Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
(5 минут)
Мақсаты: Оқушыларды сабақты қабылдауға дайындау,
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
2. Топқа
бөлу (5
минут)
Топтар:
-
"Мейірімді жүректер"
-
"Шынайы достар"
|
Оқушы өз ойларын ортаға
салады.
Оқушы жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушы өз болжамдарын
айтып, талқылау жүргізеді, топқа
бөлінеді.
|
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырып
Бойынша видеоролик
https://www.youtube.com/watch?v=gH3zqZPR4EQ
|
Сабақтың
ортасы
|
Тақырыпты
таныстыру
Сұрақ-жауап әдісі
арқылы:
Достық —
адамдардың бір-біріне адал, қалтқысыз сеніп, бір мүдделі, ортақ
көзқараста болатын
қасиеті. Достық өзара
жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жақындықтың белгісі.
Нағыз достық кісіге
шабыт беріп, өмірде кездесетін түрлі сәтсіздіктерге мойымауға,
басқа түскен қайғы мен қиыншылықты бірге көтеруге
жәрдемдеседі.
Мейірімділік —
адамның өзге біреуге жылылығын, ізгі ниеті мен лебізін білдіру
көрінісі. Мейірімділік адамдар арасындағы сыйластық, кең
пейілділік, жанашырлық, ізгі ниет секілді қасиеттерге
негізделеді.
1. Тапсырма: "Оқиға құрастыру" (10
минут)
-
Әр топқа мейірімділік немесе достық
тақырыбына байланысты сурет беріледі.
-
Сол суретті пайдаланып, шағын оқиға
құрастыру және оны сахналау.
2. Тапсырма: "Құндылықтар ағашы" (10
минут)
-
Тақтаға ағаштың суреті салынып, әр топқа
жапырақ үлестіріледі.
-
Жапыраққа мейірімділік пен достыққа
байланысты құндылықтарды жазады (шыншылдық, қамқорлық, қолдау және
т.б.).
|
Мұғалім оқушыларға тақырыпты
түсіндіреді.
Оқушылар берілген сурет
бойынша шағын оқиға құрастырады,
сахыналайды.
Постердағы ағаштығ суретіне
оқушылар тақырып бойынша толтырылған стикерлерін
жапсырады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
«Мадақтау
сэндвичі»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
«Өзін-өзі
бағалау»
|
слайд
Суреттер
Стикер, сурет
ҚБ
парағы
|
Сабақ
тың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау
Рефлексия

Қажетті білімді толық
меңгердім бе?
Қай дағдыларды
қалыптастырдым?
Үйге
тапсырма
Достық туралы эссе
жазу
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4, конспект
|