Материалдар / Тақырыбы. Заттардың жіктелуі (класификациясы)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Тақырыбы. Заттардың жіктелуі (класификациясы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейтараптандыру үдерісін түсіндіру бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2024
109
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Жаратылыстану пәні бойынша сабақ жопары


Бөлім

Заттар және материалдар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 6ә,6б

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Заттардың жіктелуі (класификациясы)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.2.3 бейтараптандыру үдерісін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

- бейтараптану үрдісін тәжірибе жүзінде зерттейді

- сипаттамалары мен байқауларының негізінде бейтараптану реакциясы ұғымын қалыптастырады

- химиялық реакция теңдеулері бойына бейтараптану реакциясын түсінеді

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







7 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Үй тапсырмасы:



  1. Проблемалық сұрақ туындату үшін оқушыларға келесі көрсетілімді көрсетіңіз:

Ас содасының сұйылтылған ерітіндісіне әмбебап индикатор қағазын батырыңыз және индикатор қағазы бастапқы түріне енгенге дейін біртіндеп тамшылатып лимон шырынын қосыңыз.

  • Неліктен ас содасы мен лимон қышқылы әрекеттескенде индикатор қағазы бастапқы түске өзгерді?

Жағымды психологиялық ахуал қалыптасады






Сұраққа жауап береді






ауызша




Презентация

Қосымша





Сабақтың ортасы


10 мин





10мин













15 мин

Бейнекөріністі көре отырып, төмендегі сұраққа жауап бер:

  • Біздің асқазанымыздағы тұз қышқылы қандай қызмет атқарады?

«Инсерт» әдісі бойынша мәтінмен танысады.

Асқазан қышқылын қалай басуға болады?

Оқушылар өздеріне таныс қыжылдан дәрілерін айтып кетеді. Мұғалім сабақтан бұрын сол дәрі-дәрмектердің қаптамаларын әкелуді сұрайды. Осы дәрі-дәрмектің құрамындағы жалпы затты анықтауға тапсырма береді.



Дескрипторлар

- асқазанның ортасын біледі

- асқазан қышқылын бейтараптай алады

- дәрінің құрамындағы затты анықтайды


Дескрипторлар

  • -Асқазандағы тұз қышқылының қызметін сипаттайды

  • -Бейтараптану реакциясының қолданылу аймағын біледі

Шағын зерттеу жұмысын өткізеді.

Ренни және Маалокс ұнтағынын ерітіндісіне лимон шырынын тамызу қажет. Ерітінді ортасы қалай өзгергенін анықтайды. Оқушылар осы дәрі-дәрмек қышқылдың артуы немесе төмендеуі кезінде берілетіндігін бойынша қорытынды жасайды.?

Нәтиже кестесі:

Лимон қышқылының ерітінді ортасы


Ренни қосқаннан кейін ерітінді ортасы

Маалокс қосқаннан кейін ерітінді ортасы

Қорытынды (теңдеу)







Бейнебаян бойынша сұрақтарға жауап береді






Мәтін бойынша жұмыс атқарады












Шағын зерттеу жұмысын жүргізеді






Өзара

























Балл


https://twig-bilim.kz/kz/film/acids-and-alkalis-part-2






Сабақтың соңы

3 мин


Үй тапсырмасы: Бейтараптандыру үдерісіне мысалдар келтіріңіз

Кері байланыс:

- түсіндім....

- маған қиын болды......

- келесі сабаққа ұсынысым....

Қорытынды ойларын талқылайды





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!