Сабақтың
басы
|
І Ұйымдастыру
кезеңі
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Өзіңе тілегенді өзгелерге тіле» (Оқушылар шеңберге тұрып
бір – біріне жылы лебіздерін белдіре тұрып мұғалім алдын ала
дайындаған әр түрлі түстегі жүрекшелердің тілектерін бір біріне
оқып сыйлау арқылы топқа бөлінеді)
ІІ Өткен тақырыпты сұрақ
–жауап арқылы еске түсіру.
|
«Бас
бармақ»
|
Түрлі- түсті
жүрекшелер
|
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
-
Ұлттық валюта туралы
кіріспе әңгіме:
* Ұлттық валютаның мемлекеттің маңызды атрибуты екенін,
елдің экономикалық тәуелсіздігінің белгісі екенін
түсіндіру.
Сұрақ -жауап Теңге тарихы
- Мемлекетіміздің елбасы – Н.Ә. Назарбаев.
- Қазақстан Республикасның тұңғыш Президенті болып қай жылы
сайланды?
1991жылы 1 желтоқсанда Қазақстан Республикасчының
тұңғыш Президенті болып Нұрсұлтан Әбішұлы
Назарбаев сайланды.
- Президент Мемлекетіміздің ішкі және сыртқы
саясатының негізгі бағыттарын белгілеп отырды.
Әрбір егеменді елдің өзіне тән мемлекеттік рәміздері,
яғни белгілері болады. Оған Ту, Елтаңба және Әнұран
жататының Сіздерге белгілі.
- Мемлекетіміздің Әұранның авторы кімдер?
- Мемлекетіміздің Туының авторы кім?
- Мемлекеттік Елтаңбаның авторлары кімдер ?
Мұғалім: Қазақстан Республикасы - егеменді ,
тәуелсіз демократиялық мемлекет. Оның өзі Ата Заңы ,
мемлекеттік рәміздер, ұлттық валютасы
бар.
Ал енді оқушылар теңге туралы не біледі
екен?
1 – Оқушы: Тәуелсіздік алған елдің ең бірінші
айрықша белгісі - ұлттық валюта.Ол – Қазақстан
Песпубликасы көлемінде пайдаланылатыгн заңды төлем
құралы. Ақша – асылд қазына , халық
байлығы.Халқымыз теңгені бұрын да пайдаланған. Ерте
замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы
шеберханаларда жасалған.
Мұғалім: Теңге өмңірге оңайлықпен келген жоқ. Елбасымыз
өз теңгемізді шығаруға қаржыгерлерге тапсырма
берді. Ұлттық валютамыздың өз дизайні,
өз идеясы болуы керектігін қатаң тапсырылды. Қазақстан
аймағында ерте кезеңде қандай ақша болғанын, тарихта бұл
жөнінде қандай деректер бары іздстірілді.
2 –Оқушы:Ұлттық валютамыз теңгені жасап шығаруға
байланысты жұмыстар жүргізілді. Бірнеше эскиздер
жасалып , ішіндегі « мықтылары »Елбасының таңдауына
берілді. Елбасының берген тапсырмасына сәйкес
ұлттық валюта 1993 жылғы 12 қарашадағы
жарлығымен 15 қараша күні таңертеңгі сағат
8:00-ден бастап енгізіліп , елдің қолына
тиіп , ел мәре – сәре болысты. Өйткені төл
теңгеміз тәуелсіздігіміздің бастыюелгісі
еді.
Биыл теңгеміздің айналымға шыққанына 19жыл толып отыр.
Қазақ теңгесі Англияда басылды.
Мұғалім: Теңге -
біздің дербес ел болғанымыздың белгісі .
Басқаның валютасына тәуелді болу - барлық
байлығыңды біреудің билігіне беру. Ұлттық валюта
– еліміздің даму көзі, әлемдік деңгейге теңелудің
алғашқы факторларының бірі. Ол барлық уақытта
тәуелсіздігіміздің қамтамасыз етеді.
ҚР 1995 жылғы 30наурызда №2155 Заңына сәйкес ҚР Ұлттық
банкі 2006жылғы үлгідегі номиналы 200, 500,
1000, 2000, 5000, 10000 теңгелік банкноттары
айналысқа шықты. « Сиқырлы
сандықша»
ойынын ойнап
көрейік.
-Ұлттық валюта қай жылы шығарылды?
-Теңгеде кімдер бейнеленген? Олар
кімдер?
-Ақша қандай қызмет атқарады?
-Тәуелсіз елдің ең бірінші айрықша белгісі
қандай?
-Ерте заманда теңгелерді қайда жасаған ?
-Теңгенің неше құпия қорғанысы
бар?
-Қайдан несие алуға болады?
-Ақшаны қайда жинауға болады?
-Ұлттық валюта дегеніміз не?
-Теңге немен безендіріледі?
-Қазіргі теңгеде қандай суреттер салынған?
-Қазақ теңгесі қайда басылды ?
-Сен ақшаны орынды жұмсай аласың ба?
|
Оқушылар
видео көреді
Оқушылар жауабын
тыңдалады
Теңге туралы өз ойларымен
бөліседі
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
|
«Смайликтер»
Керемет
Жақсы!
Жарайсың!
Жарайсың!
|
https://yandex.kz/video/preview/906831738438805397
Слайд
Слайд
Слайд
Сұрақ жауап
|
|