|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік» «Үйге қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа- райында не істек керек? |
|
Күні: |
24.02.25ж |
|
Сынып жетекшісі |
|
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны : |
|
Сабақтың мақсаты: |
-Оқушыларға құқықтық тәртіптің маңыздылығын түсіндіру - Әлеуметтік жауапкершілік туралы білімдерін кеңейту -оқушыларды ауа райы құбылыстарымен таныстыру және найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы және оның негізгі көрсеткіштері туралы білімдерін бекіту. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Ауызбіршілікке,ынтымақтастыққа үйрету |
|
Дәйек сөз |
Жаңашылдық – заман талабы |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың Басы
Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін анықтау. Сабақтың мақсатымен таныстыру. "Құқық", "тәртіп", "жауапкершілік" сөздерін түсіндіру. II. Кіріспе бөлім (10 минут)1. Әңгіме: "Біз не үшін ережелерді сақтаймыз?" "Қоғамда өмір сүру үшін қандай тәртіп ережелері бар?" "Әлеуметтік жауапкершілік деген не?" (мысалы, мектепте, үйде, көшеде қалай тәртіп сақтау керек) 2. Қысқаша түсінік: Құқықтық мәдениет – өз құқықтарын білу және басқалардың құқықтарын құрметтеу Мысал: -Мектепте тәртіп сақтау (оқытушыны тыңдау, сыныпта тазалық сақтау). -Көшеде жүріс-тұрыс ережелерін сақтау (жолдан дұрыс өту). -Отбасындағы жауапкершілік (үй шаруасына көмектесу). III. Негізгі бөлім (15 минут)Тапсырма 1: "Дұрыс немесе дұрыс
емес" Кітапханадағы кітаптарды жырту – (дұрыс емес) Досыңа көмектесу – (дұрыс) Қоғамдық орындарда айқайлау – (дұрыс емес) Үлкендерге орын беру – (дұрыс) Тапсырма 2: Жағдаяттарды
талдау Досың мектеп ережесін бұзды. Сен не істейсің? Біреу көшеде қоқыс тастады. Сен не істейсің? Тапсырма 3: "Менің
міндеттерім" «ЖЕКЕ ҚАУІПСІЗДІК» САБАҒЫ. «Үйге қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа- райында не істек керек? Тақырып бойынша түсініктеме: қауіпті ауа райы құбылыстарының сипаттамасы.
Қолайсыз ауа-райында үйге оралу кезінде қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Найзағай: -Ағаштардың, немесе металл құрылымдардың астына тығылма. -Жүгірме, қолыңда металл заттарды ұстама (мысалы, қолшатыр). -Жақын ғимаратты қарастыр немесе аялдамадаға кіріп тұр. -Панасыз жерде тұрма. Қатты жаңбыр: -Су өткізбейтін плащ немесе қолшатыр (зонтик) алып жүр. -Шалшықтар мен тайғақ жерлерден аулақ бол. -Су шашатын көліктен алыс жүр. Қар мен көктайғақ: -Сырғанамайтын табаны бар ыңғайлы аяқ киім ки. -Асықпай жүр. -Тік беткейлерде төмен және жоғары көтерілуден аулақ бол. Қатты жел: -Ағаштардан, құрылыс алаңдарынан және билбордтардан аулақ бол. -Велосипедпен немесе скутермен жүрме. -Қажет болса, жақын жердегі баспанаға (дүкенге немесе кіреберіске) кіріп тұр. Үйге жету мүмкін болмаса не істеу керек. -Егер ауа-райы күрт нашарласа және жолды жалғастыруға мүмкіндік болмаса: 1) ата-аналарға немесе ересектерге қоңырау соғып хабарлас, орналасқан мекен-жайын туралы хабарласып айт; 2) қауіпсіз, жабық жерде ауа-райының жақсаруын күт. Қорытынды Сабақты қорытындылау. Шығармашылық тапсырманы орындау: ауа райының өзгеруі туралы халықтық белгілерді жазу. Өткен тақырыпты қайталау. |
Сәлемдеседі Сабақтың мақсатымен танысады
Сұраққа жауап береді
Оқушылар өз ойларымен бөліседі
оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олар шешімдерін ұсынады
Оқушылар өздерінің күнделікті өмірде орындауға тиіс 3 міндетін жазады
https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo
Оқушылар мәліметтермен танысады.
|
|
||||||||||
|
Көрнекіліктер
Карточка
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
V. Қорытынды (5 минут)Талқылау:"Бүгін не үйрендік?" "Құқықтық тәртіп не үшін керек?" "Әлеуметтік жауапкершілік дегеніміз не?" Үй тапсырмасы: "Менің күнделікті міндеттерім" тақырыбында сурет салу немесе қысқаша әңгіме жазу.
|
Бағалау: Оқушылардың белсенділігіне қарай ауызша мадақтау.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты .Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік 5 сынып
Тәрбие сағаты .Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік 5 сынып
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік» «Үйге қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа- райында не істек керек? |
|
Күні: |
24.02.25ж |
|
Сынып жетекшісі |
|
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны : |
|
Сабақтың мақсаты: |
-Оқушыларға құқықтық тәртіптің маңыздылығын түсіндіру - Әлеуметтік жауапкершілік туралы білімдерін кеңейту -оқушыларды ауа райы құбылыстарымен таныстыру және найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы және оның негізгі көрсеткіштері туралы білімдерін бекіту. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Ауызбіршілікке,ынтымақтастыққа үйрету |
|
Дәйек сөз |
Жаңашылдық – заман талабы |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың Басы
Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін анықтау. Сабақтың мақсатымен таныстыру. "Құқық", "тәртіп", "жауапкершілік" сөздерін түсіндіру. II. Кіріспе бөлім (10 минут)1. Әңгіме: "Біз не үшін ережелерді сақтаймыз?" "Қоғамда өмір сүру үшін қандай тәртіп ережелері бар?" "Әлеуметтік жауапкершілік деген не?" (мысалы, мектепте, үйде, көшеде қалай тәртіп сақтау керек) 2. Қысқаша түсінік: Құқықтық мәдениет – өз құқықтарын білу және басқалардың құқықтарын құрметтеу Мысал: -Мектепте тәртіп сақтау (оқытушыны тыңдау, сыныпта тазалық сақтау). -Көшеде жүріс-тұрыс ережелерін сақтау (жолдан дұрыс өту). -Отбасындағы жауапкершілік (үй шаруасына көмектесу). III. Негізгі бөлім (15 минут)Тапсырма 1: "Дұрыс немесе дұрыс
емес" Кітапханадағы кітаптарды жырту – (дұрыс емес) Досыңа көмектесу – (дұрыс) Қоғамдық орындарда айқайлау – (дұрыс емес) Үлкендерге орын беру – (дұрыс) Тапсырма 2: Жағдаяттарды
талдау Досың мектеп ережесін бұзды. Сен не істейсің? Біреу көшеде қоқыс тастады. Сен не істейсің? Тапсырма 3: "Менің
міндеттерім" «ЖЕКЕ ҚАУІПСІЗДІК» САБАҒЫ. «Үйге қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа- райында не істек керек? Тақырып бойынша түсініктеме: қауіпті ауа райы құбылыстарының сипаттамасы.
Қолайсыз ауа-райында үйге оралу кезінде қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Найзағай: -Ағаштардың, немесе металл құрылымдардың астына тығылма. -Жүгірме, қолыңда металл заттарды ұстама (мысалы, қолшатыр). -Жақын ғимаратты қарастыр немесе аялдамадаға кіріп тұр. -Панасыз жерде тұрма. Қатты жаңбыр: -Су өткізбейтін плащ немесе қолшатыр (зонтик) алып жүр. -Шалшықтар мен тайғақ жерлерден аулақ бол. -Су шашатын көліктен алыс жүр. Қар мен көктайғақ: -Сырғанамайтын табаны бар ыңғайлы аяқ киім ки. -Асықпай жүр. -Тік беткейлерде төмен және жоғары көтерілуден аулақ бол. Қатты жел: -Ағаштардан, құрылыс алаңдарынан және билбордтардан аулақ бол. -Велосипедпен немесе скутермен жүрме. -Қажет болса, жақын жердегі баспанаға (дүкенге немесе кіреберіске) кіріп тұр. Үйге жету мүмкін болмаса не істеу керек. -Егер ауа-райы күрт нашарласа және жолды жалғастыруға мүмкіндік болмаса: 1) ата-аналарға немесе ересектерге қоңырау соғып хабарлас, орналасқан мекен-жайын туралы хабарласып айт; 2) қауіпсіз, жабық жерде ауа-райының жақсаруын күт. Қорытынды Сабақты қорытындылау. Шығармашылық тапсырманы орындау: ауа райының өзгеруі туралы халықтық белгілерді жазу. Өткен тақырыпты қайталау. |
Сәлемдеседі Сабақтың мақсатымен танысады
Сұраққа жауап береді
Оқушылар өз ойларымен бөліседі
оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олар шешімдерін ұсынады
Оқушылар өздерінің күнделікті өмірде орындауға тиіс 3 міндетін жазады
https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo
Оқушылар мәліметтермен танысады.
|
|
||||||||||
|
Көрнекіліктер
Карточка
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
V. Қорытынды (5 минут)Талқылау:"Бүгін не үйрендік?" "Құқықтық тәртіп не үшін керек?" "Әлеуметтік жауапкершілік дегеніміз не?" Үй тапсырмасы: "Менің күнделікті міндеттерім" тақырыбында сурет салу немесе қысқаша әңгіме жазу.
|
Бағалау: Оқушылардың белсенділігіне қарай ауызша мадақтау.
|
|
шағым қалдыра аласыз













