Тақырыбы: «Қазына
аралы»
Мақсаты: Балаларға
жалаулы кемені түстері бойынша сәйкестендіре отырып, кеменің
жалауларын орынына қойып үйрену дағдысын қалыптастыру. Балалардың
ойлау және қабылдау қабілеттерін
жетілдіру.
Сөздік жұмыс: қазына
аралы.
Биллингвалды
сыңары: қазына аралы – остров
сокровищь
Заттық дамыту
ортасы: санағыш отарба, арыстанның суреті,
«игровизор», жалаулы кеме.
Әрекет
түрлері
Педагоктың іс-
әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивация лық
-
қозғау
шылық
Шаттық
шеңбері
Көтеріп
шаңырақ,
Керегелер
керіліп.
Өрімдей болып
өріліп
Киіз үй боп
көріндік.
Балалар бүгін
көңіл-күйлерің қалай?
Сендер саяхатқа
шығуға дайынсыңдар ма?
Менімен бірге
ну орманға саяхат жасағыларың келе ме? Олай болса сиқырлы отарбаға
отырып, орманға барайық. Ол үшін 1- 10ғадейінгі сандарды жіп арқылы
қосайық.
Міне ғажап біз
орманға да келіп
жеттік.
Таңғажайып
сәт.
Балалардың алдынан арыстан
шығады.
Балаларға ашулы жүзімен қарап, қайдан келгенін
сұрайды.
Арыстан өзінің бүгін көңіл-күйі жоқ екенін
айтады.
Шаттана
орындайды.
Саяхатқа шығуға
келіседі.
Тапсырманы
орындайды.
Балалар арыстанда көріп таң
қалады.
Ұйымдасты рушылық-ізденіс
тік
-Неге көңіл күйің
жоқ?
-Кеше орманда қатты жел болды содан менің кемем
сынып қалды. Енді алыс аралдарыдң бірінде менің қазына аралым бар
еді соған қарақшылар шабуыл жасап жатыр деген хабар алып отырмын.
Сендер маған кемемді жөндеуге көмектесетіңдер
ме?
-Балалар көмектесеміз
бе?
-Менің кеменің жалаулары желден ұшып кетті
сондықтан да кеме суда жүзе алмайды. Осы жалауларды рет-ретімен
қойып берсеңдер болар еді. Ол үшін түсінен шатаспау керек балалар.
Бірінші қатарға күлгін түс, екіншісіне көк, үшіншісіне ақшыл көк,
төртіншісіне жасыл, бесінші сары, алтыншы қызғалт сары, жетінші
қызыл болуы керек.
С ергіту
сәті
Бас бармағым,
атам менің,
Балан уйрек, әжем
менің,
Ортан терек, әкем
менің,
Шұлдыр шүмек анам
менің,
Кішкентай бөбек бұл
мен.
Көркем
сөз.
Тап-тап,тап
басқа,
Табаны жалпақ
көк қасқа,
Үйірге салсаң
кісінемес,
Шөптің басын
тістемес. Қайық
Қимылды
ойын: «Кемелер жарысы». Шарты: балалар екі топқа бөлініп тұрады,
ортадағы ағысы күшті өзеннен бірінші өткен топ, жеңіске
жетеді.
Ал балалар біз
арыстанның кемесін жөндеп, оны өзінің қазынасы жасырылған аралына
әкеліп жеткіздік. Біздің енді балабақшаға қайтатын уақытымыз жеткен
сияқты. Арыстанмен
қоштасайық.
Ал енді
балабақшаға оралу үшін «Игрвизорға» құрастырған кеменің жалауының
суретін салыңдар.
Балалар
арыстанға көмектесуге
келіседі.
Кеме жалауларын
ретімен орналастыра ды.
Қимыл қозғалыс
арқылы көрсетеді.
Жұмбақ
шешеді.
Ойынды қызыға
ойнайды.
Арыстанмен
қоштасады.
Балалар жалаудың суретін
салады.
Рефлексия-лық-коррекция-лаушы
Балалар біз қайда саяхат жасадық? Ол жерде кімді
көрдік? Неге ашулы болды? Бізден қандай көмек сұрады? Біз көмектесе
алдық па? Кемені қалай құрастырдық? Кеменің жалауларының түсін атап
шығыңдар.балаларды мадақтау.
Сұрақтарға жауап
береді.
Күтілетін нәтиже: Біледі,
жасайды: жалаулы кеменің жалауының
түстерін. Түсінеді: жалаушалардың орналасу
ретін.
Қолданады: жалаушаларды
түсіне сәйкес орналастыралы.