Материалдар / Тақырыбы: «Scratch программалау ортасындағы блоктар» 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: «Scratch программалау ортасындағы блоктар» 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: «Scratch программалау ортасындағы блоктар» 5 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
1118
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№188 мектеп-гимназия» КММ













Ашық сабақТақырыбы: «Scratch программалау ортасындағы блоктар»





Пәні: Информатика Сыныбы: 5Б Пән мұғалімі: Нурмухан Г.С















Тексерілді
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: «№188 мектеп- гимназия» КММ
Күні: 25.01.2019жМұғалімнің аты-жөні: Нурмухан Г.С
Сынып: 5 «Б»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыScratch программалау ортасындағы блоктар
Оқу мақсаттары
  • Программалау ортасында блок ұғымын және оның түрлерімен, командаларымен танысу.
  • Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету.
  • Жетістік критерийлері Барлық оқушылар:
  • Әр блоктың командаларымен және оның қызметтерімен танысу;
  • Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындау.
  • Оқушылардың басым бөлігі:
  • Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: әр блоктың командаларымен жұмыс жасайды.
  • Кейбір оқушылар:
  • Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды: блок командаларына берілген тапсырмаларды практикада орындайды.
  • Тілдік мақсаттар

    Scratch-скретч-скретчProgramm-программа-программаБлок-блок-block
    Пәнаралық байланыстарБейнелеу өнері
    Бастапқы білім Алгоритм, Программалау тілі
    Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Ой қозғау», «Learning Apps» және т.б
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы1-3 мин











    5 мин































    Жаңа сабақ8 мин













    5 мин





















    7 мин



















    2 мин

    7 мин































    5 мин































    3 мин
    Оқушылармен амандасып, түгендеу (kundelik.kz)Good morning, childrenWho is absent?Түрлі түсті «Puzzle» қималарындағы жазуды құрау арқылы топтың атын тауып орындарына отырады.І топ «Қозғалыс блогы»ІІ топ «Түр блогы»ІІІ топ «Дыбыс блогы» Әр топқа білім ағашы беріледі.Топ басшысы сайланады. Топ басшысының міндеті тапсырманы дұрыс орындаған топқа білім ағашына алма іліп отырады.

    Үй тапсырмасын тексеру1) Доп лақтыру арқылы сөздік сұралады
  • Бағдарлама - Программа – Program
  • Алгоритм – Алгоритм - Algorithm
  • Ойын – игра – Game
  • Әрекет – Команда – Command
  • Скрипті – Скрипт - Script


  • 2) Learning Apps бағдарламасын пайдалана отырып, оқушылар сөз бен анықтаманы сәйкестендіреді



    1. Алгоритм түрлерін атаңыз?2. Алгоритм қасиеттерін атаңыз?3. Команда дегеніміз не?4. Программа терезесінің негізгі 3 бөлігін атаңыз?

    Ой қозғау» әдісі арқылы оқушылар Learning Apps бағдарламасында ашылған сурет бойынша өз ойларын айтады.

    «Scratch программалау ортасындағы блоктар» Блоктар 10 түрлі түсті топтамаларға бөлінген. Блоктар топтамасын суретші палитрасындағы бояу текшелерге ұқсас болғандықтан блоктар палитрасы деп атайды. Алайда программалаушының суретшіден ерекшелігі – анимацияланған нысандардан құрастыруында. Блоктар палитрасындағы блок командаларының көмегімен скриптілер дайындалады.Жаңа тақырып бойынша оқушыларға түсіндірме жұмыстар. «Білім қоржыны» ойыны. Жаңа тақырыпты бекітуге арналған. Оқушылар блоктарды сәйкес білім қоржын атауына салу қажет. Жеке жұмыс: Оқушылар компьютерге отырып Scratch программалау бағдарламасын іске қосып, тапсырманы орындайды.Ұлдардың тапсырмасы: түнгі қалада машинаны қозғалту.Қыздардың тапсырмасы: жағалауда мысықты жүргізу және оған дыбыс қосу.

    Сергіту сәті. Оқушыларға смайликтер таратылады. Оқушылар смайликте бейнеленіп тұрған бейнені көсетуі шарт

    Топтық жұмыс: «Кім жылдам» ойыны. Берілген сұрақтарға кубиктегі әріптерді алмастыру арқылы жауап беру қажет.Сұрақтар І топ:1. Анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы (Scratch) 2. Егер алгоритмде бірнеше рет қайталанатын қадамдар болса, онда ол қандай алгоритм? (циклдік)3. Компьютер орындауға міндетті әрекеттер? (команда)4. Программалау тілдері - ..... тілдер ? (жасанды)Сұрақтар ІІ топ:1. командасы орналасқан блок? (түр)2. Блоктар 10 түрлі түсті топтамаларға бөлінген. Оны бояу текшелерге ұқсас болғандықтан екінші сөзбен не деп атаймыз блок ..... (палитра)3. Алгоритмнің қанша қасиеті бар? (бес)4. орналасқан блок? (дыбыс)Сұрақтар ІІІ топ:1. Scratch программалау терезесінің 1 бөлігі негізгі жұмыс алаңы немесе оны ... деп атаймыз? (сахна)2. Тармақталған алгоритмде егер, әйтпесе (болмаса) және тағы қандай түйінді сөз қолданады? (онда)3. командасы орналасқан блок? (түр)4. командасы орналасқан блок? (дыбыс)Жұптық жұмыс: «Сәйкестендіру» Learning Apps бағдарламасында оқушылар жұптасып отырып компьютерде тапсырма орындайды. Жауабы:

    Үй тапсырмасын беру: 22 тақырып оқу, 133 бет жинақтау бөлімі 4 тапсырма орындау. Бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды, мұғалім оқушыларды бағалайды Рефлексия «КҮНДЕЛІК». Оқушылар бүгінгі алған сабақтарынан алған әсерлері мен жаңашылдықтарын мұғалім тарқатқан стикерге толтырып күнделік ішіне іледі.






    «Puzzle» қималары











    Доп









































    Плакат















































    Смайликтер

    Әріп жазылған кубиктер































    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылауНазарларыңызға рахмет!



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!