Материалдар / Тақырыбы: «Үсті-асты, Ішінде- сыртында, Алдында- артында . Оң жақ- сол жақ»

Тақырыбы: «Үсті-асты, Ішінде- сыртында, Алдында- артында . Оң жақ- сол жақ»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: кеңістікте бағдарлай білуді үйрету; заттардың кеңістіктегі орны (жоғарыда, төменде, ортасында, оң жақ, сол жағында) туралы түсініктерін бекіту; осы түсініктерді білдіретін сөздердің мағынасын түсініп, сөйлеу бары сында дұрыс қолдана білуге жаттықтыру.Білімділік: Баланың қарапайым математикалық түсініктерден алған білімін тиянақтау, геометриялық пішіндерді танып, ажырата білуін жетілдіру
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Білім саласы: Таным.

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Математика негіздері.

Тақырыбы: «Үсті-асты, Ішінде- сыртында, Алдында- артында . Оң жақ- сол жақ»

Мақсаты: кеңістікте бағдарлай білуді үйрету; заттардың кеңістіктегі орны (жоғарыда, төменде, ортасында, оң жақ, сол жағында) туралы түсініктерін бекіту; осы түсініктерді білдіретін сөздердің мағынасын түсініп, сөйлеу бары сында дұрыс қолдана білуге жаттықтыру.Білімділік: Баланың қарапайым математикалық түсініктерден алған білімін тиянақтау, геометриялық пішіндерді танып, ажырата білуін жетілдіру

Тәрбиелік: Ойынның шартын сақтап ойнауға, ұйымшыл, көпшіл, шыдамды, сабырлы, шапшаң болуға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Сандарды тура, кері санауға үйрету, логикалық ойын арқылы баланың қиялын, ой - өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту.

Құрал - жабдық: Таратпа пішіндер,санддар, түстер

Әдіс-тәсілдері: Кубизм әдісі арқылы сұрақ-жауап, әңгімелесу, түсіндіру, көрсету.

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің қызметі


Балалардың қызметі

Мотивациялық- қозғаушы

Келіңдер балалар, біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ, себебі сабағымызға қонақтар келді. Қане амандасайық.

Шаттыө шеңбер

Шырылдайды қоңырау

Сабақты біз бастаймыз.

Партамызда отырып

Таңғы тілек тілейміз,

Жаңа білім алуға

Алға қадам аттаймыз.

Қайырлы таң достарым.

Қайырлы таң ұстаздар.

Ойын :«Құлыпты аш»

Балаларды топтарға бөліп отырғызу.

1.Сандар тобы қалташа арқылы есеп шығару

2.Пішіндер тобы мнемокесте санамақ айту

3.Түстер тобы асық түстерді ажырату санау

4.Таңбалар тобы фазл арқылы есептің қосындысын табу


Балалар шеңберде тұрып салемдеседң

Ұйымдастырушылық-

ізденушілік

Кеңістікте бағдарлай білуді үйрету; заттардың кеңістіктегі орны (жоғарыда, төменде, ортасында, оң жақ, сол жағында) туралы түсіндіру

Әр топтардағы тапсырмамен таныстыру

1.Сандар тобы қалташа арқылы есеп шығару

2.Пішіндер тобы мнемокесте санамақ айту

3.Түстер тобы асық түстерді ажырату санау

4.Таңбалар тобы фазл арқылы есептің қосындысын табу

Д/ойын «Шатасқан сандар».
Тәрбиеші:  -Қараңдаршы, балалар мына сандар ретімен қою

Пңішіндер тобы.

Балалардан тапсырылған тапсырмалар туралы сүрауМнемокесте арқылы 1-5 сан көлемінде санамақтар айтты

Сандар тобы.

Қалташадан есеп шығарлық.

4+5=

6+3=

7+3=

10+2=

3+3=

Түстер тобы

Әр түрлі асықтарды түстерге бөліп санады.

Таңбалартобы

Фазл арқылы есептер құрастырды.

Сергіту сәті:

Музыка әуенімен сергіту жасады.

Тәрбиеші:

Жұмбақ:

Қызыл күлше тау асады.

Ыстық нұрын шашады.

(күн)

Жерден шығар көгеріп.

Беліне қылыш байланып

Жүгері

Праектордан сурет арқылы балаларды жаңа тақырыппен таныстыру.

Кеңістікте бағдарлай білуді үйрету; заттардың кеңістіктегі орны (жоғарыда, төменде, ортасында, оң жақ, сол жағында) туралы түсіндіру

Әр топтардағы тапсырмамен таныстыру

1.Сандар тобы қалташа арқылы есеп шығару

2.Пішіндер тобы мнемокесте санамақ

Балалар қызыға жұмыс жасады







Қимыл арқылы сергітужасады



















Балалардың жауабы.







Күн

.




Жүгері


кезең- рефлексивті- түзеуші

- Балалар, бүгін біз қандай оқу қызметін өттік

Жарайсыңдар

Күн қайда тұрады ?

Гүл,ағаш қайда өседі?

Қоштасып, сабақты қорытындылайды.

Төменде

Балалар апайларімен қоштасады.

Күтілетін нәтиже: 

Жаңғыртады: .Кеңістікте бағдарлай білуді үйрету; заттардың кеңістіктегі орны (жоғарыда, төменде, ортасында, оң жақ, сол жағында) туралы

Түсінеді: Математикалық ұғымдар туралы түсінік болу

 Қолданады: Балалар берілген тапсырманы өз беттерінше орындай алу.









ЖИ арқылы жасау
28 Наурыз 2025
54
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі