Материалдар / Тақырыбы: Табиғи ресурстардың жіктелуі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Табиғи ресурстардың жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып мұғалімдеріне арналған географиядан сабақ жоспары Әріптестеріме көмек ретінде ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2021
442
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні

География

Мұғалімнің аты-жөні

Далешова Э.Б

Оқулық

География А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина Алматы «Атамұра» 2017

Сабақ № , сабақ тақырыбы

55 сабақ. Тақырыбы: Табиғи ресурстардың жіктелуі

Оқу мақсаты

(қысқаша)

7.5.1.3- табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді;

Оқушының аты-жөні

(оқушы толтырады)




Іс-әрекет реті

Ресурстар

(мұғалім толтырады)

Орындалуы

(оқушы толтырады)

+ белгісімен танысқан ресурстарыңды белгіле

Мағынаны таны

Видео, интернет-ресурстарға, оқулық беттеріне сілтемелер

1.45 тақырып. 161-163 бет

2.opiq.kz|kit|67

3

Сарқылатын

Сарқылмайтын

Қалпына келетін: топырақ, флора мен фауна

Ғарыштық

Қалпына келмейтін: минералды ресурстар

Су, жел энергиясы, ауа массалары

4.

Табиғат ресурстары

Су

Жер

Биологиялық

Рекреациялық

Агроклиматтық

Минералды

Дүниежүзілік мұхит

Теңіздер

Көлдер

Өзендер

Мұздықтар

Батпақтар

Жер асты сулары

Топырақ

Егістік жерлер

Шабындық жерлер

Өсімдіктер дүниесі

Жануарлар дүниесі

Жағажайда

Тауда,

Санаторийлерде демалу арқылы денсаулықты қалпына келтіру

Күн радиациясы,

Температура,

Ылғалдылық,

Жел т.б.

Жердің қойнауынан алынатын пайдалы қазбалар.

Shape1


(оқушы толтырады)

+ белгісімен танысқан ресурстарыңды белгіле

Жауап бер

Жаңа тақырып бойынша мұғалімнің сұрақтары

1.Сендердің тұратын жерлерің қандай пайдалы қазбаларға бай?

2.Қазақстанда жел электрқондырғыларын салатын жерлер бар ма?

3. Қазақстанда су мәселесі бар ма?». Егер бар болса, мемлекеттік дәрежеде қандай іс-шаралар қолданылып жатыр?

4.Жел энергиясының сарқылмайтын қоры адамзатқа жүздеген жылдар бойы көмегін беруі мүмкін. Бірақ бұл үшін не істеу керек?





Орында

Оқулықтағы тапсырмалар мен интербелсенді тесттердің сілтемелері


1 тапсырма. Картамен жұмыс. Атластағы «Дүниежүзінің табиғи ресурстары» картасын қараңдар. Отын және кенді пайдалы қазбаларды өндіретін ірі аймақтарды көрсетіңдер

2 тапсырма. Оқушылар кез келген ресурсты таңдап төмендегі критерийлер бойынша жұмыс жасайды:

  • Ресурстың аты;

  • Жаратылысы бойынша қай топқа кіреді?

  • Өндірілетін жері (ірі бассейндері);

  • Қолданылуы (қай салада);

  • Кескін картаға таралу аймақтарын түсіру;

  • Неліктен дәл сол жерде кездеседі?

  • Ол ресурс сіздің өлкеңізде кездеседі ме?

  • Дәптерге осы ресурстың таралуына қатысты 5 сөйлемнен тұратын қорытынды жазу

Ұсынылатын суреттегі ресурстар:

  • Мұнай;

  • Көмір (тас көмір);

  • Темір;

  • Табиғи газ;

  • Мыс;

  • Алмаз;



Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+/ –

Табиғи ресурстардың таралу заңдылықтарын талдайды (жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде)

Табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді

1







2



3

4

Суреттер арқылы табиғат ресурстарының атын, өндірілетін жерін, қолданылуын сипаттай алады.

Ресурстың өз өлкесінде таралу мүмкіндігін талдай алады

Шартты белгілерді пайдалана отырып, табиғат ресурстарын кескін картаға түсіре алады.

5 сөйлемнен тұратын қорытынды жаза алады





Рефлексия

Мен бүгін ... білдім


+ немесе – белгілерін қой

Мен енді ... білемін

(бағалау критерийлеріне сәйкес)






Мұғалімнен кері байланыс

(ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс)




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!