Тақырыбы: Ш. Құдайбердіұлы
«Адамдық борышың» өлеңі
Мақсаты: 1) оқушылардың Шәкәрім
Құдайбердіұлы туралы білімдерін толықтыру; ақын өлеңдерінің идеясын
ашу.
2) оқушылардың өз ойларын
еркін, нақты жеткізе білуге баулу, тіл байлықтарын
дамыту.
3) ақын өлеңдерінің мазмұны
арқылы оқушылар бойында адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға
ықпал ету.
Сабақтың
түрі: жаңа
сабақ
Сабақтың
әдісі-тәсілдері: интерактивті
(сұрақ-жауап, пікірлесу)
Көрнекіліктер: қаламгер шығармаларының
көрмесі, қосымша материалдар
Сабақтың
барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, түгендеу, сабақтың мақсат-міндеттерімен
таныстыру.
ІІ Үй тапсырмасын
тексеру.
«Ой шақыру»
стратегиясы арқылы Абай кім? Абай туралы
не білеміз? Сұрақтарына жауап береді.
ІІІ Жаңа
сабақ: Ш.Құдайбергенұлы «Адамдық
борышың» өлеңі
Кіріспе.
(Шәкәрімнің қазақ халқының
рухани мәдениетінің тарихында алатын орны, қазақ әдебиетін жаңа
белеске көтерген қазақ халқының көркемдік ойының үздік үлгілерін
туғызған, қазақ өлеңін түрлендіре түскен кемеңгер ақын екендігі
туралы түсінік беру)
ІҮ «Ой қозғау»
стратегиясы. «Шәкәрім кім?» оқушылар
тақтадағы кестеге ақын туралыбілетіндерін
жазады.
Шәкәрім
Кім?
Ү. Жаңа сабақты меңгерту
кезеңі.
1) Ақынның «Адамдық борышың»
өлеңін мәнерлеп оқу
2) Сөздік жұмысын жүргізу,
сөзтіркесін, сөйлем құрастыру.
Айнымау – не
отрекаться
Ар –
честь
Тұл –
ничего
Мансап –
должность
Нәпсі – похоть
Сарп қылу –
посвятить
3) Ақын
«адамдық
борыш» деген ұғымға қандай
түсініктерді енгізгенін сызба арқылы
көрсету.
Адамдық
борыш
4)
«Борыш» сөзімен сөзжасамдық ұя
жасау:
Борыш
ҮІ Сабақты
бекіту.
Екі жақты түсіндірмелі
күнделік толтыру
Осы өлеңнің маған әсер еткен
шумағы
|
Неліктен ол маған әсер
етті?
|
|
|
ҮІІ Сергіту сәті.
«Даналық ағашы » ойыны.
Оқушылар арасынан жүргізуші сайлап алынады. Жүргізушінің қолында
сандықша немесе қорап болуы керек. Өтілген тақырыптар бойынша
сұрақтар құрастырылып. Жүргізушіге береді. Әр қайсысы сұрақтарды
алып жауап береді.
ҮІІІ Сабақты
қорытындылау.
Ақынның шығармашылығы туралы:
Не білдім? Не білгім келеді? деген сұрақтарға жауап
беру.
Үйге тапсырма
беру: өлеңді
жаттау.
Бағалау.