Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие жоспары 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қыркүйек
№ |
Кешенді бағдарлама |
Жұмыстың тақырыбы |
Өткізу әдісі |
Тәрбие жұмысының түрі |
Күні |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие (Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты, тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық –зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру) |
«Мен өз елімнің патротымын және Тәуелсіз Қазақстанға 25 жыл» |
Шығарма жазу, баяндама, слайдтар көру |
Сынып сағаты |
01.09.16 |
2 |
Рухани – адамгершілік тәрбие (Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани –адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру) |
«Адамгершілік- асыл қасиет» |
Баяндама |
Тәрбие сағаты |
09.09.16 |
3 |
Ұлттық тәрбие (Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау) |
|
|
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі (Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру) |
«Біздің отбасымыз, мен кіммін? |
Оқушылармен жұмыс |
Сынып сағаты |
16.09.16 |
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие (Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту) |
|
|
|
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі (Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиетін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңестік қалыптастыру) |
«Кім білімді?» |
Пәндер бойынша білімін тексеру |
Сынып сағаты |
23.09.16 |
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие (Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру) |
|
|
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты (Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктіліген ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату) |
Дұрыс тамақтана білесің бе? |
баяндама |
Сынып сағат |
30.09.16 |
Қазан
№ |
Кешенді бағдарлама |
Жұмыстың тақырыбы |
Өткізу әдісі |
Тәрбие жұмысының түрі |
Күні |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие (Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты, тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық –зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру) |
«Мемлекеттік рәміздер мақтанышым» |
Баяндама |
Сынып сағаты |
14.10.16 |
2 |
Рухани – адамгершілік тәрбие (Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани –адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру) |
|
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие (Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау) |
«Ұстаз- ұлы тұлға» |
Оқушылармен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
7.10.16 |
4 |
Отбасы тәрбиесі (Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру) |
|
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие (Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту) |
«Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» |
Баяндама, сұрақ жауап |
Сынып сағаты |
21.10.16 |
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі (Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиетін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңестік қалыптастыру) |
|
|
|
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие (Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру) |
Әдептіліктің алтын ережелері |
Баяндама |
Сынып сағаты |
28.10.16 |
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты (Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктіліген ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату) |
|
|
|
|
Қараша
№ |
Кешенді бағдарлама |
Жұмыстың тақырыбы |
Өткізу әдісі |
Тәрбие жұмысының түрі |
Күні |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие (Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты, тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық –зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру) |
|
|
|
|
2 |
Рухани – адамгершілік тәрбие (Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани –адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру) |
Әдептілік- адамгершілік әліппесі |
Оқушылармен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
11.11.16 |
3 |
Ұлттық тәрбие (Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау) |
|
|
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі (Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру) |
Отбасы тәрбие бастауы |
Баяндама, сұрақ- жауап |
Сынып сағаты |
18.11.16 |
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие (Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту) |
|
|
|
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі (Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиетін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңестік қалыптастыру) |
«Ұланымыз- ұлы елдің» |
Білімін тексеру |
Сынып сағаты |
25.11.16 |
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие (Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру) |
|
|
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты (Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктіліген ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату) |
|
|
|
|
Желтоқсан
№ |
Кешенді бағдарлама |
Жұмыстың тақырыбы |
Өткізу әдісі |
Тәрбие жұмысының түрі |
Күні |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие (Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты, тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық –зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру) |
|
|
|
|
2 |
Рухани – адамгершілік тәрбие (Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани –адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру) |
|
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие (Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау) |
Киіз үй-жабдықтары |
Баяндама, слайдтар көрсету |
Сынып сағаты |
02.12.16 |
4 |
Отбасы тәрбиесі (Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру) |
|
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие (Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту) |
Қазақстаның экономикалық жағдайы |
Пікірсайыс |
Сынып сағаты |
09.12.16 |
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі (Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиетін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңестік қалыптастыру) |
|
|
|
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие (Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру) |
|
|
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты (Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктіліген ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату) |
Ақмышта туып, АҚШта жүлде алған |
Баяндама,слайдтар |
Тәрбие сағаты |
23.12.16 |
Қаңтар
№ |
Кешенді бағдарлама |
Жұмыстың тақырыбы |
Өткізу әдісі |
Тәрбие жұмысының түрі |
Күні |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие (Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты, тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық –зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру) |
«Домбыра – шертпелі аспап» |
Слайдтар, баяндама |
Тәрбие сағаты |
13.01.17ж. |
2 |
Рухани – адамгершілік тәрбие (Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани –адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру) |
|
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие (Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау) |
|
|
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі (Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру) |
«Отбасы- тәрбие іргетасы» |
баяндама |
Сынып сағаты |
20.01.17ж. |
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие (Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту) |
|
|
|
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі (Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиетін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңестік қалыптастыру) |
|
|
|
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие (Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру) |
|
|
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты (Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктіліген ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату) |
«Салауатты өмір салтына тәрбиелеу» |
баяндама |
Сынып сағаты |
27.01.17ж. |
Наурыз
№ |
Кешенді бағдарлама |
Жұмыстың тақырыбы |
Өткізу әдісі |
Тәрбие жұмысының түрі |
Күні |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие (Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты, тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық –зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру) |
|
|
|
|
2 |
Рухани – адамгершілік тәрбие (Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани –адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру) |
|
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие (Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау) |
|
|
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі (Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру) |
«Ана – гүл, ана – жыр, ана – өмір шуағы» |
Консерт- тік бағдарлама |
Тәрбие сағаты |
03.03.17ж. |
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие (Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту) |
|
|
|
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі (Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиетін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңестік қалыптастыру) |
«Бір ел – бір тағдыр» |
Слайдтар, баяндама, пкірлесу |
Сынып сағаты |
10.03.17ж. |
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие (Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру) |
|
|
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты (Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктіліген ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату) |
«Спорт денсаулық кепілі» |
Сұрақ жауап,сергіту сәті |
Сынып сағаты |
17.03.17ж. |
Сәуір
№ |
Кешенді бағдарлама |
Жұмыстың тақырыбы |
Өткізу әдісі |
Тәрбие жұмысының түрі |
Күні |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие (Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты, тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық –зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру) |
«Нашақорлық ғасыр дерті» |
Баяндама |
Сынып сағаты |
07.04.2017 |
2 |
Рухани – адамгершілік тәрбие (Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани –адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру) |
|
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие (Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау) |
«Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ» |
Сайыс |
Тәрбие сағаты, білімділік сайыс |
14.04.2017 |
4 |
Отбасы тәрбиесі (Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру) |
|
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие (Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту) |
|
|
|
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі (Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиетін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңестік қалыптастыру) |
«Мен сүйетін өнер» |
Ойын сабақ |
Сынып сағаты |
21.04.2017 |
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие (Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру) |
|
|
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты (Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктіліген ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату) |
«Тазалық- денсаулық кепілі» |
Пікір алмасу, өз ойларын ашық айту |
Сынып сағаты |
28.04.2017 |