Тақырыптық күнтізбелік жоспар 4 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тақырыптық күнтізбелік жоспар 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері үшін 68 сағат
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күнтізбелі тақырыптық жоспар 4 - сынып

2024-2025 оқу жылы


Жоспар бөлімдері

Тақырыптардың атаулары

Оқу мақсаттары

Сағат

саны

Күні

Ескертпе







I-бөлім

Жүгіру, секіру және лақтыру 8 сағат

1

Қауіпсіздік ережесі.Қысқа қашықтыққа жүгіру

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен

тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану


1








2

Қауіпсіздік ережесі.Қысқа қашықтыққа жүгіру

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен

тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану


1








3

Ұзындыққа секіру негіздері

4.3.2.1 дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау


1








4

Ұзындыққа секіру негіздері

4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді

көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану


1








5

Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер

4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі

жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету


1








6

Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер

4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі

жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету


1








7

Жеңіл атлетика элементтері

бар эстафета

4.1.1.1 түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі

қозғалыс машықтарын түсіну және көрсету

1








8

Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета

4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі

мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдары


1








II-бөлім

Жеңілдетілген спорттық ойындар

9 сағат

9

Волейбол доптарымен ойындар

4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі

рөлдермен эксперимент жасау және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау

1









10

Волейбол доптарымен ойындар

4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасау және орындауға кірісу,

олардың айырмашылықтарын бағалау


1









11

Спорттық ойындар

4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі

жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету


1









12

Спорттық ойындар

4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі

жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету

1









13

Спорттық ойындар

4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және

топта жұмыс істей білу

1









14

Техникасы жеңіл тапсырмалар

4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды

анықтайды және ұйымдастыру

1









15

Техникасы жеңіл тапсырмалар

4.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,

идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу


1








16

Топтағы негізгі жұмыстар

4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі

мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттейді және салыстыру


1








17

Топтағы негізгі жұмыстар

4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі

мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттейді және салыстыру


1









III-бөлім

Гимнастикан ың негізгі элементтері 8 сағат

18

Қауіпсіздік ережесі. Жалпы дамытуға арналған жаттығулар

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене

жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану


1








19

Қауіпсіздік ережесі. Жалпы дамытуға арналған жаттығулар

4.3.2.1 дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау


1








20

Акробатиканың жеңіл элементтері

4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету


1








21

Акробатиканың жеңіл элементтері

4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету

1








22

Жеңіл гимнастикалық құралдармен

жаттығулар

4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу


1








23

Жеңіл гимнастикалық құралдармен

жаттығулар

4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті

анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру

1








24

Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар

4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу


1









25

Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар

4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру


1









IV-бөлім

Қазақ ұлттық ойындары

8 сағат

26

Қазақтың қозғалмалы ойындары

4.2.7.1 топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету


1








27

Қазақтың қозғалмалы ойындары

4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттеу және салыстыру


1








28

Қазақтың қозғалмалы ойындары

4.3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттеу және салыстыру


1








29

Ұлттық зияткерлік ойындар

4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру

1








30

Ұлттық зияткерлік ойындар

4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру

1








31

Ұлттық зияткерлік ойындар

4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру


1








32

Ұлттық зияткерлік ойындар

4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен

эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау


1








33

Ұлттық зияткерлік ойындар

4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен

эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау


1









V-бөлім

даярлық негіздері

9 сағат

34

Қауіпсіздік ережесі.

Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене

жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану


1








35

Қауіпсіздік ережесі.

Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене

жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

1








36

Қауіпсіздік ережесі.

Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту

4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар

бақылау стратегияларын қолдану


1








37

Қауіпсіздік ережесі.

Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту

4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар

бақылау стратегияларын қолдану


1









38

Аэробикалық

жаттығудың пайдасы

4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну


1









39

Аэробикалық

жаттығудың пайдасы

4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті

анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру

1









40

Қашықтықтан өту тапсырмалары

4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу


1








41

Қашықтықтан өту тапсырмалары

4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу


1








42

Қашықтықтан өту тапсырмалары

4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу

1









VI-бөлім

Бірлескен және шытырман тапсырмалар арқылы оқыту 11 сағат

43

Басқалармен

ынтымақтастық және көшбасшылық

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене

жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану


1








44

Басқалармен

ынтымақтастық және көшбасшылық

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене

жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану


1








45

Басқалармен

ынтымақтастық және көшбасшылық

4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет

мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу


1








46

Шытырман және

бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту

4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау


1








47

Шытырман және

бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту

4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау


1








48

Шытырман және

бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту

4.1.4.1 дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті

анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру


1








49

Ойындардағы қиялды дамыту

4.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу

1








50

Ойындардағы қиялды дамыту

4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру

1








51

Ойындардағы қиялды дамыту

4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру

1








52

Баскетбол элементтері бар ойындар

4.2.1.1 баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру


1








53

Баскетбол элементтері бар ойындар

4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау


1









VII-бөлім

Қарым-қатынас орнату үшін ойындар

8 сағат

54

Қауіпсіздік

ережесі.Допты игеру дағдыларын дамыту

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану


1








55

Қауіпсіздік

ережесі.Допты игеру дағдыларын дамыту

4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасайды және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау


1








56

Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру

4.2.6.1 белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен

эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау


1








57

Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру

4.2.4.1 түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелер мен құрылымдық тәсілдерді жасайды және қолдану


1








58

Ойындардағы топтық іс-әрекеттер

4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру


1








59

Ойындардағы топтық іс-әрекеттер

4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және

Көрсету


1








60

Доппен түрлендірілген ойындар

4.1.6.1 жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру

қабілеттілігін көрсетіп, орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу


1








61

Доппен түрлендірілген ойындар

4.1.6.1 жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп, орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу


1








VIII-бөлім

Денсаулық туралы білім алу және практика арқылы

машықтандыру 7сағат

62

Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану


1








63

Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде

4.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану


1








64

Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде

4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну


1








65

Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту

4.1.3.1 қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу


1









66

Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту

4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу


1









67

Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту

4.1.5.1 қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу


1









68

Денсаулықты

нығайтуға арналған ойындар мен

эстафеталар

4.2.5.1 орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру


1









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2024
192
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі