Тақырыбы: «Scratch программалау ортасындағы блоктар» 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: «Scratch программалау ортасындағы блоктар» 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: «Scratch программалау ортасындағы блоктар» 5 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

«№188 мектеп-гимназия» КММ















Ашық сабақ

Тақырыбы: «Scratch программалау ортасындағы блоктар»






Пәні: Информатика

Сыныбы: 5Б

Пән мұғалімі: Нурмухан Г.С

















Тексерілді

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «№188 мектеп- гимназия» КММ

Күні: 25.01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Нурмухан Г.С

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Scratch программалау ортасындағы блоктар

Оқу мақсаттары

  • Программалау ортасында блок ұғымын және оның түрлерімен, командаларымен танысу.

  • Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету.

Жетістік критерийлері

Барлық оқушылар:

  • Әр блоктың командаларымен және оның қызметтерімен танысу;

  • Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындау.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: әр блоктың командаларымен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар:

  • Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды: блок командаларына берілген тапсырмаларды практикада орындайды.

Тілдік мақсаттар


Scratch-скретч-скретч

Programm-программа-программа

Блок-блок-block

Пәнаралық байланыстар

Бейнелеу өнері

Бастапқы білім

Алгоритм, Программалау тілі

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Ой қозғау», «Learning Apps» және т.б

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

1-3 мин













5 мин

































Жаңа сабақ

8 мин















5 мин























7 мин





















2 мин



7 мин

































5 мин

































3 мин

Оқушылармен амандасып, түгендеу (kundelik.kz)

Good morning, children

Who is absent?

Түрлі түсті «Puzzle» қималарындағы жазуды құрау арқылы топтың атын тауып орындарына отырады.

І топ «Қозғалыс блогы»

ІІ топ «Түр блогы»

ІІІ топ «Дыбыс блогы»

Әр топқа білім ағашы беріледі.Топ басшысы сайланады. Топ басшысының міндеті тапсырманы дұрыс орындаған топқа білім ағашына алма іліп отырады.


Үй тапсырмасын тексеру

1) Доп лақтыру арқылы сөздік сұралады

  • Бағдарлама - Программа – Program

  • Алгоритм – Алгоритм - Algorithm

  • Ойын – игра – Game

  • Әрекет – Команда – Command

  • Скрипті – Скрипт - Script


2) Learning Apps бағдарламасын пайдалана отырып, оқушылар сөз бен анықтаманы сәйкестендіреді



1. Алгоритм түрлерін атаңыз?

2. Алгоритм қасиеттерін атаңыз?

3. Команда дегеніміз не?

4. Программа терезесінің негізгі 3 бөлігін атаңыз?



Ой қозғау» әдісі арқылы оқушылар Learning Apps бағдарламасында ашылған сурет бойынша өз ойларын айтады.


«Scratch программалау ортасындағы блоктар»

Блоктар 10 түрлі түсті топтамаларға бөлінген. Блоктар топтамасын суретші палитрасындағы бояу текшелерге ұқсас болғандықтан блоктар палитрасы деп атайды. Алайда программалаушының суретшіден ерекшелігі – анимацияланған нысандардан құрастыруында. Блоктар палитрасындағы блок командаларының көмегімен скриптілер дайындалады.

  • Қозғалыс блогы

  • Түр блогы

  • Дыбыс блогы

  • Басқару блогы

  • Қылқалам блогы


  • Мәліметтер блогы

  • Оқиғалар блогы

  • Сенсорлар блогы

  • Операторлар блогы

  • Басқа да блоктар


Жаңа тақырып бойынша оқушыларға түсіндірме жұмыстар.

«Білім қоржыны» ойыны. Жаңа тақырыпты бекітуге арналған. Оқушылар блоктарды сәйкес білім қоржын атауына салу қажет.

Жеке жұмыс: Оқушылар компьютерге отырып Scratch программалау бағдарламасын іске қосып, тапсырманы орындайды.

Ұлдардың тапсырмасы: түнгі қалада машинаны қозғалту.

Қыздардың тапсырмасы: жағалауда мысықты жүргізу және оған дыбыс қосу.



Сергіту сәті. Оқушыларға смайликтер таратылады. Оқушылар смайликте бейнеленіп тұрған бейнені көсетуі шарт


Топтық жұмыс: «Кім жылдам» ойыны. Берілген сұрақтарға кубиктегі әріптерді алмастыру арқылы жауап беру қажет.

Сұрақтар І топ:

1. Анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы (Scratch)

2. Егер алгоритмде бірнеше рет қайталанатын қадамдар болса, онда ол қандай алгоритм? (циклдік)

3. Компьютер орындауға міндетті әрекеттер? (команда)

4. Программалау тілдері - ..... тілдер ? (жасанды)

Сұрақтар ІІ топ:

1. командасы орналасқан блок? (түр)

2. Блоктар 10 түрлі түсті топтамаларға бөлінген. Оны бояу текшелерге ұқсас болғандықтан екінші сөзбен не деп атаймыз блок ..... (палитра)

3. Алгоритмнің қанша қасиеті бар? (бес)

4. орналасқан блок? (дыбыс)

Сұрақтар ІІІ топ:

1. Scratch программалау терезесінің 1 бөлігі негізгі жұмыс алаңы немесе оны ... деп атаймыз? (сахна)

2. Тармақталған алгоритмде егер, әйтпесе (болмаса) және тағы қандай түйінді сөз қолданады? (онда)

3. командасы орналасқан блок? (түр)

4. командасы орналасқан блок? (дыбыс)

Жұптық жұмыс: «Сәйкестендіру» Learning Apps бағдарламасында оқушылар жұптасып отырып компьютерде тапсырма орындайды.

Жауабы:


Үй тапсырмасын беру: 22 тақырып оқу, 133 бет жинақтау бөлімі 4 тапсырма орындау.

Бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды, мұғалім оқушыларды бағалайды

Рефлексия «КҮНДЕЛІК». Оқушылар бүгінгі алған сабақтарынан алған әсерлері мен жаңашылдықтарын мұғалім тарқатқан стикерге толтырып күнделік ішіне іледі.







«Puzzle» қималары













Доп









https://learningapps.org/watch?v=pyn3navta19



































Плакат

















































Смайликтер



Әріп жазылған кубиктер































https://learningapps.org/watch?v=p2xb4hyx519



Сабақтың соңы



Сабақты қорытындылау

Назарларыңызға рахмет!





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
1193
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі