Мотивациялық -қозғаушы күш | Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық!
Шаттық шеңберіҚайырлы таң көздерім, сендер ояныңдар!Қайырлы таң құлақтарым, сендер ояныңдар !Қайырлы таң қолдарым, сендер ояныңдар!Қайырлы таң аяғым, сендер ояныңдар! | Біз әдепті баламыз , алдыменен қонақпен амандасу үлкенге,тәрбиенің басы ғой. Амандасып аламыз.Салеметсіздер ме,Қош келдіңіздер
Балалар шеңберге тұрып орындайды |
|
Ұйымдастыру-іздену | Балалар ,сабағымыз қызықты өтуі үшін екі топқа бөліп өткіземіз 1-мұрын тобы2- тіл тобыКане бөліне қойыңдарҚонаққа дәрігер Айсулу келеді.Сөйлейді:ҚуыршақБалалардың мұрындары мен тілдерін тексереді.1.Екі шырақтың ортасында бір өзім. (Мұрын
2.Үнемі ауызда бұлтыңдайды, Бірақ жұтылмайды.Өткен сабақты қайталауә)Балалар өз дене мүшелерің туралы айтып беріңдерші Дұрыса)Енді олардың атқаратын қызметі туралы кім айтып береді?Б)Күтім жасауТаңертең тұрғанда тісімізді тазалаймыз,мұрнымызды жуамыз,қолымызды сабындап жуамыз
Сергіту сәті.Нүктелі массаж
Сарымсақтың иісін шығару Сұрақ жауап:Балалар ненің иісін сезіп тұрсыңдар?Дұрыс айтасыңдар,оны қайдан білдіңдер?Лимон жемісін алып балалардан: «Бұл не?»- деп сұрап,Ойын : «Исіне қарай ажырату»бір баланы тақтаға шақырып, оның пішіні қандай, түсі қандай екенін сұрау. Енді осы жемістің лимон екеніне көз жеткізу үшін лимонды кесіп дәмін татып көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашып түсіндірме жұмысын жүргізу.Мұрын иіс сезу мүшесі. Гүлдің жұпар иісін, тамақтың тәтті иісін, жағымсыз иістерді біз мұрын арқылы сеземіз. Мұрынды үшкір затпен шұқылауға, домалақ заттарды салуға болмайды.Түшкіріп, жөтелгенде әр адамның жеке орамалы болуы міндетті
Мұрын бітіп, иіс сезбей қалған кезде, тамақтың дәмі өзгереді.
Адам үшін иіс маңызды рөл атқарады. Ол тұрмыстық газдың шығып жатқанын, тамақтың ашып кеткендігі туралы хабар береді. Мұрын қуысында иіс сезу мүшесі орналасқанОйын: жаттығу (Мұрындарын қолмен ұстап, дем алдыру, бірнеше минуттан соң дем тарылатынын байқату,
Топтастыру:Суреттерді тауып орналастыру
Тәрбиеші:Тілдің маңызы туралы айтып түсіндіреді.Тіл – дәм сезу, сөйлеу мүшесі. Тілмен біз ащыны немесе тұщыны сеземіз.
Тіл ұшы - тәтті нәрсеге,Орталық артқы бөлігі - ащы,Алдыңғы және бүйір бөліктері - тұзды,Бүйір шеті - қышқылды сезеді. Тамақ ішкенде тілдің барлық рецепторлары жұмыс істейді. Қышқыл, ащы, тәтті, тұзды дәмнен күрделі дәм үйлесімі пайда болады. Иіс сезу тамақ қабылдауға міндетті түрде қатысады.Топтастыру:Ащы,тұзды,тәтті,қышқыл
Мұндай сезім мүшелері жануарларда бар , бірақ олар мүлдем бір - біріне ұқсамайды.Мұндай сезім мүшелері жануарларда бар ма?Бірақ олар мүлдем бір - біріне ұқсамайды.Ойын: қай жануардың танауы?Айсулу, дәрігермен қоштасу: |
Мұқият тыңдайды
2 топқа бөлінеді
Дарігермен амандасады
Мұрын
ТілКөз, құлақ,мұрын,тіл,қол,аяқ
Көзбен теледидар көреміз,Құлақпен дыбыстарды естиміз,қол мен тамақ жиміз,аяқпен доп тебеміз және жүреміз
Мынау – басым ақылды,Бәрін осы басқарған.Мынау – менің оң қолым,Мынау – менің сол қолымБарлық істі атқарған.
Сарымсақтың иісі деп жауап береді.иісін сездіклимон
балалар зейін қойып тыңдайды
Балалар мұрындарын жауып, дем алады. Дем ала алмай қалғандарын сезеді.
Тыныштық сәтін орындайды
ойын шартымен танысып,ойынды ойнайды.
Бар
|
|