Тақырып: "Бүгінгі студент — ертеңгі маман"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырып: "Бүгінгі студент — ертеңгі маман"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып: "Бүгінгі студент — ертеңгі маман"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Кездесу жоспары: "Бүгінгі студент — ертеңгі маман"

Өткізілу уақыты: 12.11.2024 ж. (45-50 минут)
Кездесу орны: 113 конференциялық зал
Арнайы пәндер оқытушылары: Абдрахманова В.О. ; Чуйшбаев К.Д.

Shape1

1.Мамандыққа кіріспе (10 минут)

Мақсаты: Студенттерді бүгінгі кездесу тақырыбының маңызымен таныстыру және оларды мотивациялау.

  • Сөз бастау:
    — Энергетика саласының бүгінгі таңдағы жағдайы мен даму бағыты.
    — Қазіргі электросаланың болашағына деген көзқарас.
    — Студенттерді өз таңдаған мамандықтарына құрметпен қарауға, еңбектеріне адал болуға ынталандыру.
    — Н. Бекбосынов атындағы Маңғыстау энергетикалық колледжінің беделін арттыру мәселелері.

2. Электроэнергетиканың дамуы және "Мамандығым — мақтанышым" тақырыбы (15 минут)

Мақсаты: Студенттерге таңдаған мамандықтарының маңызын түсіндіру, сондай-ақ, мамандық таңдау жолындағы тәжірибеңізбен бөлісу.

  • Электроэнергетиканың даму кезеңдері
    — Қазіргі заманғы энергетика саласындағы тенденциялар мен жаңалықтар.
    — Электр энергиясының тиімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі технологиялық жетістіктер.
    — Н. Бекбосынов атындағы колледждің р
    өлі, орны энергетика саласындағы мамандарды даярлауда.
    — Оқу барысында алынған білім мен дағдыларды кәсіби өмірде қалай қолдануға болатыны туралы жеке тәжірибеңізден мысалдар.

  • "Мамандығым — мақтанышым"
    — Өмір жолы, еңбек жолындағы алғашқы қадамдар.
    — Осы салада жеткен жетістіктер
    мен қиындықтар туралы әңгімелеу.
    — Студенттерге мамандықтың маңыздылығын түсіндіру және оларды өз саласында жоғары деңгейге жетуге шабыттандыру.

3. Соңғы он жылдықтағы жаңа әзірлемелер (10 минут)

Мақсаты: Студенттерге қазіргі заманғы электроэнергетика саласында орын алған маңызды жаңалықтар мен технологиялық жетістіктерді таныстыру.

  • Элегазды вакуумды ажыратқыштар
    — Siemens, ABB, Schneider Electric, Electrick компанияларының жаңа өнімдері мен олардың тиімділігі туралы түсінік.
    — Бұл технологиялардың энергетика саласындағы маңыздылығы мен қолдану салалары.

  • Микропроцессорлық қорғаныс блоктары
    — Siemens, БМР3, MiCom құрылғыларының жұмыс принципі мен ерекшеліктері.
    — Электр жүйелерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі рөлі.

  • Құрғақ күштік трансформаторлары
    — G-10/0,4 кВ, ТС1У, ТСГ модельдері және олардың артықшылықтары.
    — Бұл құрылғылардың энергетикалық жүйелердегі орны мен маңыздылығы.

  • Өртке төзімді полиэтилен оқшаулағыш қабатты күштік кабельдер
    — 6-10-35 кВ кабельдерінің қауіпсіздігі мен пайдаланудың артықшылықтары.
    — Өртке қарсы қауіпсіздік мәселелері мен заманауи шешімдер.

4. Студенттермен сұхбат (10 минут)

Мақсаты: Студенттерді белсенді түрде қатыстыру, олардың пікірлері мен сұрақтарына жауап беру.

  • Студенттерге сұрақтар қою, олардың өз мамандықтары туралы ойларын тыңдау.

  • Студенттерге қазіргі таңда үлкен сұранысқа ие салалар мен мамандықтар туралы сұрақтар қойып, олардың болашақта қандай мамандықта жұмыс істегілері келетінін білу.

  • Олардың сұрақтарына жауап беру арқылы мамандықтың мәні мен маңызын түсіндіру.

5. Қорытынды бөлім (5 минут)

Мақсаты: Кездесудің негізгі ойларын түйіндеу және студенттерге болашақ мамандыққа деген сенімділік пен мақтаныш сезімін беру.

  • Қорытынды сөз:
    — Электроэнергетика саласы — тек техникалық білім ғана емес, қоғам үшін жауапкершілік.
    — Болашақ маман ретінде өзіңіздің және еліміздің энергетикалық саласын дамытуға қосатын үлесіңіз зор.
    — Кәсіби жолда ең бастысы — білім мен еңбекқорлық.
    — Студенттерді оқу бағдарламаларын сапалы меңгеруге шақыру және мамандық таңдауда адалдық пен кәсібилікке назар аударту.

Shape2

Кездесу соңында:
Студенттерге қосымша ақпараттар, кітаптар немесе мақалалар
оқуға ұсыныс жасау. Қосымша сұрақтар мен пікірлерді тыңдау.

Shape3

Бұл жоспарды қолдана отырып, студенттерге мамандықтың маңыздылығын түсіндіріп, оларды болашақ мамандықтарына деген сенімділігін арттыруға болады.


Тақырып: "Бүгінгі студент — ертеңгі маман"

Мақсаты: Энергетика саласының бүгіні, замануи даму бағытына деген көзқарас. Студенттегеі өз таңдаған мамандықтарының маңыздылығын түсіндіріп, құрметпен қарауға, еңбектеріне адал болуға ынталандыру.
— Н. Бекбосынов атындағы Маңғыстау энергетикалық колледжінің беделін арттыру мәселелері.

Өткізілу уақыты: 12.11.2024 ж
Кездесу орны: 113 конференциялық зал
Арнайы пәндер оқытушылары: Абдрахманова В.О.

Еңбек сіңірген энергетик: Чуйшбаев К.Д.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2025
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі