Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналган коучинг жоспары Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг сабағы.Тақырыбы:Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
Канарова Бакыт Рахимовна № 15 орта мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі . Жаңаөзен қаласы, Маңғыстау обл.
Сабақтың тақырыбы
Жаңа әдіс-тәсілдердің тиімділігі.
Сілтеме
Интернет сйттары cpm.kz , google.kz
Жалпы мақсаты
Сабақ өткізуде жаңа әдіс-тәсілдерді, соның ішінде жаңа әдіс-тәсілдердің тиімді пайдалана білу арқылы қатысушылардың бір – бірімен қарым-қатынас жасауын үйренуі, оқыту тәсілдерін дұрыс таңдау оқушылардың білім сапасының артуына ықпал ететіндігін және тиімділігін анықтау.
Күтілетін нәтиже
Топтық және бірлескен жұмыс арқылы өзара іс-әрекет жасау арқылы сындарлы оқыту әдістері туралы түсінік алу.
2.Топтық және бірлескен жұмыс арқылы өзара іс-әрекет жасау арқылы топтық жұмыс оқыту әдістері туралы түсінік алу.
Негізгі идеялар
Жұптық және топтық жұмыстар жасау арқылы тапсырмалар орындау. Сындарлы оқыту әдістерін түсінуге берілген тапсырмаларды орындау.
Жүргізілетін жұмыс
Коучтің іс - әрекеті
Әріптестердің іс - әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі.Әріптестермен амандасу. «Мұғалім өзгеру керек пе? Неге ия, неге жоқ?», «Өзгеру үшін не істеуіміз керек?»деген сауалдарға жауап алу. Жауаптарды талдау арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.
ІІ. Миға шабуыл.«Сындарлы оқыту» көрсетілімін көру. Көрсетілім бойынша әңгімелеу, ойларын айту.Бүгінгі сабақтың тақырыбына қандай қатысы бар?
ІІІ. Мұғалімдерді түстер арқылы үш топқа бөлу.
ІV. Топтық жұмыс. 1.Топтық жұмыс туралы нұсқаулықтар ұсыну.Топтарға арналған негіз қалаушы ережелерді құру.
2.Тапсырмаларды орындауды ұсынуа)мәтіндер таратады ( Мазасыз Альма......)ә) мұғалімдерге мәтін мағынасымен жеке танысуды ұсынадыб) топта мәтін мағынасын бір-біріне айтып беруді ұсынадыв) нөмір бойынша жиналып түсіңгендерін айтып беруге ұсынуг) топқа қайта келіп пікірлесуді ұсынуғ) ортақ пікірге келіп флипчарт жасауды ұсынуд) постер қорғауды ұсыну
V. Бағалау. Әр топ 2 жұлдыз 1 тілек арқылы бірін – бірі бағалайды.
VІ. Сергіту сәті. «Қара жорға » биі көмегімен топтық жаттығу орындау
Түрлі қағаздармен «Байтерек» макетін жасау.Жұптық жұмыс.Өз пікірлерін айтады, сұрақ қоюды үйренеді. Сабақты жоспарлауды үйренеді. Пікірлерін жазу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз