|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
«Алғыс – ізгі ниет» «Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар» |
|
Күні: |
03.03.2025ж |
|
Сынып жетекшісі |
|
|
Сынып |
5 |
|
Оқу мақсаты |
-Оқушыларға алғыс айту мәдениетін түсіндіру. -Ризашылық білдірудің маңызын ұғындыру. -Адамдар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту дағдыларын қалыптастыру. -Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдарды үйрету. |
|
Құндылықты дарыту |
Патриоттық сезімін дамыту |
|
Дәйек сөз |
Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің...(Б.Момышұлы) |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың Басы (5 мин): |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу, сабаққа қатысушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу. Сабақтың мақсатымен таныстыру. "Алғыс" және "ізгі ниет" сөздерінің мағынасын талқылау. |
Оқушылар сынып жетекшісімен амандасады |
Көрнекіліктер |
|
Сабақтың Ортасы (10 мин)
(10 мин)
(10 мин) |
II. Кіріспе бөлім (10 минут)1. Ой қозғау: "Сен бүгін кімге және не үшін алғыс айттың?" "Алғыс айту адамдарға қандай әсер етеді?"
2. Қысқаша
түсінік: Мысал: Мұғалімге білім бергені үшін алғыс айту. Досыңа көмектескені үшін алғыс білдіру. Ата-анаңа қамқорлығы үшін рақмет айту. III. Негізгі бөлім (15 минут)1. Тапсырма: "Сиқырлы сөздер" Оқушылар өздерінің күнделікті өмірде қолданатын алғыс сөздерін атап шығады (рахмет, көп рақмет, шын жүректен алғыс айтамын және т.б.). 2. Тапсырма: "Жағдаяттарды шешу" Оқушыларға
түрлі жағдаяттар беріледі, олар кімге және қалай алғыс айту
керектігін талқылайды. Досың саған үй тапсырмасын түсінуге көмектесті. Сен не істейсің? Анаң сен үшін дәмді тағам дайындады. Қандай әрекет жасайсың? 3. Тапсырма: "Алғыс хаты" Оқушылар өз қалауы бойынша бір адамға (ата-ана, мұғалім, дос, сыныптастар) шағын алғыс хатын жазады. 4. Топтық жұмыс: "Жақсылық жаса" Оқушылар шағын топтарға бөлініп, "Алғыс айту арқылы әлемді қалай жақсартуға болады?" тақырыбында постер (плакат) дайындайды және сыныпқа таныстырады. Қауіпсіздік сабағы: «Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар» Қақтығыс жағдайында ашық және шынайы болу Ашықтық - бұл сенім мен түсіністікке негізделген сау қатынастардың негізі. Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар Кез келген қатынастарда қақтығыстар болуы мүмкін. Тыныштық пен түсіністікке жету үшін оны шешудің жолдарын білу маңызды. Қақтығыс жағдайында әрекет ету үшін төмендегі қарапайым қадамдарды қолдануға болады:
|
Оқушылар өз болжамды жауаптарын айтады
Оқушылар өздерінің күнделікті өмірде қолданатын алғыс сөздерін атап шығады
https://youtu.be/RCA_wFW-mSo?si=KDrq73ETmvPJat6Hhttps://www.youtube.com/watch?v=KTxqDfaQAvc&list=PLA5eCSY2FeoQLLo cS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=16
|
Қима қағаздар
|
|
Сабақтың соңы(5 мин) |
IV. Қорытынды (5 минут)Талқылау: "Алғыс айту не үшін маңызды?" "Сен кімге алғыс айтқың келеді?" Үй тапсырмасы: "Менің алғысым" тақырыбында сурет салу немесе шағын әңгіме жазу. |
Бағалау: Белсенді оқушыларды мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты Алғыс - ізгі ниет 5 сынып
Тәрбие сағаты Алғыс - ізгі ниет 5 сынып
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
«Алғыс – ізгі ниет» «Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар» |
|
Күні: |
03.03.2025ж |
|
Сынып жетекшісі |
|
|
Сынып |
5 |
|
Оқу мақсаты |
-Оқушыларға алғыс айту мәдениетін түсіндіру. -Ризашылық білдірудің маңызын ұғындыру. -Адамдар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту дағдыларын қалыптастыру. -Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдарды үйрету. |
|
Құндылықты дарыту |
Патриоттық сезімін дамыту |
|
Дәйек сөз |
Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің...(Б.Момышұлы) |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың Басы (5 мин): |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу, сабаққа қатысушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу. Сабақтың мақсатымен таныстыру. "Алғыс" және "ізгі ниет" сөздерінің мағынасын талқылау. |
Оқушылар сынып жетекшісімен амандасады |
Көрнекіліктер |
|
Сабақтың Ортасы (10 мин)
(10 мин)
(10 мин) |
II. Кіріспе бөлім (10 минут)1. Ой қозғау: "Сен бүгін кімге және не үшін алғыс айттың?" "Алғыс айту адамдарға қандай әсер етеді?"
2. Қысқаша
түсінік: Мысал: Мұғалімге білім бергені үшін алғыс айту. Досыңа көмектескені үшін алғыс білдіру. Ата-анаңа қамқорлығы үшін рақмет айту. III. Негізгі бөлім (15 минут)1. Тапсырма: "Сиқырлы сөздер" Оқушылар өздерінің күнделікті өмірде қолданатын алғыс сөздерін атап шығады (рахмет, көп рақмет, шын жүректен алғыс айтамын және т.б.). 2. Тапсырма: "Жағдаяттарды шешу" Оқушыларға
түрлі жағдаяттар беріледі, олар кімге және қалай алғыс айту
керектігін талқылайды. Досың саған үй тапсырмасын түсінуге көмектесті. Сен не істейсің? Анаң сен үшін дәмді тағам дайындады. Қандай әрекет жасайсың? 3. Тапсырма: "Алғыс хаты" Оқушылар өз қалауы бойынша бір адамға (ата-ана, мұғалім, дос, сыныптастар) шағын алғыс хатын жазады. 4. Топтық жұмыс: "Жақсылық жаса" Оқушылар шағын топтарға бөлініп, "Алғыс айту арқылы әлемді қалай жақсартуға болады?" тақырыбында постер (плакат) дайындайды және сыныпқа таныстырады. Қауіпсіздік сабағы: «Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар» Қақтығыс жағдайында ашық және шынайы болу Ашықтық - бұл сенім мен түсіністікке негізделген сау қатынастардың негізі. Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар Кез келген қатынастарда қақтығыстар болуы мүмкін. Тыныштық пен түсіністікке жету үшін оны шешудің жолдарын білу маңызды. Қақтығыс жағдайында әрекет ету үшін төмендегі қарапайым қадамдарды қолдануға болады:
|
Оқушылар өз болжамды жауаптарын айтады
Оқушылар өздерінің күнделікті өмірде қолданатын алғыс сөздерін атап шығады
https://youtu.be/RCA_wFW-mSo?si=KDrq73ETmvPJat6Hhttps://www.youtube.com/watch?v=KTxqDfaQAvc&list=PLA5eCSY2FeoQLLo cS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=16
|
Қима қағаздар
|
|
Сабақтың соңы(5 мин) |
IV. Қорытынды (5 минут)Талқылау: "Алғыс айту не үшін маңызды?" "Сен кімге алғыс айтқың келеді?" Үй тапсырмасы: "Менің алғысым" тақырыбында сурет салу немесе шағын әңгіме жазу. |
Бағалау: Белсенді оқушыларды мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз














