Материалдар / Тәрбие сағаты; "Отбасы құндылығы сарқылмас қазына"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие сағаты; "Отбасы құндылығы сарқылмас қазына"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаттың тақырыбы: «Отбасы құндылығы - сарқылмас қазына» Сыныбы: 6 «Ә» Күні: 18. 05. 2022ж Сабақтың мақсаты: Оқушыларды ата- аналарын сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Отбасы құндылықтарын дәріптеу. Отбасына деген сүйіспеншілігін арттыру. Сабақтың көрнекілігі: мақал-мәтелдер, нақыл сөздер, интерактивті тақта, құралдар. Сабақтың барысы: Кезеңі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар Сабақтың басы Әнұран Шаттық шеңбері Амандасу тренингі. Қане, қане, тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық. Тұрсақ үлкен шеңберге, Алақанға ұрайық. Психологиялық сәт. «Еркелету» жылулық шеңбері. Оқушылар әнұран айтады. Сабаққа дайындалады. Сабақ құралдарын шығарады. (Ата-аналарыңның өздерін еркелеткен сөздерін айту.) Слайд, көрнекіліктер Сабақтың ортасы Ия балалар, бұл жұмбақтың шешуі отбасы екен. - Олай болса бәріміз тақтаға назар аударайықшы. Бұл суретте кімдердің суретін көріп тұрсыңдар? Иә, бұл суретт
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2024
312
6 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбие сағаттың тақырыбы: «Отбасы құндылығы - сарқылмас қазына»

Сыныбы: 6 «Ә» Күні: 18. 05. 2022ж

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды ата- аналарын сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Отбасы құндылықтарын дәріптеу. Отбасына деген сүйіспеншілігін арттыру.

Сабақтың көрнекілігі: мақал-мәтелдер, нақыл сөздер, интерактивті тақта, құралдар.

Сабақтың барысы:

Кезеңі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

Әнұран

Шаттық шеңбері

Амандасу тренингі.


Қане, қане, тұрайық,

Үлкен шеңбер құрайық.

Тұрсақ үлкен шеңберге,

Алақанға ұрайық.

Психологиялық сәт.

«Еркелету» жылулық шеңбері.


Оқушылар әнұран айтады.

Сабаққа дайындалады. Сабақ құралдарын шығарады.


(Ата-аналарыңның өздерін еркелеткен сөздерін айту.)




Слайд, көрнекіліктер

Сабақтың ортасы

Ия балалар, бұл жұмбақтың шешуі отбасы екен.
- Олай болса бәріміз тақтаға назар аударайықшы.
Бұл суретте кімдердің суретін көріп тұрсыңдар?

Иә, бұл суретте сүйіспеншілігі мол, бір - біріне ыстық ықыласпен, аялы сезіммен қарап отырған дастархан басындағы отбасы мүшелерін көріп отырмыз.

Отбасы туралы әңгімелеу.

Отбасы – адамзаттың алтын ұясы. Адам баласы дүние есігін ашқаннан бастап сол ортаға бейімделіп, ықпалына көніп, ер жетеді. Отбасы - адамзат баласының түп қазығы, алтын ұясы. Бала тәрбиесiнде отбасының алатын орны ерекше. Оны қоғамдық тәрбиенiң қандай саласы болса да алмастыра алмайды. Отбасының негiзгi қызметі баланы өмiрге келтiру ғана емес, оның бойына көне заманнан келе жатқан ұлттық тәрбиенің  тағылымдары мен аға ұрпақтың тәжiрибесiн сiңiру, қоғамға пайдалы жеке тұлға етiп тәрбиелеу болып табылады. Ата-ананың өз борышын мүлтiксiз орындауы – үлкен тәрбие мектебi. Осылайша, адамға тән рухани-адамгершілік сапа-қасиеттерді қалыптастырып, дамытудың негізі ең алдымен отбасында қаланады.

Бала отбасында әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Әке - тірек, ана – жүрек, бала – тілек. Осы бір ғажап тұжырым әке, ана, бала отбасы шағының үш тағаны іспеттес.

Топтық жұмыс ережелерін есте сақтау.

1.Тыңдай білу.

2.Өзара сыйластық.

3. Белсенділік.

4. Қол көтеріп сөйлеу.

5.Уақыт үнемдеу.

Бейнеролик көрсету.



Мақал -мәтелдің жалғасын табу. 

1топ.

1.Атаға қарап - ...............,

Анаға қарап - ..................

2. Ананың көңілі балада, ..........................

3. Ата-ананың қадірін - ................................

4. Ұяда не көрсең , ....................................( ұшқанда соны ілерсің)

2 топ.

5. Балалы үй базар, ..................................( баласыз үй қу мазар)

6. Ата көрген оқ жонар, ..........................( ана көрген тон пішер)

7. Ананың сүті – бал, ................................( баланың тілі – бал)

8............. – ананың бауыр еті, көз нұры. ( бала)

3-топ.

9. Әке – асқар тау, .............................( ана- шалқар көл)

10.«Жеті атасын білмеген: ................(жетесіз»),

11.Ата көрген оқ жонар, ..........................( ана көрген тон пішер)

12.Әке тұрып ұл сөйлегеннен без,…(шеше тұрып қыз сөйлегеннен без)

ЖИТС, иммундық тапшылық синдромының қысқаша мағынасы адамның иммун тапшылығы вирусынан (АИТВ) туындаған өмірге қауіпті жыныстық жолмен берілетін ауру, жұқтырған адамның қанымен немесе дене сұйықтықтарымен байланыс арқылы берілетін қоздырғыш.Бұл созылмалы ауру, яғни емделмейді және біздің денеміз онымен күресе алмайды. Вирус денеде мәңгі қалады. Егер аурудың пайда болуына жеткілікті уақыт қажет болса, ол иммундық жүйенің елеулі зақымдалуымен сипатталады.Вирус иммундық жүйенің жасушаларына шабуыл жасай бастайды, басқа патогендердің келуімен күресу үшін бізде қорғаныс аз болған сайын. СПИД бізді вирустың, бактериялық, саңырауқұлақ инфекцияларының алдында «жалаңаш» қалдырады ...Бұл орын алғаннан кейін аурудың дамуын бәсеңдету қазірдің өзінде өте қиын. Шынында да, адам СПИД -тен емес, иммундық жүйесі сау адамда ешқандай проблема туғызбайтын тұрақты инфекциялар мен аурулардан өледі. Бақытымызға орай, бізде АИТВ жұқтырғандарға аурудың дамуына жол бермейтін емдеу әдістері бар.

Жұмбақ жасыру.

Маған да, саған да,

Жақын, туыс адамдар.

Бәрі де өз жұртың,

Айтыңдар, олар, кім ? (Отбасы)


-Оқушылар жалпы отбасы деген ұғымды сендер қалай түсінесіңдер?
-Отбасы деген не?
-Отбасы құрамы деген кімдер?
-Отбасының адам өміріндегі маңызы қандай?

Топқа бөлу

«Ана» тобы.

«Әке» тобы.

«Бала» тобы.





















«Бақытты отбасы үлгісі»

Бейнеролик бойынша сұрақтар қойылады.

1. Балдан тәтті не? (бала)

2. Шаңырақ иесі кім? (кенже ұл)

3. Балаға кім сыншы? (ата-ана)

4. Әкеден балаға беріледі. (мұра)
5. Үйде кім қадірлі? (үйде қонақ, қарт, бала қадірлі)
6. Үйдегі алтын қазық кім? (ана)

7. Бес дұшпанды атаңдар?  ( өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек ,  бекер мал шашпақ)

1. « Үлкенге көмек» дегенді қалай түсінесің? ( Үлкендердің заттарын көтеріп,

айтқандарын істеу керек.)

2. Отбасының ұйтқысы кім? ( Ана)

3. Отбасының басшысы кім? ( Әке)

4 Жеті қазынаны ата. (жүйрік ат;қыран бүркіт;құмай тазы;берен мылтық;ер жігіт, сұлу әйел; ақыл-білім)

5. Ер жігіттің неше жұрты болады? (3жұрты. Өз,қайын жұрт, нағашы)

6. Сенің туған әпкеңнің әкесінің жолдасының әкесі сағат кім? (нағашы ата)

7. Ат – ана алдындағы борышты қалай өтеуге болады?




слайд

























https://yandex.kz/video/preview/?text=бақытты%20отбасы%20видео&path=yandex_search&parent-reqid=1652721412731953-582348211045103035-sas2-0767-275-sas-l7-balancer-8080-BAL-7278&from_type=vast&filmId=5691711397611777240

Сабақтың соңы

Біз бүгін өзімізге ең жақын, ең қымбат анамыз, қамқор әкеміз, қайырымды ата - әжеміз, аға - әпкеміз, іні - қарындасымыз туралы айттық. Отбасы – ол ең жақын адамдардың ошағы. Әрқашан отбасы мүшелерін сыйлап, құрметтеу керек. Бәріміздің отбасымыз берік, бауырымыз бүтін болсын. Отбасы мүшелері аман – сау болсын!

Оқушылар кері байланыс береді. Білім қоржын әдісін пайдаланылды.
























































жалпы орта білім беретін мектеп



«БЕКІТЕМІН»

Директордың тәрбие ісі

жөніндегі орынбасары

____________





Shape1

Тақырыбы: «Отбасы құндылығы – сарқылмас қазына»

Өткізген

Класс: 6 «Ә»













\





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!