Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу. -
Сабақтың тақырыбын
таныстыру.
|
- Оқушылар сабақтың тақырыбын,
ақпаратты тыңдайды
|
Интерактивті тақта,
презентация
|
Жаңа
сабақ
|
-
«Сыбайлас
жемқорлық» туралы түсінік
беру.
«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы»
Заңынна сәйкес жауапты мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдардың,
мемлекеттiк функцияларды орындауға уәкілеттік берілген адамдардың,
мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік берілген адамдарға теңестiрiлген адамдардың,
лауазымды адамдардың өздерінің лауазымдық (қызметтік)
өкiлеттiктерін және соған байланысты мүмкiндiктерiн жеке өзi
немесе делдалдар арқылы жеке өзіне не үшінші тұлғаларға мүлiктiк (мүліктік емес)
игiлiктер мен артықшылықтар алу немесе табу мақсатында заңсыз пайдалануы,
сол сияқты игiлiктер мен артықшылықтарды беру арқылы осы адамдарды параға сатып алу деп түсініктеме берілген.
|
Сыбайлас жемқорлықтың шығу тарихына оқушылар
тоқталады: жемқорлық б.з.б.
IV-III-мыңжылдықтарда
Алдыңғы Азияда Шумерліктерде,
Б.з..б. III-II
мыңжылдықтарда Мысыр,
Өзен аралығы,
Үндістан,
Қытай,
Иудей
халықтарында пара алу түсінігі болған.
Карфаген,
Рим империясы,
Византия,
Осман империясы секілді өз заманы-ның құдіретті мемлекеттерінің ыдырап,
жойылып кетуінің ең басты себептері-нің бірі осы сыбайлас жемқорлық.
Өкінішке орай,
барлық әлем елдері сияқты «Сыбайлас жемқорлық»
Қазақстан Республикасында
айналып өткен жоқ.
Қылмыстың бұл түрінің біздің қоғамымыздың да барлық саласына тамыр жайып кеткені жасырын емес.
Ең қауіптісі,
ол білім беру,
медицина сияқты ізгілікті діттеген салалардан бастап құқық қорғау органдарына дейін бой көрсетіп жүр.
|
Презентация,
бейнематериалдар
|
Сабақтың
ортасы
|
- Оқушыларға топтық жұмыс
ұйымдастыру.
Олай болса 2 топқа
тапсырма: оң қанат-«Сыбайлас
жемқорлықты қоғамда жою мүмкін» сол қанат «Жоқ ,сыбайлас
жемқорлықты қоғамда жою мүмкін емес» тақырыбына жақтайтын және
даттайтын аргументтер беру
тапсырылады.
Ой
жалғау
1. Заңның құрығы ...
2. Өш алғаннан гөрі ... 3. Ақырын жүріп ....
4. Асыл тастан ...
5. Тура биде...
6.Хан болсын, ханға лайық ...
7. Батыр болсын, жорық жолы...
1. Ұрлық түбі ...
2. Жазасын тартпайтын ...
3. Әдепті бала ...
4. Тәрбие ...
5. Әділ істің...
6. Абыз болсын, абыз
сайлау...
7. Би болсын, би түсетін...
|
- Оқушылар топпен
жұмыс істеп, дебат өткізеді. Тақырыпты топта талдап, ортаға өз
ойларын салады
1. Заңның құрығы ...
(бәрінен ұзын)
2. Өш алғаннан гөрі
... (кешірген жөн)
3. Ақырын жүріп .... (анық бас)
4. Асыл тастан ... (өнер жастан)
5. Тура биде... (туған жоқ)
6.Хан болсын, ханға
лайық ... (Заң болсын )
7. Батыр болсын, жорық жолы... ( мақұл болсын )
1. Ұрлық түбі ... (қорлық)
2. Жазасын тартпайтын ... (жамандық жоқ)
3. Әдепті бала ... (арлы бала)
4. Тәрбие ... (отбасынан басталады)
5. Әділ істің...(арты игі)
6. Абыз болсын, абыз
сайлау... ( парыз болсын)
7. Би болсын, би түсетін... (
үй болсын
|
Постер жасау үшін қағаз,
маркерлер, түрлі-түсті
қарындаштар
|
Қауіпсіз
дік
10
мин
|
Қандай жерлерде жүзугн болады?
Сондай-ақ үлкендердің қарауынсыз суға түсуге тыйым салынады.
Бассейнде өзін қалай дұрыс ұстау керек? Оқушыларға бассейнде жүзу
кезіндегі ережелерін
түсіндіру.
Оқушыларға ең маңызды ережені
түсіндіріңіз – ересектер сізбен бірге болуы керек. Сіз ата-анаңызға
қайда баратыныңызды, кіммен бара жатқаныңызды және шамамен қай
уақытқа баратыныңызды ескертуіңіз керек. Сіз тоғанға тек
ата-аналарыңыздың рұқсатымен ғана бара
аласыз
|
«Есте
сақта!»
-
Бассейн ішіндегі
зоналарды бөлетінді, ұстауға болмайды. Кейбір бассейндердің сүңгуге
арналған орындары болады. Ал егер ондай жоқ болса, секіріп, айналып
сүңгуге рұқсат жоқ. Суға тек арнайы баспалдақ арқылы
кіріңіз.
-
Бір-бірін қуалап,
ойнауға болмайды.
-
Суға бір-бірін
батырып, су шашып ойнауға
болмайды.
-
Балалар шомылатын
таяз бассейнде ересек адамға шомылуға болмайды. Тек баласымен бірге
ата-анасының біреуіне ғана рұқсат
етіледі.
-
Ересектерге арналған
бассейннің 1,5 метр тереңдікте демалуға арналған аумағы
болады.
|
Презентация,
карточкалар
https://youtu.be/jINARbG1LaM?si=d_6Zx602rzZR-9Ag
|
Сабақтың
соңы
|
- Топтардың постерлерін
көрсету, талқылау.
|
- Оқушылар постерлерін
таныстырып, өз ойларын
бөліседі.
|
Постерлер, жазу
құралдары
|