Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Жағымды көңіл-күй орнату: Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!» |
«Өзіңді таны» Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді. |
Мадақтап отыру |
Слайд |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Таланттарды анықтау жаттығуы
(«Менің қабілетім») Сұрақтар: Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың? Болашақта кім болғың келеді? 2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі. Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын
тақтаға іліп, әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді: |
Сұрақ-жауап: Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар? Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек? |
|
Стикерлер Жұлдызшалар |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!» Рефлексия: Сабақ ұнады ма? Не үйрендіңдер? |
«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны) Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады. |
|
|
||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: оқушыларға шұғыл қызмет нөмірлерін қолдануды үйрету. Сабақтың барысы 1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин). 2.Мақсат қою. Тақырыпты анықтау. Постерді қарап шығыңдар. Сабақтың тақырыбын анықтаңдар.
Сабақтың мақсаты: адам өмірін құтқару үшін төтенше қызмет нөмірлерін есте сақтау. «Есте сақта!»
3.Білімді жаңғырту. Өткенді қайталау - Төтенше қызмет нөмірлері туралы не білесіңдер? «Төтенше» деген сөздің мағынасын түсіндіріңдер. -Адамдар бұл нөмірлерді қандай жағдайларда қолданады? 4.Негізгі бөлім. Оқу мақсатын орындау шешімдері. Топпен жұмыс. Педагог жұппен жұмыс істеуді ұсынады. 1-оқушы – диспетчер, 2-оқушы – қиын жағдайға тап болған адам. 1-топ: өрт; 2-топ: бұзақылардың шабуылы; 3-топ: көшеде ес-түссіз жатқан адам; 4-топ: пәтердегі газ иісі; 5-топ: терең шұңқырға құлаған бала. 2 мин уақыт беріледі. Әр топ берілген тақырып бойынша дайындалып, іс- әрекеттерін, төтенше қызмет нөмірін қалай қолданғанын сынып алдында көрсетуі керек. Әр топ жұмысы жеке тыңдалады. 5. Қорытынды. Рефлексия (2минут) -Төтенше қызметті көмекке шақыру сендерге қиын болды ма, әлде жеңіл ме? -Қиындыққа ұшыраған адамға көмектесу үшін ең бастысы нені білу керек? (Сасқалақтамау, не болғанын анық, дұрыс түсіндіру, төтенше қызметке мекенжайды дұрыс айту) Үй тапсырмасы: жедел жәрдем нөмірлері бар жадынама дайындаңыз, әдемі безендіріңіз және досыңызға беріңіз. Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5
|
|
|
Интерактивті тақта |
Соркөл орта мектебі
Бекітемін.
ДТІЖО: А.А.Теміржанова
Әрбір бала бір жұлдыз,
жарқырауына жәрдем ет
тәрбие сағаты
Өткізген: Ақөтенова Ш.Б
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет
Тәрбие сағаты Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Жағымды көңіл-күй орнату: Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!» |
«Өзіңді таны» Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді. |
Мадақтап отыру |
Слайд |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Таланттарды анықтау жаттығуы
(«Менің қабілетім») Сұрақтар: Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың? Болашақта кім болғың келеді? 2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі. Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын
тақтаға іліп, әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді: |
Сұрақ-жауап: Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар? Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек? |
|
Стикерлер Жұлдызшалар |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!» Рефлексия: Сабақ ұнады ма? Не үйрендіңдер? |
«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны) Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады. |
|
|
||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: оқушыларға шұғыл қызмет нөмірлерін қолдануды үйрету. Сабақтың барысы 1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин). 2.Мақсат қою. Тақырыпты анықтау. Постерді қарап шығыңдар. Сабақтың тақырыбын анықтаңдар.
Сабақтың мақсаты: адам өмірін құтқару үшін төтенше қызмет нөмірлерін есте сақтау. «Есте сақта!»
3.Білімді жаңғырту. Өткенді қайталау - Төтенше қызмет нөмірлері туралы не білесіңдер? «Төтенше» деген сөздің мағынасын түсіндіріңдер. -Адамдар бұл нөмірлерді қандай жағдайларда қолданады? 4.Негізгі бөлім. Оқу мақсатын орындау шешімдері. Топпен жұмыс. Педагог жұппен жұмыс істеуді ұсынады. 1-оқушы – диспетчер, 2-оқушы – қиын жағдайға тап болған адам. 1-топ: өрт; 2-топ: бұзақылардың шабуылы; 3-топ: көшеде ес-түссіз жатқан адам; 4-топ: пәтердегі газ иісі; 5-топ: терең шұңқырға құлаған бала. 2 мин уақыт беріледі. Әр топ берілген тақырып бойынша дайындалып, іс- әрекеттерін, төтенше қызмет нөмірін қалай қолданғанын сынып алдында көрсетуі керек. Әр топ жұмысы жеке тыңдалады. 5. Қорытынды. Рефлексия (2минут) -Төтенше қызметті көмекке шақыру сендерге қиын болды ма, әлде жеңіл ме? -Қиындыққа ұшыраған адамға көмектесу үшін ең бастысы нені білу керек? (Сасқалақтамау, не болғанын анық, дұрыс түсіндіру, төтенше қызметке мекенжайды дұрыс айту) Үй тапсырмасы: жедел жәрдем нөмірлері бар жадынама дайындаңыз, әдемі безендіріңіз және досыңызға беріңіз. Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5
|
|
|
Интерактивті тақта |
Соркөл орта мектебі
Бекітемін.
ДТІЖО: А.А.Теміржанова
Әрбір бала бір жұлдыз,
жарқырауына жәрдем ет
тәрбие сағаты
Өткізген: Ақөтенова Ш.Б
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз














