-
Ұйымдастыру
сәті.
Сәлеметсіздер ме, балалар.
Бүгінгі көңіл күйлеріңіз қалай?
Психологиялық ахуал
қалыптастыру мақсатында «Құндылықтар шеңбері» ойынын
ойнату.
Оқушыларға сұрақ
қою:
Адал азамат деген кім деп
ойлайсыңдар?
Адал еңбек ету үшін қандай
қасиеттер қажет?
Оқушыларға адалдық, еңбек ,
табыстылық ұғымдарын түсіндіріп, олардың өмірдегі маңыздылығын
талқылауға шақырды.
Қоғамдағы адал еңбектің және
табысқа жетудің мысалдары көрсетілетін бейне ролик
көрсету.
Қарапайым кәсіп иелерінің адал
еңбекпен жеткен жетістіктері туралы әңгімелеу, мысалы наубайханашы,
ұстаз, дәрігер, т.б мамандық иелерінің үлгісін
көрсету
Негізгі
бөлім
– Оқушыларды шағын топтарға
бөліп, әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар
беру.
«Адалдықтың мысалдары» адалдық
танытатын жағдайларды суреттеу.
«Адал еңбек» өздерің білетін
еңбексүйгіш адамдардың бейнесін құрастыру.
«Адал табыс» еңбегі арқылы
жетістікке жеткен адамдар туралы баяндау.
Басқа оқушыларға олардың
жұмысындағы адалдық пен еңбектің маңыздылығын көрсетіп, оқушыларға
сенің арманың қандай және оған қалай жетуге болады? деген сұраққа
жауап беру ұсынылады.
Сабақ соңында оқушыларға «Адал
азамат» болу үшін не істеу керектігі жөнінде қорытынды жасап, түйін
сөз айту.
Қорытынды ой
пікір.
Адал азамат болу қоғамға пайда
келтіретін қасиет, ал адал еңбек арқылы жеткен табысәрқашан бағалы.
Еңбек пен адалдық адамды табысқа жетелейтін негізгі
жолдар.
Қауіпсіздік
сағаты Зерттеу жұмысын
өткізу
1 топ: бір қорап сүтті
зерттедік. Құрамында тағамдық қоспалар жоқ және жарамдылық мерзімі
өткен жоқ. Бұл пайдалы өнім.
2 топ: Шаян еті, Біз одан
Е120,Е160 бояғыштарын, Е621, Е621 хош иістендіргіштерді таптық.
Олар теріге зиянды әсері және асқазанды тітіркендіреді.Демек, бұл
зиянды өнім.
Рефлексия. Бүгінгі сынып сағаты кімді
ойландырды?
|
Әр оқушы өз бойындағы жақсы
қасиеттерді айтып, бір біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
Оқушылардың
жауабы
Әр оқушы өз түсінігі бойынша
адалдық туралы
айтады.
бейне ролик
көрсету.
Үш топқа
бөлінеді
Әр топ өз жұмыстарын
таныстырады.
Зерттеу жұмыстары өткізіледі.
Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу
жүргізген оқушылар өздерінің жұмыстарымен
бөліседі.
|