Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту /7мин/ |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Талқылау сұрақтары: · Табиғат дегеніміз не? Табиғат бізге не береді? · Табиғатқа қалай қамқорлық жасаймыз? Бейнеролик көрсету. Оқушылардың бейнеролик туралы ойларын сұрау: · Бейнероликтен қандай әсер алдыңыздар? · Бейнероликте қандай маңызды мәселелер қозғалды? |
Мұғалімді мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап беріп , өз ойларын ортаға салады. -Бейнероликтен көрген әсерлерін, қозғалған маңызды мәселелерді айтып жеткізеді. |
Ауызша мадақтау Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! |
Презентация Жазба дәптері ttps://www.y outube.com/ watch?v=2m p73hh2iTk |
|
Жаңа сабақ /25мин/ |
- Балалар денелеріңді тік ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырайық. Көздерімізді жұмуға да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алайық. Денелерімізді бос ұстайық. Айналадағы барлық тіршілік иелерін аялап, қоршап, қамқорлап жатқанымызды сезінейік. (Осылайша 2 мин. отырады, үнтаспадан табиғат әуені ойналады.) - Балалар, енді көзімізді ашайық. Табиғатқа қамқорлық жасағанымызды көз алдымызға қалай елестеттік? Табиғат - адам үшін адам үшін ерекше қасиетті ұғым. Табиғат жерге қандай көрік берсе, адам да өмірге сондай көрік береді. Сондай көрік пен сұлулықтан, жылылықтан тұратын табиғаттағы өсімдіктер мен суларды, жан-жануарлар мен құстарды сақтау, қасиетті жерімізді таза ұстау, аялау - біздің адами борышымыз. - Табиғатты қорғау - Жер ананы қорғау, табиғатты қорғау - өзіңді қорғау. Табиғат– бізді қоршаған дүние: аспан мен жер, тау мен су, жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. Адам қашанда Табиғат әсемдігіне, сұлулығына тамсанған, таңданған, қуанып шабыт алған және қамқорлық жасаған. |
- Мен сынып қалған ағашты байлап, оған қамқорлық жасап жатқанымды елестеттім. - Мен гүлдерге су құйып жатқанымды елестеттім.
Мұғалімді мұқият тыңдайды · Әр топ өз жұмыстарын таныстырады, сынып болып талқылау жүргізіледі.
Тапсырма: Оқушыларды бірнеше топқа бөліп, әр топқа жеке тапсырмалар беру: · 1-топ: Табиғатқа қалай қамқорлық жасаймыз? · 2-топ: Айналамызды күл-қоқыстан қалай таза ұстаймыз? · 3-топ: Табиғатты көркейтуге қандай ұсыныстар айтар едіңдер?
|
|
Қима қағаздар, маркерлер Қима қағаздар, маркерлер |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
Бүгінгі таңда Интернет желісіндегі қолданушылар саны ондаған миллион адамды құрайды және олардың едәуір бөлігі әлемдік желінің қауіптілігі туралы білмейтін балалар. Интернет- мүмкіндіктердің қоймасы ғана емес, сонымен қатар қауіп көзі. Осылайша, жақсыдан басқа, виртуалды әлемде жамандық бар. Интернеттегі дұрыс емес мінез-құлық саған ғана емес, достарыңа, отбасыңа және жақындарыңа, сондай-ақ елге зиян тигізуі мүмкін. |
Мұғалім балаларға сауалнама жүргізеді: сіздердің біреулеріңіз интернетте осындай жағдайларға тап болды ма және сіз қалай әрекет еттіңіз? Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
Бағалау. «Дауыс беру» әдісі.
|
Стикерлер, маркерлер |
|
Сабақтың соңы /3мин/ Рефлексия |
|
Тиімді кері байланыс береді |
|
Стикер, жапсырма қағаз |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты "Табиғатқа қамқорлық жасаймыз"
Тәрбие сағаты "Табиғатқа қамқорлық жасаймыз"
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту /7мин/ |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Талқылау сұрақтары: · Табиғат дегеніміз не? Табиғат бізге не береді? · Табиғатқа қалай қамқорлық жасаймыз? Бейнеролик көрсету. Оқушылардың бейнеролик туралы ойларын сұрау: · Бейнероликтен қандай әсер алдыңыздар? · Бейнероликте қандай маңызды мәселелер қозғалды? |
Мұғалімді мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап беріп , өз ойларын ортаға салады. -Бейнероликтен көрген әсерлерін, қозғалған маңызды мәселелерді айтып жеткізеді. |
Ауызша мадақтау Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! |
Презентация Жазба дәптері ttps://www.y outube.com/ watch?v=2m p73hh2iTk |
|
Жаңа сабақ /25мин/ |
- Балалар денелеріңді тік ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырайық. Көздерімізді жұмуға да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алайық. Денелерімізді бос ұстайық. Айналадағы барлық тіршілік иелерін аялап, қоршап, қамқорлап жатқанымызды сезінейік. (Осылайша 2 мин. отырады, үнтаспадан табиғат әуені ойналады.) - Балалар, енді көзімізді ашайық. Табиғатқа қамқорлық жасағанымызды көз алдымызға қалай елестеттік? Табиғат - адам үшін адам үшін ерекше қасиетті ұғым. Табиғат жерге қандай көрік берсе, адам да өмірге сондай көрік береді. Сондай көрік пен сұлулықтан, жылылықтан тұратын табиғаттағы өсімдіктер мен суларды, жан-жануарлар мен құстарды сақтау, қасиетті жерімізді таза ұстау, аялау - біздің адами борышымыз. - Табиғатты қорғау - Жер ананы қорғау, табиғатты қорғау - өзіңді қорғау. Табиғат– бізді қоршаған дүние: аспан мен жер, тау мен су, жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. Адам қашанда Табиғат әсемдігіне, сұлулығына тамсанған, таңданған, қуанып шабыт алған және қамқорлық жасаған. |
- Мен сынып қалған ағашты байлап, оған қамқорлық жасап жатқанымды елестеттім. - Мен гүлдерге су құйып жатқанымды елестеттім.
Мұғалімді мұқият тыңдайды · Әр топ өз жұмыстарын таныстырады, сынып болып талқылау жүргізіледі.
Тапсырма: Оқушыларды бірнеше топқа бөліп, әр топқа жеке тапсырмалар беру: · 1-топ: Табиғатқа қалай қамқорлық жасаймыз? · 2-топ: Айналамызды күл-қоқыстан қалай таза ұстаймыз? · 3-топ: Табиғатты көркейтуге қандай ұсыныстар айтар едіңдер?
|
|
Қима қағаздар, маркерлер Қима қағаздар, маркерлер |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
Бүгінгі таңда Интернет желісіндегі қолданушылар саны ондаған миллион адамды құрайды және олардың едәуір бөлігі әлемдік желінің қауіптілігі туралы білмейтін балалар. Интернет- мүмкіндіктердің қоймасы ғана емес, сонымен қатар қауіп көзі. Осылайша, жақсыдан басқа, виртуалды әлемде жамандық бар. Интернеттегі дұрыс емес мінез-құлық саған ғана емес, достарыңа, отбасыңа және жақындарыңа, сондай-ақ елге зиян тигізуі мүмкін. |
Мұғалім балаларға сауалнама жүргізеді: сіздердің біреулеріңіз интернетте осындай жағдайларға тап болды ма және сіз қалай әрекет еттіңіз? Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
Бағалау. «Дауыс беру» әдісі.
|
Стикерлер, маркерлер |
|
Сабақтың соңы /3мин/ Рефлексия |
|
Тиімді кері байланыс береді |
|
Стикер, жапсырма қағаз |
шағым қалдыра аласыз


















