|
Мектеп |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
Қатысқандар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Шабыт» жобасы Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 21-САБАҚ: «Шұғыл қызмет нөмірлері» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
|
Қауіпсіздік мақсаты: |
|
|
|
Дәйексөз |
ШЫҒАРМАШЫЛ БАЛА – ОЙЛЫ БАЛА |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 мин) |
Сәлемдесу, жылы шырай таныту Оқушыларды шеңберге тұрғызып, "Мен – жұлдызбын, себебі..." ойынын ойнату Оқушылар бір-біріне жылы лебіз білдіреді Мұғалім оқушыларға мотивациялық түсіндірмелер айтады. Мысалы: «Балалар, әрқайсың – бір ерекше жұлдызсыңдар! Әр жұлдыздың өзіндік жарығы, ерекше сәулесі бар. Кейбір жұлдыздар бірден жарқырап көрінсе, кейбірі уақыт өте келе өз нұрын шашады. Бірақ ең маңыздысы – әрбіріңнің ішкі күштерің, армандарың және таланттарың бар. Өмірде әр адам өз жарығын жағады. Кейде сендерге сенім жетіспеуі мүмкін, бірақ сендерді қолдайтын достарың, ата-аналарың, ұстаздарың бар. Бір-бірімізге қолдау көрсетіп, сенім артып, жылы сөз айтсақ, бәріміз бірге жарқыраймыз. Сендер әрқайсың қайталанбас, ерекше тұлғасыңдар! Әрқайсыңның бойыңда бірегей дарын мен мүмкіндіктер бар. Жүректеріңдегі үміт пен сенімді ешқашан жоғалтпаңдар» |
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, өз ойларымен бөліседі.
|
Презентация
|
|
Ортасы (20 мин) |
Сұрақтар:
Жаңа тақырыпты меңгеру:
Балалардың жетістіктері туралы мотивациялық презентация көрсету
Топтық жұмыс:
"Жұлдызымды сыйлаймын" (оқушылар бір-біріне жұлдызшалар таратып, жақсы сөздер айтады) |
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы тақырыпты тереңірек түсінуге тырысады.
Әр пікір тыңдалып, талқыланады.
Топпен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін талқылап, постер немесе ереже жазады.
Өз жұмыстарын таныстырып, басқа топтардың идеяларын тыңдайды. |
Қағаз, қалам, флипчарт Оқулықтар, кітаптар, мақалалар |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 мин) |
Тақтаға әртүрлі жағдайлар бейнеленген суреттер (өрт, жол апаты, аурухана, т.б.) іледі. "Бұл жағдайларда не істеу керек?" деген сұрақтар қойып, оқушылардың жауаптарын тыңдайды. "Қалай ойлайсыңдар, көмекті кімдер көрсете алады?" деп бағыттаушы сұрақтар қояды.
Түсіндіру:
Сергіту сәті: "Нөмірді тап!" ойыны: мұғалім белгілі бір жағдайды айтады, оқушылар дұрыс қызмет нөмірін көрсетеді. Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтайды. |
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы тақырыпты тереңірек түсінуге тырысады.
|
Презентация |
|
Соңы (5 мин)
|
Мұғалім оқушыларға: "Армандарыңа ұмтылыңдар, мақсаттарыңа жетуге талпыныңдар, ешқашан өздеріңді төмен санамаңдар. Бүгінгі сабақтан кейін өздеріңе: «Мен жарқырауға лайықпын! Менің қолымнан келеді!» деп айтуға уәде беріңдер. Естеріңде болсын, сендер – біздің болашағымыз, біздің үмітіміз! Сендердің жетістіктерің – біздің мақтанышымыз! Сендерге сенемін! Әрдайым жарқырай беріңдер!" – деп қорытынды сөзін аяқтайды. |
Оқушылар мұғалімнің қорытынды сөзін тыңдайды және оның маңыздылығын түсінеді. |
Презентацияға сілтеме
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тәрбие сағаты
тәрбие сағаты
|
Мектеп |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
Қатысқандар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Шабыт» жобасы Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 21-САБАҚ: «Шұғыл қызмет нөмірлері» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
|
Қауіпсіздік мақсаты: |
|
|
|
Дәйексөз |
ШЫҒАРМАШЫЛ БАЛА – ОЙЛЫ БАЛА |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 мин) |
Сәлемдесу, жылы шырай таныту Оқушыларды шеңберге тұрғызып, "Мен – жұлдызбын, себебі..." ойынын ойнату Оқушылар бір-біріне жылы лебіз білдіреді Мұғалім оқушыларға мотивациялық түсіндірмелер айтады. Мысалы: «Балалар, әрқайсың – бір ерекше жұлдызсыңдар! Әр жұлдыздың өзіндік жарығы, ерекше сәулесі бар. Кейбір жұлдыздар бірден жарқырап көрінсе, кейбірі уақыт өте келе өз нұрын шашады. Бірақ ең маңыздысы – әрбіріңнің ішкі күштерің, армандарың және таланттарың бар. Өмірде әр адам өз жарығын жағады. Кейде сендерге сенім жетіспеуі мүмкін, бірақ сендерді қолдайтын достарың, ата-аналарың, ұстаздарың бар. Бір-бірімізге қолдау көрсетіп, сенім артып, жылы сөз айтсақ, бәріміз бірге жарқыраймыз. Сендер әрқайсың қайталанбас, ерекше тұлғасыңдар! Әрқайсыңның бойыңда бірегей дарын мен мүмкіндіктер бар. Жүректеріңдегі үміт пен сенімді ешқашан жоғалтпаңдар» |
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, өз ойларымен бөліседі.
|
Презентация
|
|
Ортасы (20 мин) |
Сұрақтар:
Жаңа тақырыпты меңгеру:
Балалардың жетістіктері туралы мотивациялық презентация көрсету
Топтық жұмыс:
"Жұлдызымды сыйлаймын" (оқушылар бір-біріне жұлдызшалар таратып, жақсы сөздер айтады) |
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы тақырыпты тереңірек түсінуге тырысады.
Әр пікір тыңдалып, талқыланады.
Топпен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін талқылап, постер немесе ереже жазады.
Өз жұмыстарын таныстырып, басқа топтардың идеяларын тыңдайды. |
Қағаз, қалам, флипчарт Оқулықтар, кітаптар, мақалалар |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 мин) |
Тақтаға әртүрлі жағдайлар бейнеленген суреттер (өрт, жол апаты, аурухана, т.б.) іледі. "Бұл жағдайларда не істеу керек?" деген сұрақтар қойып, оқушылардың жауаптарын тыңдайды. "Қалай ойлайсыңдар, көмекті кімдер көрсете алады?" деп бағыттаушы сұрақтар қояды.
Түсіндіру:
Сергіту сәті: "Нөмірді тап!" ойыны: мұғалім белгілі бір жағдайды айтады, оқушылар дұрыс қызмет нөмірін көрсетеді. Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтайды. |
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы тақырыпты тереңірек түсінуге тырысады.
|
Презентация |
|
Соңы (5 мин)
|
Мұғалім оқушыларға: "Армандарыңа ұмтылыңдар, мақсаттарыңа жетуге талпыныңдар, ешқашан өздеріңді төмен санамаңдар. Бүгінгі сабақтан кейін өздеріңе: «Мен жарқырауға лайықпын! Менің қолымнан келеді!» деп айтуға уәде беріңдер. Естеріңде болсын, сендер – біздің болашағымыз, біздің үмітіміз! Сендердің жетістіктерің – біздің мақтанышымыз! Сендерге сенемін! Әрдайым жарқырай беріңдер!" – деп қорытынды сөзін аяқтайды. |
Оқушылар мұғалімнің қорытынды сөзін тыңдайды және оның маңыздылығын түсінеді. |
Презентацияға сілтеме
шағым қалдыра аласыз















