Тәрбие сағаты .Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік 5 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тәрбие сағаты .Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік тақырыбына қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тексерілді___________

Тәрбие сағатының тақырыбы

«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік»

«Үйге қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа- райында не істек керек?

Күні:

24.02.25ж

Сынып жетекшісі


Сынып:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны :

Сабақтың мақсаты:

-Оқушыларға құқықтық тәртіптің маңыздылығын түсіндіру

- Әлеуметтік жауапкершілік туралы білімдерін кеңейту

-оқушыларды ауа райы құбылыстарымен таныстыру және найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы және оның негізгі көрсеткіштері туралы білімдерін бекіту.

Құндылықтарды дарыту

Ауызбіршілікке,ынтымақтастыққа үйрету

Дәйек сөз

Жаңашылдық – заман талабы


Сабақтың барысы

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың

Басы





























































































Сабақтың

ортасы

Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)

Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін анықтау.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

"Құқық", "тәртіп", "жауапкершілік" сөздерін түсіндіру.

II. Кіріспе бөлім (10 минут)

1. Әңгіме:

"Біз не үшін ережелерді сақтаймыз?"

"Қоғамда өмір сүру үшін қандай тәртіп ережелері бар?"

"Әлеуметтік жауапкершілік деген не?" (мысалы, мектепте, үйде, көшеде қалай тәртіп сақтау керек)

2. Қысқаша түсінік:
Құқықтық тәртіп – заңдар мен ережелерді сақтау.
Әлеуметтік жауапкершілік – өз әрекеттерінің айналаға әсерін түсіну және дұрыс шешім қабылдау.

Құқықтық мәдениет – өз құқықтарын білу және басқалардың құқықтарын құрметтеу

Мысал:

-Мектепте тәртіп сақтау (оқытушыны тыңдау, сыныпта тазалық сақтау).

-Көшеде жүріс-тұрыс ережелерін сақтау (жолдан дұрыс өту).

-Отбасындағы жауапкершілік (үй шаруасына көмектесу).

III. Негізгі бөлім (15 минут)

Тапсырма 1: "Дұрыс немесе дұрыс емес"
Оқушылар төмендегі жағдайларды тыңдап, "дұрыс" немесе "дұрыс емес" деп жауап береді:

Кітапханадағы кітаптарды жырту – (дұрыс емес)

Досыңа көмектесу – (дұрыс)

Қоғамдық орындарда айқайлау – (дұрыс емес)

Үлкендерге орын беру – (дұрыс)

Тапсырма 2: Жағдаяттарды талдау
Оқушыларға шағын оқиғалар беріледі, олар қалай әрекет ету керектігін айтады.
Мысал:

Досың мектеп ережесін бұзды. Сен не істейсің?

Біреу көшеде қоқыс тастады. Сен не істейсің?

Тапсырма 3: "Менің міндеттерім"
Оқушылар өздерінің күнделікті өмірде орындауға тиіс 3 міндетін жазады (мысалы, "Мен мектеп ережелерін сақтаймын", "Мен үлкендерді құрметтеймін").

«ЖЕКЕ ҚАУІПСІЗДІК» САБАҒЫ.

«Үйге қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа- райында не істек керек?

Тақырып бойынша түсініктеме: қауіпті ауа райы құбылыстарының сипаттамасы.


Қауіпті ауа райы оқиғалары

Сипаттама

Дауыл

Жаңбыр, күн күркіреп, найзағай ойнайтын дауылды ауа райы.

Найзағай

Бұлттар мен жер арасында пайда болатын электр разрядтары.

Көктайғақ

Жер бетінде және заттарда (ағаштар, сымдар, үйлер және т.б.) қатты салқындатылған жаңбыр мен жаңбырдың тамшылары қатып қалғанда, әдетте ауа температурасы 0-ден -3 оС-қа дейін болатын тығыз мұз қабаты.

Қарлы боран

Бұл табиғи құбылыс желдің жылдамдығы 15 м/с-тан асатын және қардың жауу ұзақтығы 12 сағаттан асатын қардың көп түсуімен байланысты.

Қолайсыз ауа-райында үйге оралу кезінде қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.

Найзағай:

-Ағаштардың, немесе металл құрылымдардың астына тығылма.

-Жүгірме, қолыңда металл заттарды ұстама (мысалы, қолшатыр).

-Жақын ғимаратты қарастыр немесе аялдамадаға кіріп тұр.

-Панасыз жерде тұрма.

Қатты жаңбыр:

-Су өткізбейтін плащ немесе қолшатыр (зонтик) алып жүр.

-Шалшықтар мен тайғақ жерлерден аулақ бол.

-Су шашатын көліктен алыс жүр.

Қар мен көктайғақ:

-Сырғанамайтын табаны бар ыңғайлы аяқ киім ки.

-Асықпай жүр.

-Тік беткейлерде төмен және жоғары көтерілуден аулақ бол.

Қатты жел:

-Ағаштардан, құрылыс алаңдарынан және билбордтардан аулақ бол.

-Велосипедпен немесе скутермен жүрме.

-Қажет болса, жақын жердегі баспанаға (дүкенге немесе кіреберіске) кіріп тұр.

Үйге жету мүмкін болмаса не істеу керек.

-Егер ауа-райы күрт нашарласа және жолды жалғастыруға мүмкіндік болмаса:

1) ата-аналарға немесе ересектерге қоңырау соғып хабарлас, орналасқан мекен-жайын туралы хабарласып айт;

2) қауіпсіз, жабық жерде ауа-райының жақсаруын күт.

Қорытынды

Сабақты қорытындылау.

Шығармашылық тапсырманы орындау: ауа райының өзгеруі туралы халықтық белгілерді жазу. Өткен тақырыпты қайталау.

Сәлемдеседі

Сабақтың мақсатымен танысады







Сұраққа жауап береді



















Оқушылар өз ойларымен бөліседі













оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олар шешімдерін ұсынады





Оқушылар өздерінің күнделікті өмірде орындауға тиіс 3 міндетін жазады



























https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo





















Оқушылар мәліметтермен танысады.











Көрнекіліктер











































Карточка

















































































Сабақтың соңы

V. Қорытынды (5 минут)

Талқылау:

"Бүгін не үйрендік?"

"Құқықтық тәртіп не үшін керек?"

"Әлеуметтік жауапкершілік дегеніміз не?"

Үй тапсырмасы:

"Менің күнделікті міндеттерім" тақырыбында сурет салу немесе қысқаша әңгіме жазу.


Бағалау:

Оқушылардың белсенділігіне қарай ауызша мадақтау.



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2025
511
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі