Тақырыбы:Шешендік өнер – ұлттық асыл қазына

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы:Шешендік өнер – ұлттық асыл қазына

Материал туралы қысқаша түсінік
мақала
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мақала

«Шешендік өнер – ұлттық асыл қазына»

Ақылмен ойлап білген сөз,
Бойына жұқпас, сырғанар.
Ынталы жүрек сезген сөз,
Бар тамырды қуалар.
(Абай)

Сабақтардың жиынтығы «Шешендік өнер – ұлттық асыл қазына» бағдарламасы негізінде жасалды.Сөз мәдениеті- тілді құрал ретінде дұрыс, тиімді жұмсай білу, ажарын кетірмей,бедерін бұзбай қолдану.Сөз мәдениеті- жеке адам мәдениетінің аса мәнді құрамдас бөлігінің бірі. "Өнер алды - қызыл тіл" деп түсінген ата-бабамыз "ақылдың көзі сөйлей білу де үлкен өнер" деп бағалаған. Шешендік сөздерді зерттеп-талдау, жинап жариялау, ана тіліміздің сөздік қорын байытады, әдеби тілімізді дамытып, кеңейтеді, сөйлеу, жазу мәдениетімізді көтеруге пайдасы тиеді.

Оқытудың өзекті мәселесі тіл мәдениетін қалыптастыру.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жұмыс түрлерін талғап қолдануда да жауапкершілікті қажет етеді.Сабақта қолданылатын әдістемелік жұмыстардың логикалық жүйесі білім мазмұны мен оқушылардың білім деңгейлеріне сай болуы керек.Қазақ тілі пәні бойынша оқушыларға ұсынылатын білім мазмұнында тілдің грамматикалық мәселелерімен қатар ана тілінің қоғамдық қызметін танытуға да үлкен ықпал етеді.

Шешендік- болашақтағы қадамдарына жол ашатын, өзіңді тануға мүмкіндік беретін, биік белестерге жетелейтін қуатты құрал.Оқушыларды сөйлеу этикасын меңгеруге, тілді әлеуметтік қызметіне сай орынды жұмсай білуге, өмірге қажетті қарым- қатынастық біліктерін дамытуға тәрбиелеу.Шешендік сөздің ерекшелігі, олардың қызметі мен көркемдік сапасына қойылатын талаптардың бірлігі.Шешендік сөздің сапасына әсер ететін факторлар-шешендік сөзге тән қағидалар.Шешендік сөздің әсерлігін арттыратын нәрсе-сөйлеу техникасы.Сөйлеу техникасының бөліктері- дауыс, саз, мақам, ырғақ, кідіріс.Шешендік сөздердің тектерін ажырата білудің мәні, әр тектің өзіндік ерекшелігінің белгілерінде.

Бұл бағдарламада оқушылар өздерінің пән бойынша алаған білімдерін әрі қарай жаңғыртып, бағыт беру.Оқушы шешендік өнер тарихы туралы қандай ой түйді, нендей тұжырым жасай алды деген мәселені анықтау.Сөз мәдениетін, шешендік өнерге қойылар басты талаптарды ескере отырып,өз қажеттігіне сай дұрыс қолдана білу.Шешендік өнерге байланысты түрлі іс-шаралар арқылы оқушылардың ой-өрісін дамытып, білімділік, ізденімділік, шығармашылық әрекеттер жасау барысында мұғалім мен оқушы арасында тығыздық орнату.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2025
303
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі