Материалдар / Тәрбие сағатының тақырыбы: Ананың аялы алақаны

Тәрбие сағатының тақырыбы: Ананың аялы алақаны

Материал туралы қысқаша түсінік
• Ананың бала өміріндегі маңызын түсіндіру, ананың еңбегін бағалау, сүйіспеншілік пен құрмет сезімін қалыптастыру. • Оқушылардың аналарға деген сүйіспеншіліктерін арттырып, шынайы қамқорлық сезімін тәрбиелеу. • Туған ел мен қоғамның ана алдындағы борышын арттыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Мектеп: Шәкәрім атындағы №56 мл

Мұғалімнің есімі: Курмахан М.


Тәрбие сағаты тақырыбы:

Ананың аялы алақаны

Сабақтың тақырыбы

Ананың бала өміріндегі маңызын түсіндіру, ананың еңбегін бағалау, сүйіспеншілік пен құрмет сезімін қалыптастыру.

Оқушылардың аналарға деген сүйіспеншіліктерін арттырып, шынайы қамқорлық сезімін тәрбиелеу.

  • Туған ел мен қоғамның ана алдындағы борышын арттыру.

Қауіпсіздік сабағы №24

«Көшеде қаңғыбас итті кездестіру»

Күні: 03.03.2025

Сынып: 4 "Д"

Оқушы саны: 21

Құндылықты дарыту

Құндылық: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну


Апта дәйексөзі


Жасампаздық – бәрімізге өнеге.

Көрнекіліктер

Суреттер, нақыл сөздер, мақалдар ,өлеңдер, бейнематериал


Сабақтың барысы

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

Кіріспе бөлім:

(Сынып сағатының басталуы, оқушылармен амандасу.)

Мұғалім:
– Құрметті оқушылар, бүгінгі сынып сағатымыз ерекше, маңызды әрі өте жанды тақырыпқа арналған. Біз бүгін «Ананың аялы алақаны» деген тақырыпты талқылаймыз. Бұл тақырыптың өзі көп нәрсені аңғартады. Ана деген сөз – барлық адамзаттың ең бірінші, ең қымбат, ең сүйікті тұлғасы. Ана – мейірімділік пен қамқорлықтың, сүйіспеншіліктің символы. Ана әрдайым бізге қолдау көрсетіп, бар махаббатымен бізді қорғайды.

(Оқушыларға тақырып туралы сұрақ қою)

Оқушылар, ана туралы не айта аласыздар? Ана сіз үшін не білдіреді?

«Ана» деген сөзді естігенде сіздің ойыңызға қандай бейнелер келеді?
(Оқушылар жауап береді. Әркім өз ойымен бөліседі.)

Олай болса, біз бүгін ананың аялы алақаны туралы, оның біз үшін қаншалықты маңызды екенін, балаға беретін қамқорлығы мен сүйіспеншілігін жақсырақ түсінуге тырысамыз. Әрқайсымыздың өмірімізде анамыздың орны бөлек екенін білесіздер. Ана бізге өмір сыйлайды, бізді тәрбиелейді, жол көрсетеді. Оның алақаны – ең жылы, ең сенімді қол. Сондықтан бүгінгі сынып сағатының мақсаты – ананың еңбегін бағалау, оның ұлы рөлін түсіну, аналарға деген сүйіспеншілігімізді білдіру.

(Сыныпқа бірнеше маңызды сұрақтар қою.)

Ананың ең басты қасиеті қандай деп ойлайсыздар?
– Әрқашан анамыздың жақын, қолдау көрсетуге дайын екенін сезінген кезде біз қандай эмоцияларды бастан кешіреміз?
– Аялы алақан деген не және ол біздің өмірімізде қандай рөл атқарады?

(Оқушылар жауаптарын тыңдай отырып, тақырыпты ашып, әңгіме қозғайды.)

Біз осы сұрақтарға жауап іздей отырып, ананың бала өміріндегі маңызды рөлін, оның тек ана ретінде ғана емес, өмірдегі алғашқы ұстазымыз, қорғанымыз екенін түсінеміз. Аялы алақан, мейірім мен сүйіспеншілік – бұл ананың шексіз махаббатының көрінісі. Ананың үні, оның қолы, жылы сөздері бізді әрдайым қорғап, күш береді. Біз бұл еңбекті ешқашан ұмытпауымыз керек.

Сонымен, бүгінгі сағатымызда біз ананың бала тәрбиесіндегі орны, оның қоғамдағы маңыздылығы туралы сөз қозғаймыз. Әрі осы тақырып аясында біз аналарымызға деген құрметімізді, сүйіспеншілігімізді көрсете алатын боламыз.

презентация

Сабақтың ортасы


ІІІ. Негізгі бөлім

Өлең оқу және ән айту

  • Мұғалім немесе оқушылар аналар туралы өлеңдер оқиды. Төлеген Айбергеновтың "Ана" атты өлеңін оқу

  • Оқушылар бірігіп «Ана туралы ән» орындайды.

Аналарға деген алғыс хат

  • Оқушыларға арнап бірнеше минуттық уақыт беріледі. Олар аналарға деген алғыс хатын жазып, өздерінің жүрекжарды тілектерін білдіреді.

    • Мысалы: «Құрметті анашым, сен менің өмірімдегі ең маңызды адамсың, мен сені шексіз жақсы көремін…»

  • Оқушылар жазған хаттарын оқып, өз ойларын ортаға салады.

Аналарға сыйлық жасау

  • Оқушылар өздері дайындаған сыйлықтарын (құттықтау ашықхаты, сурет, қолөнер туындылары) немесе аналарға деген жақсы тілектерін бөліседі.

  • Бұл бөлімнің мақсаты – оқушыларға аналарға деген сүйіспеншілік пен құрметті көрсету

  • .

Слайд




















Сөздер жазылған жүрек суреттері

Тәрбие сағатын қорытындылау

«Ана – біздің өміріміздегі ең қымбат жан. Оның аялы алақаны – біз үшін тіршілік нұры, жылулық көзі. Әрқашан ананы құрметтеп, оның еңбегін бағалау біздің міндетіміз».



Қауіпсіздік сабағы №24

































Сабақтың мақсаты: көше ит кездескен жағдайда қалай әрекет жасау керектігін үйрету.
Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин).
Мақсат қою. Тақырыпты анықтау.
-Жұмбақты шешіп сабақта не туралы айтылатынын анықтайды.
Білімді жаңғырту. Өткенді қайталау
https://www.youtube.com/watch?v=GggchmwkYFs

Ит – адамның жақын досы. Олар иесіне өте адал қызмет етеді.
Балаларды жақсы көреді. Шаруашылыққа көмектеседі – малды, үйді күзетеді.
Өздеріңіз видеодан көргендей, олардың жақсы қасиеттері көп. Алайда, өкінішке қарай, адам өміріне қауіп төндіретін кездері де болады. Балалар, суретке қараңыздаршы, бұл иттердің біз әңгімелеген иттерден қандай айырмашылығы бар?




Сабақтың негізгі бөлімі
- Иттер асыранды және тастанды болады. Адамдар итті асырап алады, күтіп баптайды, тамақтандырады, ойнатады. Күндердің бір күнінде одан жалығып, оны бостандыққа, орманға апарып тастайды. Ал ит болса, өздігінен қорек таба алмай, ашығып, ызаланады. Содан өзі сияқты иттерге қосылып, үйірленіп жүреді. Олар аш, әрі ызалы болады. Көше иттері аса қауіпті.
- Есте сақта! Тіпті ең момын жақсы иттің өзі қауіпті.
Ал енді ойлаңыздаршы, көшедегі итті үйдің асыранды итінен қалай ажыратуға болады? (Балалардың жауабы)
Асыранды иттің күтімі бар, тамағы тоқ болады.
Соңғы кезде көше иттер көбейіп кетті. Оған кім кінәлі деп ойлайсыздар?
(Балалардың жауаптары)
Топтық жұмыс. «
Пікірлер себеті»

«Ит шабуыл жасағанда не істеу керек? Ит тістеп алса не істеу керек?» деген сұрақтарға жауап бер.
«ЕСТЕ САҚТА!»
Ит (тістеп) алса не істеу керек?
1. Қауып алған (тістеген) жерді сабындап жуу.
2. Қанап жатса, бинт не таза сүлгімен матап тастау.
3. Ең дұрысы жедел жәрдем шақырту, емханаға бару.
4. Құтыруға қарсы иттің екпе алған-алмағаны туралы білу үшін иттің иесін тауып алу. Егер иесі табылмаған жағдайда құтыруға қарсы екпе курсын алу.


Бекіту. Өзіндік жұмыс
Қорытынды. Рефлексия
Сөйлемді толықтыр: «Бүгін мен сабақта.....................................білдім».
«Менің қуанғаным.......................................................................…».
ЕСТЕ САҚТА!




Интербелсенді тақта/ компьютер

Сабақтың соңы

Мен білемін …
Мен ешқашан жасамаймын …
Мен енді әр уақытта біліп жүремін …
Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=GggchmwkYFs



презентация











Жариялаған:
Курмахан Маншук
02 Наурыз 2025
1450
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі