Материалдар / Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналган коучинг жоспары Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
992
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг сабағы.Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.

Канарова Бакыт Рахимовна № 15 орта мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі . Жаңаөзен қаласы, Маңғыстау обл.

Сабақтың тақырыбы Жаңа әдіс-тәсілдердің тиімділігі.
СілтемеИнтернет сйттары cpm.kz , google.kz
Жалпы мақсатыСабақ өткізуде жаңа әдіс-тәсілдерді, соның ішінде жаңа әдіс-тәсілдердің тиімді пайдалана білу арқылы қатысушылардың бір – бірімен қарым-қатынас жасауын үйренуі, оқыту тәсілдерін дұрыс таңдау оқушылардың білім сапасының артуына ықпал ететіндігін және тиімділігін анықтау.
Күтілетін нәтиже
  • Топтық және бірлескен жұмыс арқылы өзара іс-әрекет жасау арқылы сындарлы оқыту әдістері туралы түсінік алу.
  • 2. Топтық және бірлескен жұмыс арқылы өзара іс-әрекет жасау арқылы топтық жұмыс оқыту әдістері туралы түсінік алу.



    Негізгі идеяларЖұптық және топтық жұмыстар жасау арқылы тапсырмалар орындау. Сындарлы оқыту әдістерін түсінуге берілген тапсырмаларды орындау.
    Жүргізілетін жұмыс


    Коучтің іс - әрекеті


    Әріптестердің іс - әрекеті
    І. Ұйымдастыру кезеңі.Әріптестермен амандасу. «Мұғалім өзгеру керек пе? Неге ия, неге жоқ?», «Өзгеру үшін не істеуіміз керек?»деген сауалдарға жауап алу. Жауаптарды талдау арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.

    ІІ. Миға шабуыл.«Сындарлы оқыту» көрсетілімін көру. Көрсетілім бойынша әңгімелеу, ойларын айту.Бүгінгі сабақтың тақырыбына қандай қатысы бар?

    ІІІ. Мұғалімдерді түстер арқылы үш топқа бөлу.





    ІV. Топтық жұмыс. 1.Топтық жұмыс туралы нұсқаулықтар ұсыну.Топтарға арналған негіз қалаушы ережелерді құру.

    2.Тапсырмаларды орындауды ұсынуа)мәтіндер таратады ( Мазасыз Альма......) ә) мұғалімдерге мәтін мағынасымен жеке танысуды ұсынадыб) топта мәтін мағынасын бір-біріне айтып беруді ұсынадыв) нөмір бойынша жиналып түсіңгендерін айтып беруге ұсынуг) топқа қайта келіп пікірлесуді ұсынуғ) ортақ пікірге келіп флипчарт жасауды ұсынуд) постер қорғауды ұсыну

    V. Бағалау. Әр топ 2 жұлдыз 1 тілек арқылы бірін – бірі бағалайды.

    . Сергіту сәті. «Қара жорға » биі көмегімен топтық жаттығу орындау



    І. Қорытындылау. «Байтерек» макетін жасау.ІІ. Рефлексия.

    Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар.


    Сұраққа жауап беру талдау.



    Әңгімелеу, ойлау, талдау







    Топқа бөлу.















    Топтық жұмыс орындау.











































    Топтық бағалау.











    Сергіту жасау.Жұпқа бөліну.

    Түрлі қағаздармен «Байтерек» макетін жасау.Жұптық жұмыс.Өз пікірлерін айтады, сұрақ қоюды үйренеді. Сабақты жоспарлауды үйренеді. Пікірлерін жазу









    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!