Мектептердің атауыы
Сынып сағаты
Тақырып бойынша:
«Буллингтен қорған!»

(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ бойынша) жоспар сынып
сағатының
|
Педагогтың аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сыныбы: |
Қатысушылардың саны: |
Қатысушылардың саны: |
||||
|
Тақырып сынып сағатының: |
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы «Ата -аналарға деген сенім өмірде маңызды шешімдер қабылдауға қалай әсер етеді» |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Білім алушылардың басқа адамдарды түсінуге деген ұмтылысын қолдау, түсіндіретін және нақтылайтын сұрақтар қоюға үйрету. |
|||||
|
Құндылықтар тәрбиелеу |
Еңбекқорлық және біліктілік |
|||||
|
Аптаның дәйексөздері |
« Ынтымақ жүрген жерде, ырыс бірге жүреді» |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ Уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
1.Сабақтың басталуы. 0-5 мин |
1.Орналастыруды құрунақты эмоционалды көңіл-күй. Қазақстан Республикасының Әнұраны шырқалады
Бізді екі жіп байлады Жылулық пен мейірімділік. - Қайырлы күн! – саған айтты. - Қайырлы күн! - сен де айт. |
Мұғалімдерді қарсы алыңыздар. Өздерінің жұмыс орындарын ұйымдастырады, жеке оқу құралдарының болуын тексереді |
Эмоциялық жағдайды бағалау жай-күйлері
|
|
||
|
2. Сабақтың ортасы. 5 – 45 мин |
Оқушылардың білімін өзектендіру Қозғалысқа толы қала: "Сөзсіз тұрғызу Аздап жылынуға дайынсыз ба? Енді мен сіздерге қатарға тұру керек белгілерді атайтын боламын. Сөйлесу мүмкін емес, бірақ бір-бірін түсіну үшін мимика мен қимылдарды қолдануға болады. Биіктігі бойынша қатарға тұрыңыз. Ал енді шаштың түсіне қарай құрастырыңыз – қараңғыдан ашыққа дейін. Алфавиттік ретпен есімнің бірінші әрпі бойынша құрастырыңыз.
https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo&t=9s Талқылауға арналған мәселелер: 1. Тапсырманы орындау оңай
болды ма? 2. Оны орындауға не кедергі болды? 3. Сіз бір-біріңізді
қалай түсіндіңіз? Сізді дұрыс түсінбеген жағдайлар болды ма? Ол кезде қандай эмоцияларды бастан өткердіңіз? (Оқушылардың жауаптарын тыңдайды.) Кейде біз үшін қарапайым және түсінікті нәрселерді айналамыздағы адамдар мүлде басқаша қабылдайды. Қазір біз бұған көз жеткіземіз. Жұмыс дәптерлеріңізді ашыңыз. Олар жағдайларды сипаттайды. Мұндай адамға қалай қарайтыныңызды, ол туралы не ойлағаныңызды, өзіңізді қалай сезінгеніңізді жазыңыз. Педагог-психолог оқушыларға жаттығуды орындауға уақыт береді. Оқушылар жауаптарын оқығаннан кейін педагог-психолог шын мәнінде не болғанын түсіндіреді. Сіз кездестірген нәрсе қате пікір құбылысы деп аталады. Бұл адамдар арасындағы түсініспеушілікті тудырады. Жағдайларды түсіндіру. Жағдай 1. Әйел иттерімен серуендеп жүргенде, олар тиінді байқап қалып, оның соңынан жүгірді. Әйел құлап, бетін асфальтқа соқты. 2-жағдай. Ер адамдар ескі кілемді тастауға шешім қабылдады. Ол өте шаңды және лас болғандықтан, олар ластанбау үшін оны бұрын қара қоқыс дорбаларына орап қойған. Жағдай 3. Сыныптастар мектептегі театрландырылған қойылымға қатысады. Спектакльдердің бірінде қызды орындыққа шынайы көрінетін, бірақ оңай шешілетін арнайы түйінмен байлау қажет болатын көрініс бар. Сыныптасым осы түйінді байлауды жаттықтырды. Талқылауға арналған мәселелер: 1. Сипатталған жағдайларда адамдармен болған жағдай сізді шынымен таң қалдырды ма? 2. Шындықты білгеннен кейін адам туралы пікіріңіз өзгерді ме? 3. Осы жағдайлардың кейіпкерлерінің орнында өзіңізді қалай сезінер едіңіз? "Жағдай қалай болды?" жаттығуы. Біздің жағдайды түсінуіміз неге байланысты деп ойлайсыз? (Оқушылардың жауаптарын тыңдайды.) Біз жағдайды көргеніміз бен білетініміз негізінде қабылдаймыз. Біз бір нәрсені байқамағандықтан қате қорытынды жасаймыз. Қате пікірлердің қалай пайда болатынын түсіну үшін тағы бірнеше жағдайды қарастыруды ұсынамын. Жұмыс дәптерінде сюжеттер бейнеленген. Оларды мұқият қарап шығыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз. Талқылауға арналған мәселелер: 1. Сізде осындай жағдайлар болды ма? Бұл ретте сіз өзіңізді қалай сезіндіңіз? 2. Осы сюжеттердегі жағдай туралы қате пікірлердің туындауының негізгі себебі неде? 3. Мұндай түсініспеушіліктерді болдырмауға не көмектесе алады? "Түсіну үшін не істеу керек" жаттығуы: адамдар арасындағы түсініспеушіліктің себебі неде? Басқа адамды жақсырақ түсіну үшін не істеу керек? (Оқушылардың жауаптарын тыңдайды.) Жұмыс дәптерлерінде әртүрлі әрекеттер тізімі берілген. Басқа адамдардың түсінуіне кедергі келтіретіндерді тауып, сызып тастаңыз. Содан кейін адамды түсінуге көмектесетіндердің жанына құсбелгіні тауып қойыңыз. Тапсырмаға жауаптар Әрекеттер, олар Ойлауға кедергі келтіреді, басқасы қателеседі деп. Адамды тек бір жағдай бойынша бағалау. Ренжіту. Дәлелдеу. Қорытынды жасауға асығыңыз. Дауласу. Сендіру. Ашулануды тоқтататын әрекеттер. Тек сенікі дұрыс деп ойлау. Сұрауға көмектесетін әрекеттер. Мұқият тыңдау. Өзіңді басқаның орнына қою. Мұқият болу. Нақтылау. Сабырлы болу. Логикалық тұрғыдан пайымдау. Нақты не болғанын анықтау Сабақтың қорытындысы Бүгін біз сіздермен қате пікірлер құбылысының не екенін білдік. Біз түсініспеушіліктің тұзағына түсудің қаншалықты оңай екенін анықтадық және сол түсініспеушіліктермен күресуді үйрендік. Адамды түсінудің тағы бір жолы – оны жақынырақ білу – оны өзіңіз меңгересіз. Бұл сіздің үй тапсырмаңыз болады. Жақындарыңыз, достарыңыз, сіз араласатын адамдар туралы жаңа нәрселерді білуге тырысыңыз. Өзіңізге сұрақ қойыңыз: "Мен бұл адам туралы не білмеймін? Мен үшін ол туралы нені білу маңызды?" Содан кейін оған сұрақтарыңызды қойыңыз. Нәтижені жұмыс дәптеріне жазыңыз. Қауіпсіздік сабағы «Ата -аналарға деген сенім өмірде маңызды шешімдер қабылдауға қалай әсер етеді» Әңгімелесу
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Тыңдайды , сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді және тапсырманы орындайды. Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді және тапсырманы орындайды. Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді; |
|
Суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo&t=9s Суреттер
Карточкалар
https://massaget.kz/shayra/otbasyi-turalyi-kanattyi-sozder--57142/ |
||
|
е3. Сабақтың соңы. 40 - 45 мин |
Рефлексия жасау.
|
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, сабақтағы іс-әрекетін бағалайды |
|
Рефлексияға арналған суреттер.
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты: Жетістігімді еліме арнаймын
Тәрбие сағаты: Жетістігімді еліме арнаймын
Мектептердің атауыы
Сынып сағаты
Тақырып бойынша:
«Буллингтен қорған!»

(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ бойынша) жоспар сынып
сағатының
|
Педагогтың аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сыныбы: |
Қатысушылардың саны: |
Қатысушылардың саны: |
||||
|
Тақырып сынып сағатының: |
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы «Ата -аналарға деген сенім өмірде маңызды шешімдер қабылдауға қалай әсер етеді» |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Білім алушылардың басқа адамдарды түсінуге деген ұмтылысын қолдау, түсіндіретін және нақтылайтын сұрақтар қоюға үйрету. |
|||||
|
Құндылықтар тәрбиелеу |
Еңбекқорлық және біліктілік |
|||||
|
Аптаның дәйексөздері |
« Ынтымақ жүрген жерде, ырыс бірге жүреді» |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ Уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
1.Сабақтың басталуы. 0-5 мин |
1.Орналастыруды құрунақты эмоционалды көңіл-күй. Қазақстан Республикасының Әнұраны шырқалады
Бізді екі жіп байлады Жылулық пен мейірімділік. - Қайырлы күн! – саған айтты. - Қайырлы күн! - сен де айт. |
Мұғалімдерді қарсы алыңыздар. Өздерінің жұмыс орындарын ұйымдастырады, жеке оқу құралдарының болуын тексереді |
Эмоциялық жағдайды бағалау жай-күйлері
|
|
||
|
2. Сабақтың ортасы. 5 – 45 мин |
Оқушылардың білімін өзектендіру Қозғалысқа толы қала: "Сөзсіз тұрғызу Аздап жылынуға дайынсыз ба? Енді мен сіздерге қатарға тұру керек белгілерді атайтын боламын. Сөйлесу мүмкін емес, бірақ бір-бірін түсіну үшін мимика мен қимылдарды қолдануға болады. Биіктігі бойынша қатарға тұрыңыз. Ал енді шаштың түсіне қарай құрастырыңыз – қараңғыдан ашыққа дейін. Алфавиттік ретпен есімнің бірінші әрпі бойынша құрастырыңыз.
https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo&t=9s Талқылауға арналған мәселелер: 1. Тапсырманы орындау оңай
болды ма? 2. Оны орындауға не кедергі болды? 3. Сіз бір-біріңізді
қалай түсіндіңіз? Сізді дұрыс түсінбеген жағдайлар болды ма? Ол кезде қандай эмоцияларды бастан өткердіңіз? (Оқушылардың жауаптарын тыңдайды.) Кейде біз үшін қарапайым және түсінікті нәрселерді айналамыздағы адамдар мүлде басқаша қабылдайды. Қазір біз бұған көз жеткіземіз. Жұмыс дәптерлеріңізді ашыңыз. Олар жағдайларды сипаттайды. Мұндай адамға қалай қарайтыныңызды, ол туралы не ойлағаныңызды, өзіңізді қалай сезінгеніңізді жазыңыз. Педагог-психолог оқушыларға жаттығуды орындауға уақыт береді. Оқушылар жауаптарын оқығаннан кейін педагог-психолог шын мәнінде не болғанын түсіндіреді. Сіз кездестірген нәрсе қате пікір құбылысы деп аталады. Бұл адамдар арасындағы түсініспеушілікті тудырады. Жағдайларды түсіндіру. Жағдай 1. Әйел иттерімен серуендеп жүргенде, олар тиінді байқап қалып, оның соңынан жүгірді. Әйел құлап, бетін асфальтқа соқты. 2-жағдай. Ер адамдар ескі кілемді тастауға шешім қабылдады. Ол өте шаңды және лас болғандықтан, олар ластанбау үшін оны бұрын қара қоқыс дорбаларына орап қойған. Жағдай 3. Сыныптастар мектептегі театрландырылған қойылымға қатысады. Спектакльдердің бірінде қызды орындыққа шынайы көрінетін, бірақ оңай шешілетін арнайы түйінмен байлау қажет болатын көрініс бар. Сыныптасым осы түйінді байлауды жаттықтырды. Талқылауға арналған мәселелер: 1. Сипатталған жағдайларда адамдармен болған жағдай сізді шынымен таң қалдырды ма? 2. Шындықты білгеннен кейін адам туралы пікіріңіз өзгерді ме? 3. Осы жағдайлардың кейіпкерлерінің орнында өзіңізді қалай сезінер едіңіз? "Жағдай қалай болды?" жаттығуы. Біздің жағдайды түсінуіміз неге байланысты деп ойлайсыз? (Оқушылардың жауаптарын тыңдайды.) Біз жағдайды көргеніміз бен білетініміз негізінде қабылдаймыз. Біз бір нәрсені байқамағандықтан қате қорытынды жасаймыз. Қате пікірлердің қалай пайда болатынын түсіну үшін тағы бірнеше жағдайды қарастыруды ұсынамын. Жұмыс дәптерінде сюжеттер бейнеленген. Оларды мұқият қарап шығыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз. Талқылауға арналған мәселелер: 1. Сізде осындай жағдайлар болды ма? Бұл ретте сіз өзіңізді қалай сезіндіңіз? 2. Осы сюжеттердегі жағдай туралы қате пікірлердің туындауының негізгі себебі неде? 3. Мұндай түсініспеушіліктерді болдырмауға не көмектесе алады? "Түсіну үшін не істеу керек" жаттығуы: адамдар арасындағы түсініспеушіліктің себебі неде? Басқа адамды жақсырақ түсіну үшін не істеу керек? (Оқушылардың жауаптарын тыңдайды.) Жұмыс дәптерлерінде әртүрлі әрекеттер тізімі берілген. Басқа адамдардың түсінуіне кедергі келтіретіндерді тауып, сызып тастаңыз. Содан кейін адамды түсінуге көмектесетіндердің жанына құсбелгіні тауып қойыңыз. Тапсырмаға жауаптар Әрекеттер, олар Ойлауға кедергі келтіреді, басқасы қателеседі деп. Адамды тек бір жағдай бойынша бағалау. Ренжіту. Дәлелдеу. Қорытынды жасауға асығыңыз. Дауласу. Сендіру. Ашулануды тоқтататын әрекеттер. Тек сенікі дұрыс деп ойлау. Сұрауға көмектесетін әрекеттер. Мұқият тыңдау. Өзіңді басқаның орнына қою. Мұқият болу. Нақтылау. Сабырлы болу. Логикалық тұрғыдан пайымдау. Нақты не болғанын анықтау Сабақтың қорытындысы Бүгін біз сіздермен қате пікірлер құбылысының не екенін білдік. Біз түсініспеушіліктің тұзағына түсудің қаншалықты оңай екенін анықтадық және сол түсініспеушіліктермен күресуді үйрендік. Адамды түсінудің тағы бір жолы – оны жақынырақ білу – оны өзіңіз меңгересіз. Бұл сіздің үй тапсырмаңыз болады. Жақындарыңыз, достарыңыз, сіз араласатын адамдар туралы жаңа нәрселерді білуге тырысыңыз. Өзіңізге сұрақ қойыңыз: "Мен бұл адам туралы не білмеймін? Мен үшін ол туралы нені білу маңызды?" Содан кейін оған сұрақтарыңызды қойыңыз. Нәтижені жұмыс дәптеріне жазыңыз. Қауіпсіздік сабағы «Ата -аналарға деген сенім өмірде маңызды шешімдер қабылдауға қалай әсер етеді» Әңгімелесу
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Тыңдайды , сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді және тапсырманы орындайды. Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді және тапсырманы орындайды. Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді; |
|
Суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo&t=9s Суреттер
Карточкалар
https://massaget.kz/shayra/otbasyi-turalyi-kanattyi-sozder--57142/ |
||
|
е3. Сабақтың соңы. 40 - 45 мин |
Рефлексия жасау.
|
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, сабақтағы іс-әрекетін бағалайды |
|
Рефлексияға арналған суреттер.
|
||
шағым қалдыра аласыз
























