz , google.kz


Жалпы мақсаты

Формативті бағалау әдістерінің оқушылардың білім сапасының артуына ықпал ететіндігін және тиімділігін анықтау.

Күтілетін нәтиже

Формативті бағалаудың түрлерімен, оларды қолдану мақсатымен танысу, неліктен қолдану керектігін ұғыну.


Негізгі идеялар

Формативті бағалау әдістері оқушылардың өз білімдерін реттеуге көмектеседі.

Тапсырмалар

  1. Ұйымдастыру. Топқа бөлу.

«Мұғалімдер оқушыларды ХХI ғасырға қалай дайындайды?» бейнероликті көру, пікірлесу.


  1. «Миға шабуыл» Үйдің суретін салу.Суретті бағалау.


  1. «Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау» көрсетілімімен танысу.

  1. Сергіту сәті.


  1. Топтық жұмыс. «Құмырадағы гүлдер» композициясын жасау.


  1. Қорытындылау. Рефлексия.


Топқа бөлінеді; Сұраққа жауап беру талдау.




Жеке тапсырма орындау- үйдің суретін салу.Ойлану, жауап беру.

Көрсетілімді тамашалау, пікірлесу.


Сергіту сәтін жасау.

Рубрика жасақтау, композиция жасау, бағалау.



Пікірлерін жазу.


Жүргізілетін жұмыс


Уақыты


Коучтің іс - әрекеті


Әріптестердің

іс - әрекеті

7 мин










10 мин




10 мин





3 мин


10 мин



5мин


2 мин












І. Ұйымдастыру кезеңі.

Әріптестермен амандасу. «Мұғалімдер оқушыларды ХХI ғасырға қалай дайындайды?» бейнеролигін көру.

«Мұғалім өзгеру керек пе? Неге ия, неге жоқ?», «Өзгеру үшін не істеуіміз керек?»деген сауалдарға жауап алу.

Жауаптарды талдау арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.


ІІ. Миға шабуыл.

Тапсырма орындау. Үйдің суретін салу.


ІІІ. «Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау» көрсетілімімен танысу.



V. Сергіту сәті.


VI. Топтық жұмыс.

«Құмырадағы гүлдер» композициясын жасау.

ХІ. Қорытындылау.


ХІІ. Рефлексия.

Мен не үйрендім?

Мен не білдім?

Мен нені білгім келеді?


Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар.


Бейнероликті тамашалау, пікірлесу.Сұраққа жауап беру талдау. Топқа бөліну.








Әңгімелеу, ойлау, талдау.



Көрсетілімді тамашалау, пікірлесу.





Сергіту жасау.


Рубрика жасақтау, композиция жасау, топтық бағалау.

Қорытындылау.


Пікірлерін жазу























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
15.11.2018
431
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі