Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін

    Мектеп директоры

    ______________








    № орта мектебінің

    2023 - 2024 оқу жылына арналған

    жалпы білім беру ұйымдарының

    тәрбие жұмыс жоспары
















    2023 жыл





    КЕШЕНДІ ЖОСПАРДЫҢ НҰСҚАУЛЫҒЫ


    Өскелең жас ұрпақты рухани-адамгершілік қасиетке баулу, тәрбиелеу – барлық кезеңде өзекті. Біздің келешегіміз – жас ұрпақ, ал ұрпақ тәрбиесі адамзаттың мәңгілік тақырыбы.

    Ел ертеңі болар бүгінгі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу, әлеуметтік тұрғыдан барынша қамтамасыз ету, толыққанды білім алуына жағдай жасау, олардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау Қазақ елінің ұлттық саясатының басты бағыттарының бірі.

    Тәрбие мен оқыту өзара тығыз байланысты, бір бірінен бөліп алуға болмайтын біртұтас процесс. Білім беру ұйымдарындағы тәрбие пән мазмұны, сынып сағаттарының және мектептен, сыныптан тыс қосымша білім беру мазмұны арқылы жүзеге асады.

    Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Кемелұлы қасиетті Түркістан қаласы, Түркі елінің шаңырағында өткізілген «Әділетті Қазақстан - Адал азамат» атты ІІ Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзінде: «Адал азаматқа тән қасиеттер әрбір жастың бойынан табылуы керек, ұрпақтың бойында жаман әдет болса, бұл үлкендердің кінәсі»- дей келе, Әділетті Қазақстанды құру үшін: бүкіл қоғам болып жұмылу керектігін:

    - ең бастысы, әр азаматтың сана-сезімі жаңғыруы қажеттігін;

    -халқымыздың дүниетанымы және өмірлік ұстанымдары өзгеруге тиіс екендігін;

    -әйтпесе, басқа реформаның бәрі бекер болатындығын нақты атап өтті.

    «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» – ұлттық, адами құндылықтарға негізделген. Бұл құжатта білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысын толыққанды жүзеге асыру үшін білім алушылардың бойында қалыптастырылуы тиіс құндылықтар мен тәрбиенің мақсаты, міндеттері айқындалады. Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген, әлемдік озық білімді игерген саналы азаматты тәрбиелеу мақсаты көзделеді.

    Күтілетін нәтиже:

    • Ата-анасын сыйлайды, перзенттік парызын түсінеді, «қарашаңырақ», «жеті ата», «тектілік» ұғымдарының маңызын бағалайды, отбасы татулығы мен

    берекесін қадірлейді.

    • Отаншыл, мемлекетшіл, намысшыл, халқына адал қызмет етуді, мемлекет тәуелсіздігін және елі мен жерінің тұтастығын қорғауды борышым деп

    санайды жәнеұлттық мәдениетті құрметтейді, салт-дәстүрлерді біледі, оны сақтайды.

    • Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзінеберік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары

    бағалайды.

    • Жан мен тән тазалығын сақтайды, дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді, эмоционалды жай-күйін басқарады.

    • Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстайды, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарайды, табиғатқа жанашыр және туған

    жердің қайталанбас ерекшелігін және оныңбірегей болмысын таниды және адал еңбекті жоғары бағалайды.





    Ұлттық құндылықтар: ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ, АР-ҰЯТ, ТАЛАП.


    Ұлттық мүддеқұндылығы:

    - Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

    - Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу;

    - Ұлттық мұраға ұқыпты қарау;

    - Қазақ тілінің қолдануаясын кеңейту;

    - Қазақстан мүддесінеқызмет етуге ұмтылу;

    - Қоғам игілігі үшінқызмет ету;

    - Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасызетуге дайын болу;

    - Ұлттық мәдениетті дәріптеу;

    Күтілетін нәтижесі:

      • Отаншыл,мемлекетшілжәненамысшыл;

      • Мемлекеттік рәміздердіқадірлейді;

      • Елініңтарихынқұрметтейді;

      • Ұлттықмирасты,мәдениеттідәріптейді;

      • Құқықтықжәнеэкологиялықмәдениетіжоғары.

    Ар-ұят құндылығы:

    - Академиялық адалдыққағидатын қолдау;

    - Адал еңбекті құрметтеу;

    - Сөзіне берік, ісіне адал болу;

    - Халқына адал қызмет ету

    - Әдеп нормаларын ұстану;

    - Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну;

    - Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту;

    - Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның.

    Отанның бірмүшесі екенін сезіну. Күтілетіннәтижесі:

      • Ар-ұят, адалдықты жоғары бағалайды;

      • Сөзіне берік,ісіне жауапкершілік танытады;

      • Ата-анасына сүйіспеншілікпен қарайды;

      • Достарын, сыныптастарын сыйлайды;

      • Кішігеізет, үлкенге құрмет көрсетеді.



    Талап құндылығы:

    - Сыни және креативті ойлау;

    - Жеке және командаменжұмыс істей білу;

    - Білуге, жаңаны тануғақұштар болу;

    - Физикалық белсенді болу;

    - Салауатты өмір салтынұстану;

    - Технологиялық және цифрлық дағдылардыілгерілету;

    - Дұрыс қарым-қатынасорната білу;

    - Уақыт пен қаржынытиімді жоспарлау.

    Күтілетіннәтижесі:

      • Жан мен тән тазалығын сақтайды;

      • Дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді;

      • Қоршаған орта тазалығын сақтайды.

      • Ақпараттық, медиа және қаржылық сауаттылық;

      • Ізденімпаз, жасампаз тұлға.


    Тәрбиенің кешенді жоспарын іскеасыруда балалардың жас ерекшеліктерін ескеруде берілетін ұсынымдар:

    6-10жастағыбалатәрбиесі

    Ұсынылады:

    • тәрбиелікіс-шаралардың мазмұны, форматы, көркемдік стилі, ұсынылу тәртібі қазіргі балалардың жас және психологиялық ерекшеліктеріне, қызығушылықтарына, қабылдауына сәйкес болуы;

    • қысқа және ұзақмерзімде іске асырылатын тақырыптық жобаларды жоспарлау арқылы тәрбие жұмысының жүйелілігін,бірізділігін, тұтастығын қамтамасызету;

    • халық ауыз әдебиеті үлгілері, көркем шығармалар тәрбиелік шаралармен жобалардың мазмұнын қамтамасыз ететін дерек көзі ретінде қолдану;

    • бастауыш сынып білімалушыларының мінез-құлық әдебі мен өзін-өзі ұстау мәдениетін қалыптастырудың құралдарының бірі ретінде қазақ халқының мақал-мәтелдерін,тыйымсөздерін қолдану;

    • ұлттық ойындарды («Асықату»өткізу, Ханталапай, Арқантартыс, Алтыбақан, Айгөлек, Белдесу, Саққұлақ, Тымпи, Тоғызқұмалақ т.б.) баланың физикалық, зияткерлік тұрғыдан дамуына ықпал ететін құралдардың бірі ретінде қолдану арқылы оның қолданысаясын кеңейту;

    • әлеуметтік тәжірибелер арқылы адамдарға, жан-жануарларға қамқорлық және табиғатты қорғау аясында жасалған қайырымдылық іс-шараларына тарту, оларды әлеуметтік желілерде насихаттау ұсынылады.

    Жасөспірімнің тәрбиесі(11-15жас)

    Ұсынылады:

    • тәрбие шаралары мен жобаларының мазмұнын, форматын, көркемдік стилін, ұсынылу тәртібін анықтауда жасөспірімдік кезеңдегі балалардың психологиялық ерекшелігін, қызығушылығын назарға алып, цифрлық технологиялардың жетістіктерін ескеру;

    • жас ерекшеліктеріне сай келетін классикалық көркем шығармалар мен көркем әдебиеттерді ұсыну; оқылған шығарма кейіпкерлерінің бойындағы адами қасиеттері мен жағымсыз әдеттерін талқылауға бағытталған кейстік жағдаяттарды шешуді ұсыну;

    • еліміздегі тарихи орындарға, ескерткіштерге экскурсия жасау, елмен жер тарихы туралы деректермен танысу, театрға, музейлерге, мұрағаттарға,ұлттық парктер мен қорықтарға бару, виртуалды саяхаттар жасау немесе/және цифрлықтехнологиялардың жетістіктерін қолданып таныстыру;

    • ақын-жыраулар және ұлт зиялыларының, батырлардың, тарихи тұлғалар мен қоғам қайраткерлерінің өміржолдарымен, олардан мирас болып жеткен мұралармен таныстыру;

    • тарихи, деректі фильмдерді талдау;

    • білім алушылардың мәдени және ұлттық мұраны насихаттау бойынша бастамаларына қолдау көрсету;

    • табиғатты қорғау,адамның әрекеттерінен туындайтын апаттардың алдын алубойынша жобалар әзірлеу;

    • жобаларды жүзеге асыруға отбасын әлеуметтік әріптестіккетарту;

    • «Гаджетсіз демалыс» күндерін ұйымдастыру, кітап оқу, спортпен шұғылдану, табиғат аясында серуендеу т.б.шаралар ұйымдастыруұсынылады.

    Жастар тәрбиесі(15-18жас)

    Ұсынылады:

    • жастар тәрбиесі ел мен жер тұтастығын, ел тәуелсіздігін қадірлеуге, ар-ұят, намысты жоғары ұстауға, адал еңбекпен қызмет етуге, қоғам игілігі үшін азаматтық белсенділік танытуға, жауапкершілікті саналы түсінуге, салауаттық, зияткерлік құндылықтарынан егізделген тәрбиеге басымдық берілуі тиіс;

    • ел болашағы үшін маңызды буын екендіктерін сезінуіне, отбасы алдындағы парызын, Отан алдындағы борышын өтуге белсенділігін арттыруға бағытталған әлеуметтік тәжірибелер мен жобаларға жастарды тарту;

    ұлттың тарихи сана - сезімін жаңғыртудың маңыздылығы, тарихи төл шежіресін дәріптеуге айырықша мән бере отырып, халқымыздың ата-бабадан мирас болып қалған мұрасын дәріптеу, ұлттың кодын сақтауда жастардың бойындағы рухты ояту, отаншылдық пен мемлекетшілдік сезімдерін арттыруға бағытталған шаралар ұйымдастыру;

    • отбасы құндылықтарын дәріптеуге, отбасын құруға жауапкершілікті түсіндіруге бағытталған іс-шараларға тарту;

    • адал еңбекті жоғары бағалауға, еңбек адамын құрметтеуге бағытталған іс-шараларға тарту, кәсіптік бағдарын дұрыс анықтауға қолдау көрсету ұсынылады.

    Білімберуұйымдарыменпедагогтыңміндеті:

    • балаларды заңға, адамның және азаматтың құқықтарына, бостандықтарына, ата-анасына, үлкендерге, отбасылық,тарихижәнемәдениқұндылықтарға,мемлекеттікрәміздергеқұрметкөрсету,жоғарыимандылық,патриоттық,қоршағанортағаұқыптықараурухындатәрбиелеуге;

    • білімалушыларментәрбиеленушілердіңөмірлікдағдыларын,құзыреттерін,өздігіненжұмысістеуін,шығармашылыққабілеттерін дамытуғажәнесаламатты өмірсалты мәдениетін қалыптастыруға.

    Білім беру ұйымы (мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім беру) басшысының (меңгерушінің, директорының) тәрбие жұмысы жөніндегі (әдіскері) орынбасары міндетті:

    • тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

    • тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;

    • тәрбие процесінің мазмұнымен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;

    • тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік-психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамдастығының, қамқоршылық кеңестің өкілдері мен өзара іс-қимылын үйлестіреді.

    Сынып жетекші және кураторлардың міндеттері:

    • салауаттыөмірсалтынаынталандыру;

    • сыныптадостықортаны,өзаратүсіністіктіқұру;

    • білімалушылардыңбасқаларғадегенжауапкершілігін,ұжымдажұмысістейбілугебаулу;

    • ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консилиумдар, тренингтер, әңгімелер, ата-аналарға (басқа да заңдыөкілдерге)арналған

    консультациялар);

    • білімалушылардыңоқужетістіктеріжәнеішкітәртіпережелерінсақтаумәселелерібойыншаата-аналарменөзараәрекеттесу;

    • аптасынабіррет(дүйсенбіде)сыныпсағаттарынөткізу.

    Кешенді жоспардың орындалуын бақылау мен басшылық жасау білім ұйымдарының бірінші басшыларына жүктеледі.

    Орындалған іс-шараларды әлеуметтік желілерде жариялау, #Біртұтас_тәрбие хештегін белгілеу.

    Ескерту: Біртұтас тәрбие бағдарламасы шеңберінде тәрбиенің кешенді жоспарын іске асыруда ұсынылған мақсат, міндеттер мен мазмұнын сақтай отырып, өңірдегі жергілікті ерекшеліктерді ескеру маңызды.





















    ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

    ҚЫРКҮЙЕК – БІЛІМАЙЫ

    • 1 қыркүйек -Білім күні, сынып сағаттары

    • 5 қыркүйек-А.Байтұрсынұлының туған күніне арналған«Тіл тазалығы» тақырыбындағы шаралар

    • Шығыс мұсылмандарының рухани тәлімгері және діни жетекшісі, ақын, ойшыл, ғұлама Қожа Ахмет Ясауидің туғанына 930жыл

    • Қазақ әдебиетінің ХХ ғасырдағы жарық жұлдыздарының бірі, жазушы, драматург Жазушы Оралхан Бөкейдің туғанына 80жыл

    №

    Іс-шараныңатауы

    Мақсатты аудитория

    Ұйымдастыру түрі

    Аяқталу нысаны

    Мерзімі

    Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын

    мемлекеттік органның атауы

    Жауапты мамандар


    ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚМҮДДЕ(ОТАН)

    1

    1қыркүйек-білім күні

    «Мектеп–мейірім мекені»

    1-11

    сыныптар

    Салтанатты жиын, сынып сағаттары

    «Білімге ұмтылу,

    еңбексүйгіштік және

    Отаншылдық»,

    «Менің сүйікті мектебім»,

    «Менің алғашқы ұстазым» республикалық онлайн акциясы #Bilim_quni хэштегі

    1

    қыркүйек

    Білім басқармасы,білім бөлімдері

    ДТІЖО,педагог ұйымдастырушы,

    Сынып жетекшілер

    2

    А.Байтұрсынұлының туғанкүніне арналған: «Ұлттық мұраны, қазақ тілін ұлықтау» (Тіл апталығы)

    1-11

    сыныптар

    Сынып сағаты, (дөңгелек үстел, пікір алмасу, диалогтық алаң, , челлендж т.б.)

    Сынып сағатының жоспары, шара материалдары

    4-8

    қыркүйек

    Білім басқармасы, білім бөлімдері

    ДТІЖО, Сынып жетекшілер,қазақ тілі пәні мұғалімдері


    3

    «Жолда жүру ережелерін білесіңбе?»


    1-8

    сыныптар


    Сынып сағаты

    Сынып сағатының

    жоспары


    11

    қыркүйек

    Аудандық

    полиция департаментінің жергілікті полиция қызметі басқармасы.

    ДТІЖО, сынып жетекшілері,


    4

    «Жеткіншектің жеті жарғысы» жобасы аясында:

    «Толық адам»ілімі және бүгінгі жастар

    9-11

    сыныптар

    Сынып сағаты

    Сынып сағатының жоспары

    11

    қыркүйек

    Білім басқармасы, білім бөлімдері

    ДТІЖО, сынып жетекшілері

    5

    Сыйбайлас жемқорлыққа қарсы іс- қимылды мектеп партасында қалыптастыру бағытында «Адалдық сағатын» өткізу (жас ерекшеліктеріне сәйкес)

    7-10

    сыныптар

    Тәрбие сағаты

    Жоспар, бағдарлама,

    15.09.2023

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл департаменті

    ДТІЖО, сынып жетекшілері

    6

    Жеткіншектің жеті жарғысы жобасы аясында:

    «Ұлы даланың ұлтаралық тілі» мемлекеттік тілді оқытудың озық әдіс-тәсілдерін көрсету

    5-8

    сыныптар

    Мектеп ардагерлерімен кездесулер



    Бағдарлама, анықтама, фото, б



    ейне есебі

    18

    қыркүйек

    Білім басқармасы, білім бөлімдері

    ДТІЖО, педагог ұйымдастырушы,

    сынып жетекшісі, мектеп парламенті, тіл бірлестігі

    7

    Балалар кітапханасы жобасы аясында: «Ізгілікке қаламтартқан...жас ғұмыр»

    1-4

    сыныптар

    Сынып сағаты

    Кітапханаға саяхат

    18

    қыркүйек

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Арыстанова Маржанкуль Курмангазиевна
    23 Желтоқсан 2023
    430
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тәрбие жұмыс жоспары 2023-2024 оқу жылы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тәрбие жұмыс жоспары 2023-2024 оқу жылы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    2023 - 2024 оқу жылына арналған жалпы білім беру ұйымдарының тәрбие жұмыс жоспары КЕШЕНДІ ЖОСПАРДЫҢ НҰСҚАУЛЫҒЫ Ұлттық құндылықтар: ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ, АР-ҰЯТ, ТАЛАП.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін

    Мектеп директоры

    ______________








    № орта мектебінің

    2023 - 2024 оқу жылына арналған

    жалпы білім беру ұйымдарының

    тәрбие жұмыс жоспары
















    2023 жыл





    КЕШЕНДІ ЖОСПАРДЫҢ НҰСҚАУЛЫҒЫ


    Өскелең жас ұрпақты рухани-адамгершілік қасиетке баулу, тәрбиелеу – барлық кезеңде өзекті. Біздің келешегіміз – жас ұрпақ, ал ұрпақ тәрбиесі адамзаттың мәңгілік тақырыбы.

    Ел ертеңі болар бүгінгі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу, әлеуметтік тұрғыдан барынша қамтамасыз ету, толыққанды білім алуына жағдай жасау, олардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау Қазақ елінің ұлттық саясатының басты бағыттарының бірі.

    Тәрбие мен оқыту өзара тығыз байланысты, бір бірінен бөліп алуға болмайтын біртұтас процесс. Білім беру ұйымдарындағы тәрбие пән мазмұны, сынып сағаттарының және мектептен, сыныптан тыс қосымша білім беру мазмұны арқылы жүзеге асады.

    Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Кемелұлы қасиетті Түркістан қаласы, Түркі елінің шаңырағында өткізілген «Әділетті Қазақстан - Адал азамат» атты ІІ Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзінде: «Адал азаматқа тән қасиеттер әрбір жастың бойынан табылуы керек, ұрпақтың бойында жаман әдет болса, бұл үлкендердің кінәсі»- дей келе, Әділетті Қазақстанды құру үшін: бүкіл қоғам болып жұмылу керектігін:

    - ең бастысы, әр азаматтың сана-сезімі жаңғыруы қажеттігін;

    -халқымыздың дүниетанымы және өмірлік ұстанымдары өзгеруге тиіс екендігін;

    -әйтпесе, басқа реформаның бәрі бекер болатындығын нақты атап өтті.

    «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» – ұлттық, адами құндылықтарға негізделген. Бұл құжатта білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысын толыққанды жүзеге асыру үшін білім алушылардың бойында қалыптастырылуы тиіс құндылықтар мен тәрбиенің мақсаты, міндеттері айқындалады. Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген, әлемдік озық білімді игерген саналы азаматты тәрбиелеу мақсаты көзделеді.

    Күтілетін нәтиже:

    • Ата-анасын сыйлайды, перзенттік парызын түсінеді, «қарашаңырақ», «жеті ата», «тектілік» ұғымдарының маңызын бағалайды, отбасы татулығы мен

    берекесін қадірлейді.

    • Отаншыл, мемлекетшіл, намысшыл, халқына адал қызмет етуді, мемлекет тәуелсіздігін және елі мен жерінің тұтастығын қорғауды борышым деп

    санайды жәнеұлттық мәдениетті құрметтейді, салт-дәстүрлерді біледі, оны сақтайды.

    • Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзінеберік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары

    бағалайды.

    • Жан мен тән тазалығын сақтайды, дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді, эмоционалды жай-күйін басқарады.

    • Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстайды, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарайды, табиғатқа жанашыр және туған

    жердің қайталанбас ерекшелігін және оныңбірегей болмысын таниды және адал еңбекті жоғары бағалайды.





    Ұлттық құндылықтар: ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ, АР-ҰЯТ, ТАЛАП.


    Ұлттық мүддеқұндылығы:

    - Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

    - Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу;

    - Ұлттық мұраға ұқыпты қарау;

    - Қазақ тілінің қолдануаясын кеңейту;

    - Қазақстан мүддесінеқызмет етуге ұмтылу;

    - Қоғам игілігі үшінқызмет ету;

    - Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасызетуге дайын болу;

    - Ұлттық мәдениетті дәріптеу;

    Күтілетін нәтижесі:

      • Отаншыл,мемлекетшілжәненамысшыл;

      • Мемлекеттік рәміздердіқадірлейді;

      • Елініңтарихынқұрметтейді;

      • Ұлттықмирасты,мәдениеттідәріптейді;

      • Құқықтықжәнеэкологиялықмәдениетіжоғары.

    Ар-ұят құндылығы:

    - Академиялық адалдыққағидатын қолдау;

    - Адал еңбекті құрметтеу;

    - Сөзіне берік, ісіне адал болу;

    - Халқына адал қызмет ету

    - Әдеп нормаларын ұстану;

    - Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну;

    - Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту;

    - Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның.

    Отанның бірмүшесі екенін сезіну. Күтілетіннәтижесі:

      • Ар-ұят, адалдықты жоғары бағалайды;

      • Сөзіне берік,ісіне жауапкершілік танытады;

      • Ата-анасына сүйіспеншілікпен қарайды;

      • Достарын, сыныптастарын сыйлайды;

      • Кішігеізет, үлкенге құрмет көрсетеді.



    Талап құндылығы:

    - Сыни және креативті ойлау;

    - Жеке және командаменжұмыс істей білу;

    - Білуге, жаңаны тануғақұштар болу;

    - Физикалық белсенді болу;

    - Салауатты өмір салтынұстану;

    - Технологиялық және цифрлық дағдылардыілгерілету;

    - Дұрыс қарым-қатынасорната білу;

    - Уақыт пен қаржынытиімді жоспарлау.

    Күтілетіннәтижесі:

      • Жан мен тән тазалығын сақтайды;

      • Дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді;

      • Қоршаған орта тазалығын сақтайды.

      • Ақпараттық, медиа және қаржылық сауаттылық;

      • Ізденімпаз, жасампаз тұлға.


    Тәрбиенің кешенді жоспарын іскеасыруда балалардың жас ерекшеліктерін ескеруде берілетін ұсынымдар:

    6-10жастағыбалатәрбиесі

    Ұсынылады:

    • тәрбиелікіс-шаралардың мазмұны, форматы, көркемдік стилі, ұсынылу тәртібі қазіргі балалардың жас және психологиялық ерекшеліктеріне, қызығушылықтарына, қабылдауына сәйкес болуы;

    • қысқа және ұзақмерзімде іске асырылатын тақырыптық жобаларды жоспарлау арқылы тәрбие жұмысының жүйелілігін,бірізділігін, тұтастығын қамтамасызету;

    • халық ауыз әдебиеті үлгілері, көркем шығармалар тәрбиелік шаралармен жобалардың мазмұнын қамтамасыз ететін дерек көзі ретінде қолдану;

    • бастауыш сынып білімалушыларының мінез-құлық әдебі мен өзін-өзі ұстау мәдениетін қалыптастырудың құралдарының бірі ретінде қазақ халқының мақал-мәтелдерін,тыйымсөздерін қолдану;

    • ұлттық ойындарды («Асықату»өткізу, Ханталапай, Арқантартыс, Алтыбақан, Айгөлек, Белдесу, Саққұлақ, Тымпи, Тоғызқұмалақ т.б.) баланың физикалық, зияткерлік тұрғыдан дамуына ықпал ететін құралдардың бірі ретінде қолдану арқылы оның қолданысаясын кеңейту;

    • әлеуметтік тәжірибелер арқылы адамдарға, жан-жануарларға қамқорлық және табиғатты қорғау аясында жасалған қайырымдылық іс-шараларына тарту, оларды әлеуметтік желілерде насихаттау ұсынылады.

    Жасөспірімнің тәрбиесі(11-15жас)

    Ұсынылады:

    • тәрбие шаралары мен жобаларының мазмұнын, форматын, көркемдік стилін, ұсынылу тәртібін анықтауда жасөспірімдік кезеңдегі балалардың психологиялық ерекшелігін, қызығушылығын назарға алып, цифрлық технологиялардың жетістіктерін ескеру;

    • жас ерекшеліктеріне сай келетін классикалық көркем шығармалар мен көркем әдебиеттерді ұсыну; оқылған шығарма кейіпкерлерінің бойындағы адами қасиеттері мен жағымсыз әдеттерін талқылауға бағытталған кейстік жағдаяттарды шешуді ұсыну;

    • еліміздегі тарихи орындарға, ескерткіштерге экскурсия жасау, елмен жер тарихы туралы деректермен танысу, театрға, музейлерге, мұрағаттарға,ұлттық парктер мен қорықтарға бару, виртуалды саяхаттар жасау немесе/және цифрлықтехнологиялардың жетістіктерін қолданып таныстыру;

    • ақын-жыраулар және ұлт зиялыларының, батырлардың, тарихи тұлғалар мен қоғам қайраткерлерінің өміржолдарымен, олардан мирас болып жеткен мұралармен таныстыру;

    • тарихи, деректі фильмдерді талдау;

    • білім алушылардың мәдени және ұлттық мұраны насихаттау бойынша бастамаларына қолдау көрсету;

    • табиғатты қорғау,адамның әрекеттерінен туындайтын апаттардың алдын алубойынша жобалар әзірлеу;

    • жобаларды жүзеге асыруға отбасын әлеуметтік әріптестіккетарту;

    • «Гаджетсіз демалыс» күндерін ұйымдастыру, кітап оқу, спортпен шұғылдану, табиғат аясында серуендеу т.б.шаралар ұйымдастыруұсынылады.

    Жастар тәрбиесі(15-18жас)

    Ұсынылады:

    • жастар тәрбиесі ел мен жер тұтастығын, ел тәуелсіздігін қадірлеуге, ар-ұят, намысты жоғары ұстауға, адал еңбекпен қызмет етуге, қоғам игілігі үшін азаматтық белсенділік танытуға, жауапкершілікті саналы түсінуге, салауаттық, зияткерлік құндылықтарынан егізделген тәрбиеге басымдық берілуі тиіс;

    • ел болашағы үшін маңызды буын екендіктерін сезінуіне, отбасы алдындағы парызын, Отан алдындағы борышын өтуге белсенділігін арттыруға бағытталған әлеуметтік тәжірибелер мен жобаларға жастарды тарту;

    ұлттың тарихи сана - сезімін жаңғыртудың маңыздылығы, тарихи төл шежіресін дәріптеуге айырықша мән бере отырып, халқымыздың ата-бабадан мирас болып қалған мұрасын дәріптеу, ұлттың кодын сақтауда жастардың бойындағы рухты ояту, отаншылдық пен мемлекетшілдік сезімдерін арттыруға бағытталған шаралар ұйымдастыру;

    • отбасы құндылықтарын дәріптеуге, отбасын құруға жауапкершілікті түсіндіруге бағытталған іс-шараларға тарту;

    • адал еңбекті жоғары бағалауға, еңбек адамын құрметтеуге бағытталған іс-шараларға тарту, кәсіптік бағдарын дұрыс анықтауға қолдау көрсету ұсынылады.

    Білімберуұйымдарыменпедагогтыңміндеті:

    • балаларды заңға, адамның және азаматтың құқықтарына, бостандықтарына, ата-анасына, үлкендерге, отбасылық,тарихижәнемәдениқұндылықтарға,мемлекеттікрәміздергеқұрметкөрсету,жоғарыимандылық,патриоттық,қоршағанортағаұқыптықараурухындатәрбиелеуге;

    • білімалушыларментәрбиеленушілердіңөмірлікдағдыларын,құзыреттерін,өздігіненжұмысістеуін,шығармашылыққабілеттерін дамытуғажәнесаламатты өмірсалты мәдениетін қалыптастыруға.

    Білім беру ұйымы (мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім беру) басшысының (меңгерушінің, директорының) тәрбие жұмысы жөніндегі (әдіскері) орынбасары міндетті:

    • тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

    • тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;

    • тәрбие процесінің мазмұнымен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;

    • тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік-психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамдастығының, қамқоршылық кеңестің өкілдері мен өзара іс-қимылын үйлестіреді.

    Сынып жетекші және кураторлардың міндеттері:

    • салауаттыөмірсалтынаынталандыру;

    • сыныптадостықортаны,өзаратүсіністіктіқұру;

    • білімалушылардыңбасқаларғадегенжауапкершілігін,ұжымдажұмысістейбілугебаулу;

    • ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консилиумдар, тренингтер, әңгімелер, ата-аналарға (басқа да заңдыөкілдерге)арналған

    консультациялар);

    • білімалушылардыңоқужетістіктеріжәнеішкітәртіпережелерінсақтаумәселелерібойыншаата-аналарменөзараәрекеттесу;

    • аптасынабіррет(дүйсенбіде)сыныпсағаттарынөткізу.

    Кешенді жоспардың орындалуын бақылау мен басшылық жасау білім ұйымдарының бірінші басшыларына жүктеледі.

    Орындалған іс-шараларды әлеуметтік желілерде жариялау, #Біртұтас_тәрбие хештегін белгілеу.

    Ескерту: Біртұтас тәрбие бағдарламасы шеңберінде тәрбиенің кешенді жоспарын іске асыруда ұсынылған мақсат, міндеттер мен мазмұнын сақтай отырып, өңірдегі жергілікті ерекшеліктерді ескеру маңызды.





















    ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

    ҚЫРКҮЙЕК – БІЛІМАЙЫ

    • 1 қыркүйек -Білім күні, сынып сағаттары

    • 5 қыркүйек-А.Байтұрсынұлының туған күніне арналған«Тіл тазалығы» тақырыбындағы шаралар

    • Шығыс мұсылмандарының рухани тәлімгері және діни жетекшісі, ақын, ойшыл, ғұлама Қожа Ахмет Ясауидің туғанына 930жыл

    • Қазақ әдебиетінің ХХ ғасырдағы жарық жұлдыздарының бірі, жазушы, драматург Жазушы Оралхан Бөкейдің туғанына 80жыл

    №

    Іс-шараныңатауы

    Мақсатты аудитория

    Ұйымдастыру түрі

    Аяқталу нысаны

    Мерзімі

    Білім беру ұйымдарымен бірлесіп жұмыс жасайтын

    мемлекеттік органның атауы

    Жауапты мамандар


    ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ТАЛАП, АР-ҰЯТ, ҰЛТТЫҚМҮДДЕ(ОТАН)

    1

    1қыркүйек-білім күні

    «Мектеп–мейірім мекені»

    1-11

    сыныптар

    Салтанатты жиын, сынып сағаттары

    «Білімге ұмтылу,

    еңбексүйгіштік және

    Отаншылдық»,

    «Менің сүйікті мектебім»,

    «Менің алғашқы ұстазым» республикалық онлайн акциясы #Bilim_quni хэштегі

    1

    қыркүйек

    Білім басқармасы,білім бөлімдері

    ДТІЖО,педагог ұйымдастырушы,

    Сынып жетекшілер

    2

    А.Байтұрсынұлының туғанкүніне арналған: «Ұлттық мұраны, қазақ тілін ұлықтау» (Тіл апталығы)

    1-11

    сыныптар

    Сынып сағаты, (дөңгелек үстел, пікір алмасу, диалогтық алаң, , челлендж т.б.)

    Сынып сағатының жоспары, шара материалдары

    4-8

    қыркүйек

    Білім басқармасы, білім бөлімдері

    ДТІЖО, Сынып жетекшілер,қазақ тілі пәні мұғалімдері


    3

    «Жолда жүру ережелерін білесіңбе?»


    1-8

    сыныптар


    Сынып сағаты

    Сынып сағатының

    жоспары


    11

    қыркүйек

    Аудандық

    полиция департаментінің жергілікті полиция қызметі басқармасы.

    ДТІЖО, сынып жетекшілері,


    4

    «Жеткіншектің жеті жарғысы» жобасы аясында:

    «Толық адам»ілімі және бүгінгі жастар

    9-11

    сыныптар

    Сынып сағаты

    Сынып сағатының жоспары

    11

    қыркүйек

    Білім басқармасы, білім бөлімдері

    ДТІЖО, сынып жетекшілері

    5

    Сыйбайлас жемқорлыққа қарсы іс- қимылды мектеп партасында қалыптастыру бағытында «Адалдық сағатын» өткізу (жас ерекшеліктеріне сәйкес)

    7-10

    сыныптар

    Тәрбие сағаты

    Жоспар, бағдарлама,

    15.09.2023

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл департаменті

    ДТІЖО, сынып жетекшілері

    6

    Жеткіншектің жеті жарғысы жобасы аясында:

    «Ұлы даланың ұлтаралық тілі» мемлекеттік тілді оқытудың озық әдіс-тәсілдерін көрсету

    5-8

    сыныптар

    Мектеп ардагерлерімен кездесулер



    Бағдарлама, анықтама, фото, б



    ейне есебі

    18

    қыркүйек

    Білім басқармасы, білім бөлімдері

    ДТІЖО, педагог ұйымдастырушы,

    сынып жетекшісі, мектеп парламенті, тіл бірлестігі

    7

    Балалар кітапханасы жобасы аясында: «Ізгілікке қаламтартқан...жас ғұмыр»

    1-4

    сыныптар

    Сынып сағаты

    Кітапханаға саяхат

    18

    қыркүйек

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Тәрбие сағаты Барлық сыныптар
    23.12.2023
    430
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Арыстанова Маржанкуль Курмангазиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации