Коучинг сабағы.
Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
Канарова Бакыт Рахимовна
№ 15 орта мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі .
Жаңаөзен қаласы, Маңғыстау обл.

|
Сабақтың тақырыбы |
Жаңа әдіс-тәсілдердің тиімділігі. |
|
|
Сілтеме |
Интернет сйттары cpm.kz , google.kz |
|
|
Жалпы мақсаты |
Сабақ өткізуде жаңа әдіс-тәсілдерді, соның ішінде жаңа әдіс-тәсілдердің тиімді пайдалана білу арқылы қатысушылардың бір – бірімен қарым-қатынас жасауын үйренуі, оқыту тәсілдерін дұрыс таңдау оқушылардың білім сапасының артуына ықпал ететіндігін және тиімділігін анықтау. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
2. Топтық және бірлескен жұмыс арқылы өзара іс-әрекет жасау арқылы топтық жұмыс оқыту әдістері туралы түсінік алу. |
|
|
Негізгі идеялар |
Жұптық және топтық жұмыстар жасау арқылы тапсырмалар орындау. Сындарлы оқыту әдістерін түсінуге берілген тапсырмаларды орындау. |
|
|
Жүргізілетін жұмыс |
||
|
Коучтің іс - әрекеті |
Әріптестердің іс - әрекеті |
|
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Әріптестермен амандасу. «Мұғалім өзгеру керек пе? Неге ия, неге жоқ?», «Өзгеру үшін не істеуіміз керек?»деген сауалдарға жауап алу. Жауаптарды талдау арқылы сабақтың тақырыбын анықтау. ІІ. Миға шабуыл. «Сындарлы оқыту» көрсетілімін көру. Көрсетілім бойынша әңгімелеу, ойларын айту. Бүгінгі сабақтың тақырыбына қандай қатысы бар? ІІІ. Мұғалімдерді түстер арқылы үш топқа бөлу. ІV. Топтық жұмыс. 1.Топтық жұмыс туралы нұсқаулықтар ұсыну. Топтарға арналған негіз қалаушы ережелерді құру.
2.Тапсырмаларды орындауды ұсыну а)мәтіндер таратады ( Мазасыз Альма......) ә) мұғалімдерге мәтін мағынасымен жеке танысуды ұсынады б) топта мәтін мағынасын бір- біріне айтып беруді ұсынады в) нөмір бойынша жиналып түсіңгендерін айтып беруге ұсыну г) топқа қайта келіп пікірлесуді ұсыну ғ) ортақ пікірге келіп флипчарт жасауды ұсыну д) постер қорғауды ұсыну V. Бағалау. Әр топ 2 жұлдыз 1 тілек арқылы бірін – бірі бағалайды. VІ. Сергіту сәті. «Қара жорға » биі көмегімен топтық жаттығу орындау VІ І. Қорытындылау. «Байтерек» макетін жасау. VІІІ. Рефлексия. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар. |
Сұраққа жауап беру талдау. Әңгімелеу, ойлау, талдау Топқа бөлу. Топтық жұмыс орындау. Топтық бағалау. Сергіту жасау.Жұпқа бөліну. Түрлі қағаздармен «Байтерек» макетін жасау. Жұптық жұмыс.Өз пікірлерін айтады, сұрақ қоюды үйренеді. Сабақты жоспарлауды үйренеді. Пікірлерін жазу |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
Коучинг сабағы.
Тақырыбы: Топтық жұмыс туралы нұсқаулық. Топтық жұмыс түрлері.
Канарова Бакыт Рахимовна
№ 15 орта мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі .
Жаңаөзен қаласы, Маңғыстау обл.

|
Сабақтың тақырыбы |
Жаңа әдіс-тәсілдердің тиімділігі. |
|
|
Сілтеме |
Интернет сйттары cpm.kz , google.kz |
|
|
Жалпы мақсаты |
Сабақ өткізуде жаңа әдіс-тәсілдерді, соның ішінде жаңа әдіс-тәсілдердің тиімді пайдалана білу арқылы қатысушылардың бір – бірімен қарым-қатынас жасауын үйренуі, оқыту тәсілдерін дұрыс таңдау оқушылардың білім сапасының артуына ықпал ететіндігін және тиімділігін анықтау. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
2. Топтық және бірлескен жұмыс арқылы өзара іс-әрекет жасау арқылы топтық жұмыс оқыту әдістері туралы түсінік алу. |
|
|
Негізгі идеялар |
Жұптық және топтық жұмыстар жасау арқылы тапсырмалар орындау. Сындарлы оқыту әдістерін түсінуге берілген тапсырмаларды орындау. |
|
|
Жүргізілетін жұмыс |
||
|
Коучтің іс - әрекеті |
Әріптестердің іс - әрекеті |
|
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Әріптестермен амандасу. «Мұғалім өзгеру керек пе? Неге ия, неге жоқ?», «Өзгеру үшін не істеуіміз керек?»деген сауалдарға жауап алу. Жауаптарды талдау арқылы сабақтың тақырыбын анықтау. ІІ. Миға шабуыл. «Сындарлы оқыту» көрсетілімін көру. Көрсетілім бойынша әңгімелеу, ойларын айту. Бүгінгі сабақтың тақырыбына қандай қатысы бар? ІІІ. Мұғалімдерді түстер арқылы үш топқа бөлу. ІV. Топтық жұмыс. 1.Топтық жұмыс туралы нұсқаулықтар ұсыну. Топтарға арналған негіз қалаушы ережелерді құру.
2.Тапсырмаларды орындауды ұсыну а)мәтіндер таратады ( Мазасыз Альма......) ә) мұғалімдерге мәтін мағынасымен жеке танысуды ұсынады б) топта мәтін мағынасын бір- біріне айтып беруді ұсынады в) нөмір бойынша жиналып түсіңгендерін айтып беруге ұсыну г) топқа қайта келіп пікірлесуді ұсыну ғ) ортақ пікірге келіп флипчарт жасауды ұсыну д) постер қорғауды ұсыну V. Бағалау. Әр топ 2 жұлдыз 1 тілек арқылы бірін – бірі бағалайды. VІ. Сергіту сәті. «Қара жорға » биі көмегімен топтық жаттығу орындау VІ І. Қорытындылау. «Байтерек» макетін жасау. VІІІ. Рефлексия. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар. |
Сұраққа жауап беру талдау. Әңгімелеу, ойлау, талдау Топқа бөлу. Топтық жұмыс орындау. Топтық бағалау. Сергіту жасау.Жұпқа бөліну. Түрлі қағаздармен «Байтерек» макетін жасау. Жұптық жұмыс.Өз пікірлерін айтады, сұрақ қоюды үйренеді. Сабақты жоспарлауды үйренеді. Пікірлерін жазу |
|
шағым қалдыра аласыз













