Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2020-2021 оқу жылына арналған №46 м/л тәрбие жұмысының жоспары
(Қазақстан Республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасына негізделген)
Тақырыбы: |
Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан-жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру (пандемия кезінде) |
Басымдық |
Карантин кезеңінде оқушылар арасында патриоттық тәрбиені дамыту |
Табыс критерийлері |
Оқушылардың патриоттық сезімін арттыру, құқықтық білімдерін дамыту;
|
ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ, МІНДЕТТЕРІ, МАЗМҰНЫ
ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ- үздіксіз білім беру жүйесінде мектеп жасына дейінгі балалардың, және білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өзі танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметті шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.
ТӘРБИЕНІҢ МІНДЕТТЕРІ:
Білім беру ұйымдарында денсаулығы зор, рухани дүниесі бай, адамгершілігі мол, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін тәрбие жүйесін құру және дамыту;
●балалар мен жастарды азаматтылыққа, отансүйгіштікке, зиялылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын, мемлекеттік рәміздер мен ұлттық дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу;
●өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз іс-әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті сезінуді гумманистік дүниетанымды қалыптастыру;мемлекеттік тілді және басқа тілдерді үйрену арқылы балалар мен жастардың әлем және ұлттық мәдениетті игерулеріне, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін зерттеуіне және қабылдауына жағдай жасау.
●Жеке тұлғаның өзін-өзі іс жүзінде көрсетуі мен ары қарай дамуына ықпал етуде білім беру ұйымдары жағдайында жастар мен балалардың танымдық қызығушылығын, олардың дағдыларын барынша дамыту бейімділігін қалыптастырады;
●Қазіргі заманғы қоғамдық өмірге тиімді кәсіби іс-әрекет пен жеке басының және әлеуметтік кәсіби тұрғыда үздіксіз өсіп жетілуіне қажетті маңызды тұлғалық және кәсіби сапаларын қалыптастыру;
●Қоғамда орнықты қалыптасқан дәстүрлер негізінде этникалық және діни полеранттылықты тәрбиелеу;
●Балалар мен жастардың санасында Қазақстанға сырттан енуші этнодіни экстремизм мен түрлі радикалды ағымдарға қарсы әрекет ете алатын дағдылар қалыптастыру;
●Отбасылық тәрбие жүйесін қайта жандандыру және отбасын білім беру мекемелерінің тәрбие жүйесіне араластыру;
●Тәрбие мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру үрдісінде сабақтан тыс уақытта және білім алушылардың бос уақытында жүзеге асырылады
Тәрбие бағыттары:
1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие.
Мақсаты:Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті
азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.
2. Рухани адамгершілік тәрбиесі.
Мақсаты:Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.
3.Ұлттық тәрбиесі.
Мақсаты:Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарлау, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу.
4.Отбасы тәрбиесі.
Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.
5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
Мақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту.
6.Көп мәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие.
Мақсаты: Білім беру ұйымдарының білім беру кеңістігін тұлғаның өзін-өзі сәйкестендіруінің көпмәдениетті ортасы ретінде құру, тұлғаның қоғамдағы жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, оның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
7.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
Мақсаты:Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік құру.
8.Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру.
Мақсаты:Салауатты өмір салты,дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
Қыркүйек
Тәрбие бағыттары |
І апта |
ІІ апта |
ІІІ апта |
ІV апта |
V апта |
1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
ҚР Конституциясы күніне орай «Ата Заңым - айбыным» тәрбие сағаты (онл) |
Сыныптың әлеуметтік папортын құру |
|
Жағдайы төмен сы-нып оқушыларының тұрмыс жағдайымен танысу |
|
2. Рухани адамгершілік тәрбиесі |
1-қыркүйек Білім күніне арналған сынып сағаты: «Сыңғырла, алғаш-қы қоңырау» (онл) |
«Тіл - ұлттың жаны – халықтың үні» Тіл мерекесіне арналған іс-шара (онлайн) |
Сынып сағаты: «Ана тілім – тірлігімнің айғағы» |
|
|
3. Ұлттық тәрбие |
|
Сынып сағаты: «Менің достарым» |
«Бақытты отбасы» тақырыбы апталы-ғына бейнеролик |
|
Отбасылық дәстүрлер |
4. Отбасы тәрбиесі |
|
Жағдайы қиын, төмен отбасылар, көп бала-лы отбасылардың тұрмыстық жағдайына тексеру актін жасау |
Жаңа оқу жылына арналған ата-ана-лар жиналысы. Ата -аналар комитеті-нің құрамын бекіту |
|
Сынып сағаты: «Менің отбасым» |
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
|
«Табиғат - күш пен шабыт көзі» |
Сынып сағаты: «Мен және табиғат. Менің жазғы әсерім оқушылардың суреттері, әңгімелері |
|
6. Көп мәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие |
|
Әңгіме «Көпшілік орындардағы тәр-тіп ережесі. Мектеп жарғысы». |
Сынып жұмыстарын жоспарлау |
|
|
7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
|
Әлемдегі пандемия жаңалықтары туралы ақпар беру. Сақтық шаралары |
|
8.Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру |
|
Денсаулық аптасы |
Жолда жүру ережесі |
|
Бағдаршам тура-лы бейнеролик |
Жолда жүру ережесі |
Көшедегі келеңсіз жағдайлар |
|
|
«Өз-өзіңе абай бол!» әңгіме |
|
Қазан
Тәрбие бағыттары |
І апта |
ІІ апта |
ІІІ апта |
ІV апта |
1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
Сыныптар оқушыларының әлеуметтік картасын құру. |
Әңгіме «Білім заңы», «Бала құқықтары жайлы» |
16 қазан - рухани келісім күні. Діни экстремизмнің алдын-алу шаралары. |
|
2. Рухани адамгершілік тәрбиесі |
1 қазан - Қарттар күні. Сынып сағаты «Қарттары көп ел – қазыналы ел». |
Сынып сағаты: «Ұстаздарға мың алғыс!» |
|
|
3. Ұлттық тәрбие |
|
Ұлттық тағамдар (әңгіме) |
«Қазақстанның қасиетті рухани құндылықтары» тәрбие сағаты |
|
4. Отбасы тәрбиесі |
Ата-аналармен жеке жұмыс |
|
Үйде оқытылатын жағдайы қиын, төмен отбасылар, көп балалы отбасылардың үйлеріне барып,тұрмыстық жағдайына тексеру актін жасау |
Ата-аналармен жеке жұмыс |
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
«Карантин режимі кезінде пандемия қатерінен сақтайтын гигиеналық талаптар» |
Тұрғын үй экологиясы |
Сынып сағаты: «Шырайлы Шымкентім» |
«Менің экоүйім және ондағы барлық нәрсе» сынып сағаты |
6. Көп мәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие |
|
Карантин режимі кезінде: «Күз сыйы» онлайн көрмесін ұйымдастыру |
«Сәлем саған, алтын күз!» тақырыбына сурет салу, қолөнер бұйымдарын жасау |
|
7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
|
Сынып сағаты: «Ізденген жетер мұратқа» |
8. Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру |
Әңгіме: дұрыс тамақтану |
|
Вирус жұқтырмаудың басты талабы – тазалық және күтім. |
|
Жолда жүру ережесі |
|
Қатты жылдамдықта басып жүру |
|
Жаяу жүргіншілер жолындағы ережелер |
Қараша
Тәрбие бағыттары |
ІІ апта |
ІІІ апта |
ІV апта |
V апта |
1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
19 қараша - Халықаралық төзімділік күні |