Тақырыптық карталарды оқу 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыптық карталарды оқу 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
КАрталар туралы мәлімет алу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2 Картография және географиялық деректер базасы

2.1 Географиялық карталар

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Тақырыптық карталарды оқу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.1.2- географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқиды

Сабақ мақсаттары

Оқушылар істей алады:

  • Оқушылар географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді анықтайды.

Бағалау критерийлері

Оқушылар географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді анықтайды .

Қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқиды

Тілдік мақсаттар


Оқушылар істей алады:

географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді анықтап ауызша, жазбаша сипаттайды.

Жазбаша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқиды.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Географиялық карта, Масштабтық, немесе кескіндік, геометриялық пішіндер, сызба-суреттер, әріптер және т.б. таңбалар

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Географиялық карталардың қосымша элементтеріне жатады.......................

Қосымша элементтердің маңызы..................

Құндылықтарды дарыту


Сабақ барысында, мұғалім және оқушы бір-бірін тыңдайды және сыйлайды. Оқушылар өзара бағалау кезінде әділ бағалауды үйренеді.

Топтық жұмысты орындау барысында өзара байланысқа түсе отырып берілген сұрақтардың жауабын табады және сабақ барысында қабілеті орташа оқушыларды қолдауға мүмкіндік береді.

Пәнаралық байланыстар

География ғылымымен байланысты жер бетіндегі құбылыстар мен өзгерістермен танысады.

Графика ғылымдарымен байланыстыру арқылы оқушылар сызба, графика салу дағдылары дамиды

Бастапқы білім


Оқушылар 7 сыныпта география ғылымының салаларға бөлінуі туралы білімдерін еске түсіреді. География ғылымында әртүрлі салалардың маңыздылығы, ерекше орын алатынын ерекшелігі туралы білімдерін қолданады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин






Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу. Сабақ мақсаты мен оқу мақсаттарымен танысу. Сыныпта көңілді атмосфера қалыптастыру. Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Көрші көршіге тілек айтады.


слайд

Сабақтың ортасы





2-10 мин














10-18 мин




























18-28 мин









28-37 мин

Оқушыларды карта түрлерімен Тақырыптық карталар түрлерімен таныстыру. карта тақырыбына байланысты, тек сол тақырыптарына ерекше көңіл аударылып бейнеленетін карта. Мысалы, дүниежүзілік мұхиттар картасы , климаттық карталар.

Тақырыптық карталарды 3 топқа бөлінеді:

1) Физикалық географиялық карталар.

2) Әлеуметтік экономикалық карталар.

3) Арнайы карталар

Олардың анықтамасымен таныстыру.

Физикалық географиялық карталар: Геологиялық карталар

Геофизикалық карталар

Жер бедері, мұхиттар карталары

Климаттық карталар

Құрлық суы немесе гидрологиялық карталар

Мұхиттар, теңіздер карталары

Ботаникалық карталар

Топырақ карталары

Зоогеографиялық карталар

Жалпы физикалық – географиялық карталар.

Әлеуметтік экономикалық карталар

Халықтар карталары

Экономикалық карталар

Қызмет көрсету карталары

Саяси және саяси-әкімшілік карталары

Тарихи карталар.

ЕСКЕ АЛУ: Шартты белгілер түрлері қалай жіктеледі?

Масштабтық, немесе кескіндік – нысандардың мөлшерін карта масштабы бойынша дәл көрсетіп, бояулар мен сызықтар арқылы кескіндейді, мысалы, табиғат зоналары;

Масштабсыз – геометриялық пішіндер, сызба-суреттер, әріптер және т.б. таңбалар жатады, мысалы, пайдалы қазбалардың арнайы белгілері;

Сызықтық белгілер карталарда өзендер, жолдар, шекаралар белгіленеді;

Түсіндірме белгілер мен жазба белгілер – өзендердің ұзындығы, тау шыңдарының биіктігі.

Тапсырма №1
Оқушыларға қосымша элементтері бар Қазақстанның жауын шашын картасын беру. Оқушылар ол картаны оқып қосымша элементтердің маңыздылығына сипаттама береді. Жауабын сызбанұсқа түрінде көрсетеді.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС:
Тапсырма №2. Берілген карталар:

Қазақстанның беткі сулар картасы,

Қазақстанның жас және жыныстық картасы,

Қазақстанның биологиялық-географиялық аудандастыру картасын пайдаланып, осы карталарда тағы да қосымша деректермен толықтырыңыздар.

Дескриптор:

Қосымша деректерді, АКТ қолдану арқылы карта жасайды.

http://www.easel.ly инфографика сайты

Слайд

























http://www.easel.ly







































Слайд

суреттер







http://go.mail.ru/redir?via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXT8zJSSwq0cuu0s8G0pW62YlViRXFJYl5ibplumWp2SX5Ram6RYlVOZnJGXmVqbplmSmVuoYWxRklySlFehkluTkMDIamxsZGRmaGBqYM53M_3H4fJMKyR7Y2UuZJWx8AnmAl6A


Сабақтың соңы

37-40 мин

Бағалау:

Кері байланыс.

Білемін, Білдім, Білгім келеді

Үй тапсырмасы:

География ғылымын жататын салалардың мақсаттарын оқу.

слайд

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлық оқушылар істей алады:

географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын біледі.

Оқушылардың көбісі істей алады: Тақырыптық карталардың ерекше элементтерін таниды

Кейбір оқушылар істей алады:

Суреттерді , карталарды пайдалана отырып қосымша лементтерді тақырыбына сай орналастыра алады.

Бұл бөлімде оқушылар география ғылымының карталарының мағынасын білуін бағалау.

Деректер арқылы карталарды қосымша элементтермен бейнелей алуын бағалау.


Денсаулық сақтау технологияларын еске түсіру.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлерінде абай болу.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын қадағалау


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?















Қосымшалар

Қосымша №1

Қосымша №2





Қосымша №3



https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwico6mGvLXcAhWoIpoKHSXHBjIQjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fwww.factruz.ru%2Fcivilizations%2Fhuman-race.htm&psig=AOvVaw0pp2f7bYsG4OqGGbBuuh25&ust=1532443741497794



h ttps://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiPhqmyvbXcAhUByqYKHe5vBPIQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fdxdy.ru%2Fpost622487.html&psig=AOvVaw3yH6qaWKZxlsauIVvh7QZo&ust=1532444051505221




h ttps://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=




h ttps://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiX0vSWwLXcAhXnHpoKHZ51BYYQjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fwww.myshared.ru%2Fslide%2F403725%2F&psig=AOvVaw0ybcyJv1VWoVMRUBQH3Djv&ust=1532444590367329


h ttps://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjnrfv8wLXcAhWiQpoKHeuFBxIQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fuchitel.pro%2F%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25B8%2F&psig=AOvVaw3_EyHt_jt-XUVZGi-AIayK&ust=1532445056004845






https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=&url=https%3A%2F%2Fpikabu.ru%2Fstory%2Famerikanskaya_karta_mira_4424388&psig=AOvVaw1wJgOqWMrZSCCXetJ4U00Z&ust=1532445231611424











































Эндогендік күштер


https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjRp_Peoq3cAhUib5oKHVKMAlgQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fppt4web.ru%2Fgeografija%2Fproiskhozhdenie-materikov-i-okeanov1.html&psig=AOvVaw3RIpDaoYx10mYeUWnv40-9&ust=1532161899321259


Shape1

https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjRp_Peoq3cAhUib5oKHVKMAlgQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fppt4web.ru%2Fgeografija%2Fproiskhozhdenie-materikov-i-okeanov1.html&psig=AOvVaw3RIpDaoYx10mYeUWnv40-9&ust=1532161899321259




https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fvolna.org%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F11%2Fgieologhichieskiie_protsiessy0.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fvolna.org%2Fgeografija%2Fgieologhichieskiie_protsiessy.html&docid=xV_Vau7Ix1w4oM&tbnid=9yOi4FRx-yf7lM%3A&vet=10ahUKEwjMioCBoa3cAhVjD5oKHc1bDBcQMwhjKB4wHg..i&w=500&h=374&bih=632&biw=1366&q=эндогенные%20процессы&ved=0ahUKEwjMioCBoa3cAhVjD5oKHc1bDBcQMwhjKB4wHg&iact=mrc&uact=8



h ttps://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiIvv7Wq63cAhVJLZoKHV0CBssQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fhi-news.ru%2Fresearch-development%2Fzemletryaseniya-stanut-predskazuemy-blagodarya-iskusstvennomu-intellektu.html&psig=AOvVaw0331a0jPu4c4QSivhfXbYr&ust=1532164441961489


Экзогендік күштер

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2F7%2F75%2FDelicate_Arch_USA_Utah.jpg%2F220px-Delicate_Arch_USA_Utah.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fru.wikipedia.org%2Fwiki%2F%25D0%2592%25D1%258B%25D0%25B2%25D0%25B5%25D1%2582%25D1%2580%25D0%25B8%25D0%25B2%25D0%25B0%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25B5&docid=R9rp6Vw1CNP71M&tbnid=RUvH4Ffbbtu6qM%3A&vet=10ahUKEwiO7eyQra3cAhWGEywKHabFBWkQMwhVKAAwAA..i&w=220&h=165&bih=632&biw=1366&q=выветривание&ved=0ahUKEwiO7eyQra3cAhWGEywKHabFBWkQMwhVKAAwAA&iact=mrc&uact=8


https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiz5crKra3cAhVJCywKHZzpDZsQjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fobzor-novostei.ru%2F298-ximicheskoe-vyvetrivanie.html&psig=AOvVaw0H881QOayUTtQEOwortIVl&ust=1532164889294197




Қосымша №2















______________________________


_____________________________

https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjskYL7ra3cAhUGWSwKHfqDC9sQjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fsolnschko.blogspot.com%2F2012%2F12%2Fblog-post_7959.html&psig=AOvVaw0zfXnQ7v8i_u5Bn0ZtX_JQ&ust=1532165108137928



Қосымша №3



https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjuleLYvK3cAhUvhqYKHb3LDa4QjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fwww.myshared.ru%2Fslide%2F205054%2F&psig=AOvVaw3b-nHp0OtzJDaPQ-ZFcKry&ust=1532169025843165



https://www.google.kz/search?biw=1366&bih=672&tbm=isch&sa=




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2018
3559
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі