«Талдықорған қаласының облыстық зерде бұзылыстары бар балаларға арналған арнайы мектеп – интернаты» КММ.
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|||
|
Тәрбиешінің аты –жөні: |
Кенжеханова Г.Н. |
|||
|
Сабақ мақсаты: |
1.Оттың адам өміріндегі маңызын,пайдасын, пайда болу жолдарын ұғындыру. Сонымен қатар оттың тілсіз жау екендігін ұқтыру. 2.Өрттің зияны мен қауіпсіздігі туралы толық мағлұмат беру. 3.Оқушыларға оттан сақтанудың жолдарын, өрттің табиғатқа, адамға әкелетін зардабын түсіндіре отырып, сіріңке, оттық т.б. қатерлі нәрселерден аулақ болуға тәрбиелеу. |
|||
|
|
||||
|
|
||||
|
Әдіс – тәсілдер: |
Түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап. |
|||
|
Қолданылатын көрнекіліктер: |
Тақырыпқа қатысты суреттер. |
|||
|
Тәрбие сағат барысы: |
||||
|
Кезеңдері |
Тәрбиешнің іс – әрекеті |
Ресурстар |
||
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. |
Сәлеметсіңдерме балалар! Психологиялық ахуал. Көңіл – күйлерін сұрау. |
|
||
|
Сұрақ – жауап. |
- Балалар, сендер «от» деген сөзді қалай түсінесіңдер? |
Қ.Б. «От шашу» әдісі
|
||
|
ІІ. Негізгі кезең. |
Оттың шығу тарихы. - Тәрбиеші: Құрметті оқушылар, біздің бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «От – досымыз, от –жауымыз». От өмірімізге қуат беріп, бойымызды жылытады. От –өмір сәні. Отсыз тіршілік жоқ. От жағылмаса тамақ піспейді, үй жылымайды. - Тәрбиеші: Осы тақырып бойынша, сабағымызға қандай мақсат қоя аламыз? Бүгінгі сабақта нені білу керекпіз? (Оқушылармен бірге қайталау) От қалай пайда болды?
Ерте заманда алғашқы адамдар отты пайдалануды найзағайдан түскен оттан үйренді. Сол найзағайдан түскен отты сөндірмей пайдаланды. Барлығы аң аулауға кеткенде, бір адам от басында қалатын болған. Тамақты пісіріп жеуді де найзағай отының астында қалған еттен байқаған.От астында қалған ет шикі еттен дәмдірек екенін байқап, асты пісіріп жеуді үйренген. Сол заманнан –ақ оттың өте маңызды екенін аңғарамыз. Оттың пайдасымен қатар зиянды жағы да жоқ емес. Қандай зияны бар, балалар? Оқушылар: Өртену, күю, жану, жарақат алу. «Отпен ойнама, күйесің» дегендей оттың зиянды жақтарына тоқталсақ: Оттың зиянды жақтары: отты дұрыс пайдаланбаса, адам күйіп қалады. Өрттің шығу себептері: 1.Шылымның тұқылын сөндірмей тастаса; 2.Шырпымен ойнаса; 3.Үтікті қосып кетіп қалса; 4.Газды ашық қалдырып кетсе;
Өрт қауіпсіздігін білу- әр оқушының міндеті. Өрт қауіпсіздігіне керек құралдарды кім біледі?
|
Қ.Б. смайликтер
Қ.Б. смайликтер
|
||
|
Ойын «Ойнайық та, ойлайық». |
|
Бас бармақ әдісі
Бірін-бірі бағалау |
||
|
ІІІ.Қорытынды. |
Кері байланыс: Балалар бүгін сабақта –
Сабаққа қойған мақсатымызға жете алдық па? (сабақ мақсатын айтып кету). |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты «От – досымыз, от – жауымыз».
Тәрбие сағаты «От – досымыз, от – жауымыз».
«Талдықорған қаласының облыстық зерде бұзылыстары бар балаларға арналған арнайы мектеп – интернаты» КММ.
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|||
|
Тәрбиешінің аты –жөні: |
Кенжеханова Г.Н. |
|||
|
Сабақ мақсаты: |
1.Оттың адам өміріндегі маңызын,пайдасын, пайда болу жолдарын ұғындыру. Сонымен қатар оттың тілсіз жау екендігін ұқтыру. 2.Өрттің зияны мен қауіпсіздігі туралы толық мағлұмат беру. 3.Оқушыларға оттан сақтанудың жолдарын, өрттің табиғатқа, адамға әкелетін зардабын түсіндіре отырып, сіріңке, оттық т.б. қатерлі нәрселерден аулақ болуға тәрбиелеу. |
|||
|
|
||||
|
|
||||
|
Әдіс – тәсілдер: |
Түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап. |
|||
|
Қолданылатын көрнекіліктер: |
Тақырыпқа қатысты суреттер. |
|||
|
Тәрбие сағат барысы: |
||||
|
Кезеңдері |
Тәрбиешнің іс – әрекеті |
Ресурстар |
||
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. |
Сәлеметсіңдерме балалар! Психологиялық ахуал. Көңіл – күйлерін сұрау. |
|
||
|
Сұрақ – жауап. |
- Балалар, сендер «от» деген сөзді қалай түсінесіңдер? |
Қ.Б. «От шашу» әдісі
|
||
|
ІІ. Негізгі кезең. |
Оттың шығу тарихы. - Тәрбиеші: Құрметті оқушылар, біздің бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «От – досымыз, от –жауымыз». От өмірімізге қуат беріп, бойымызды жылытады. От –өмір сәні. Отсыз тіршілік жоқ. От жағылмаса тамақ піспейді, үй жылымайды. - Тәрбиеші: Осы тақырып бойынша, сабағымызға қандай мақсат қоя аламыз? Бүгінгі сабақта нені білу керекпіз? (Оқушылармен бірге қайталау) От қалай пайда болды?
Ерте заманда алғашқы адамдар отты пайдалануды найзағайдан түскен оттан үйренді. Сол найзағайдан түскен отты сөндірмей пайдаланды. Барлығы аң аулауға кеткенде, бір адам от басында қалатын болған. Тамақты пісіріп жеуді де найзағай отының астында қалған еттен байқаған.От астында қалған ет шикі еттен дәмдірек екенін байқап, асты пісіріп жеуді үйренген. Сол заманнан –ақ оттың өте маңызды екенін аңғарамыз. Оттың пайдасымен қатар зиянды жағы да жоқ емес. Қандай зияны бар, балалар? Оқушылар: Өртену, күю, жану, жарақат алу. «Отпен ойнама, күйесің» дегендей оттың зиянды жақтарына тоқталсақ: Оттың зиянды жақтары: отты дұрыс пайдаланбаса, адам күйіп қалады. Өрттің шығу себептері: 1.Шылымның тұқылын сөндірмей тастаса; 2.Шырпымен ойнаса; 3.Үтікті қосып кетіп қалса; 4.Газды ашық қалдырып кетсе;
Өрт қауіпсіздігін білу- әр оқушының міндеті. Өрт қауіпсіздігіне керек құралдарды кім біледі?
|
Қ.Б. смайликтер
Қ.Б. смайликтер
|
||
|
Ойын «Ойнайық та, ойлайық». |
|
Бас бармақ әдісі
Бірін-бірі бағалау |
||
|
ІІІ.Қорытынды. |
Кері байланыс: Балалар бүгін сабақта –
Сабаққа қойған мақсатымызға жете алдық па? (сабақ мақсатын айтып кету). |
|
||
шағым қалдыра аласыз
























