Тақырыбы: Менің елім –
Қазақстан.
Мақсаты: 1. Тақырып бойынша балаларға
туған елі, жері, егеменді, тәуелсіз
Қазақстан туралы түсінік беру.
Алған білімдерін сұрақ-жауап арқылы
жүйелеу.
2. Сұрақтарға дұрыс жауап
беруді меңгерту, сөздік қорларын молайту, дыбыстардың дұрыс оқылуын
қадағалау, үнемі түзетіп отыру. Сана-сезім, ой-өрісін
арттыру.
3. Болашаққа үлесін қоса
білетін, білімді, ізденімпаз ұрпақ етіп тәрбиелеуге баулу. Отанын,
елін, жерін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, плакаттар,
сөзқұрақтар.
Меңгерілетін
сөздер: Туған елім, туған жерім, ірі
қалалар, өзен-көлі, сұлу, пайдалы қазбалары мол, рәміздері,
Қазақстан, Отан, қала аттары, т.б.
Барысы:
Сәлемдесу.
1-оқушы: - Қайырлы күн, құрметті
қонақтар!
2-оқушы: - Аяулы да, ардақты
ұстаздар!
3-оқушы: - Білімді
ұрпақ!
4-оқушы: - Бүгін біз 9«А» сынып
оқушылары сіздерге «Менің елім –
Қазақстан» атты ашық тәрбие
сағатымызды ұсынамыз.
5-оқушы: - Ендеше «Менің елім -
Қазақстан» атты ашық тәрбие
сағатымызға қош
келдіңіздер!
Тәрбиеші: - Ал, енді балалар,
меңгерілетін сөздерді және жаңа сөздерді
бірге
оқимыз.
Оқушы: - «Отан» деген сөзді күн сайын
айтып жүрміз. Отан – адамның
туып-өскен жері, туған –
туыстарымен, жақындарымен бірге
тұратын адамдардың
атамекені.
Оқушы: - Қазақ елінде тұратын
адамдардың Отаны – Қазақстан
Республикасы.
Оқушы: - Біздің өлкеміздің табиғаты
таңқаларлықтай бай өлке болып
табылады.
Оқушы: - Бірнеше кен байлықтарымыз да
бар, атап айтсақ: темір, мұнай,
фосфор, марганец, хромит,
алтын, тұз, т.б.
Оқушы: - Қазақстан солтүстігінде –
Ресеймен
Оқушы: - Оңтүстік шығыста –
Қытаймен
Оқушы: - Оңтүстікте – Қырғызстан,
Өзбекстан, Түркменстан
Оқушы: - Батыста – Каспий арқылы
Әзірбайжанмен шектеседі.
Тәрбиеші: Қазақстан, менің асыл
аймағым,
Қуантады күнге құшақ
жайғаның.
Өзің едің көз тоймайтын алтын
бақ,
Құлпыра бер, құлпыра бер
жарқылдап – дей келе, еліміздің өсіп-
өркендеуі, қол жеткізіп
отырған табыстары өркениетті елдер қатарынан көрініп отыр. Осы
сөзімізге дәлел болу үшін Қазақстан Республикасына шолу
жасайық.
(Слайд, бейнефильм
көрсетіледі.)
Тәрбиеші: - Қазақстан унитарлы мемлекет
болып саналады. Ол 34 әкімшілік
территориялық облысқа
қазбаларға бай қалалары көп.
Оқушы: - Алматы – жері жайсаң
облыс.
Оқушы: - Ақтөбенің ақ тарысы мол
ырыс.
Оқушы: - Атырау – мол Қазақстан
мұнайы.
Оқушы: - Жамбыл, Тараз – жайлау,
шырайлы қазыналы.
Оқушы: - Жезқазған – кен, бұзылмаған
қаймағы.
Оқушы: - Көкшетаудың көп – көгілдір
аймағы.
Оқушы: - Қарағанды – қара алтынның
қоймасы.
Оқушы: - Қостанай – құт, қызыл бидай
қамбасы.
Оқушы: - Қызылорда – күрішті, сыр
сағасы.
Оқушы: - Орал – көне Ақжайықтың
жағасы.
Оқушы: - Өскемен – өр шығыста Алтай
аясы.
Оқушы: - Павлодар – қара Ертістің
саясы.
Оқушы: - Қызылжар – солтүстігім,
орманды.
Оқушы: - Семей – аңыз, Шығыстаудай
қорғанды.
Оқушы: - Талдықорған – жер жаннаты
көп бағы.
Оқушы: - Нұр-Сұлтан – Арқада ыстық
алқабы.
Оқушы: - Шымкент – ыстық Оңтүстігім
мақталы.
Оқушы: - Міне, табиғат – ананың бізге
берген кереметтерімен қалайша
мақтанбаймыз.
Тәрбиеші: - Балалар, әрбір өркениетті
мемлекеттің өзінің әсем де, сұлу астанасы бар. Еліміздің бас қаласы
Нұр-Сұлтанды көріп тамашалайық. (Слайд
көрсету.)
Ән:
«Астана». Орындайтын: 9 «А» сынып
оқушылары.
Тәрбиеші: - Енді балалар, сұрақтармен
жұмыс жасаймыз.
(Плакатта төменгі
сұрақтар)
-
Қазақстан Республикасының
Президенті кім?
-
Мемлекеттік тіл қай
тіл?
-
Еліміздің астанасы қай
қала?
-
Рәміздерімізді айтып
беріңдер.
-
Отан туралы қандай тақпақ
білесіңдер?
-
Қандай мақал-мәтел
білесіңдер?
-
Біз қандай
елміз?
-
Сен қандай республикада
тұрасың?
-
Тәуелсіздігімізді қай жылы
алдық?
-
Біз қай қалада
тұрамыз?
Тәрбиеші: - Сабақты «Қазақстан қандай
мемлекет?» атты сызбамен
қорытындыласақ.
Қазақстан – тәуелсіз
мемлекет.
Д емократиялы
Зайырлы
Қазақстан қандай
мемлекет?
Құқықты
Көпұлтты
Әлеуметті
Біртұтас
Хор: «Атамекен»
әні.
Тәрбиеші: - Сұрақ-жауап арқылы сабақты
қорытындылау.
- Біз не білдік? Нені
үйрендік?
(Сұрақтарға оқушылар жауап
береді.)
Тәрбиеші: - Балалар, еліміздің
рәміздерін, туған еліміздің табиғатын
еліміз
Қазақстанды
құрметтейік.
- Сау
болыңыздар!