Материалдар / Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы даярлық тобына (қараша)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы даярлық тобына (қараша)

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы даярлық тобына (қараша)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
54
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы


Білім беру ұйымы: Ақсуат мектеп-бөбекжай-балабақша кешені КММ

Топ: мектепалды даярлық

Балалар жасы: 5 жастағы балалар

Жоспардың құрылу кезеңі : қараша айы, 2024 жылы

Пәні: қазақ тілі


4 қараша

Дүйсенбі

5 қараша

Сейсенбі

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту)

Таңғы жаттығу музыка ырғағымен

Сабаққа дайындау қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау. Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Апта дәйек сөзі жаттау: «Анасы бар адамдар ешқашан қартаймайды»

Қ. Ж. Үй жануарлары және төлдері. "Жеті лақ" ертегісін әңгімелейміз.

Мақсат-міндеттері: Балалардың ұғымындағы үй жануарлары туралы білімдерін кеңейту. «Қасқыр мен жеті лақ» ертегісінің мазмұнымен таныстыру; үй жануарларының төлдерінің атауларын бекіту; үй жануарларының дыбыс шығару және қозғалу ерекшеліктерін еске түсіру; үй жануарларының пайдасы туралы түсініктерін дамыту; көрнекі сызбаларды қолданбай ертегінің мазмұны бойынша диалог құрауды, мұқият болуды, қарапайым сөйлемдер құруды үйрету; ертегілердегі жануарлардың мінез-құлқын адамдардың мінез-құлқымен салыстыруды, қарапайым қорытынды жасауға дағдыландыру; балаларды үй жануарларына қамқор болуға, ертегілерге сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

Ойын: "Ғажайып қапшық"

Баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байытатын дидактикалық ойын.

Ойынның мақсаты: әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлеуге, еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізуге баулу.

Күтілетін нәтижелер: еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды; еркін ойындарда таныс кейіпкерлерді басқа қырынан көрсетуге тырысады.

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту)

Сәлемдесу музыка ырғағымен

Сабақтың барысы:

Балалар «Сәлеметсіз бе!» деп амандасып, залға кіреді.

Қ.Ж: балалар, бүгін бізге балабақшаға жеделхат әкелді-Міне (Мен оқимын). "Арман" балабақшасының балаларына: "Күзгі орманға шақырамыз Мұнда көптеген кереметтер бар Секіруге және секіруге болады, Сіз көңілді ойнай аласыз.

Орманға келіңіз,

Ағашты таңдауға көмектесіңіз!» (Қояндар)

Мәтін тыңдау: Айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстар, оқиғалар туралы ақпараттарды алу үзінділерді тыңдайды, заттарды атайды, сәйкес суретті таңдайды, орындауды қайталайды.

Ойын: "Сиқырлы "ң"әрпі"

Балалардың "ң" әрпін дұрыс айтуларын қадағалап, "ң" әрпі бар сөздерді анық айтатын дидактикалық ойын.

Ойынның мақсаты: әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлеуге, еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізуге баулу.

Күтілетін нәтижелер: еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды; еркін ойындарда таныс кейіпкерлерді басқа қырынан көрсетуге тырысады.

11 қараша

Дүйсенбі

12 қараша

Сейсенбі

Сынып залын дайындау (Желдету, бөлмені тазарту)

Қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау. Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Балалар сәлемдесіп залға келеді.

Апта дәйек сөзі: «Отан оттанда ыстық»

Қ. Ж. Балалар, бүгін біз екі аяқпен, алдымен орнында, содан кейін алға қарай секіреміз.

Шағын өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар, тақпақтар жаттату, жұмбақтар шешкізу.

Ертегі: "Оқтауы бар түлкі"

Мақсаты: анық және қалыпты қарқынмен сөйлей білуді дамыту.

Ролдік ойындар: «-Ойын»

Мақсаты: үлгі бойынша жай, жайылма сөйлемдер құра білуге үйрету.

Қойылым: «Отбасы мүшелері»

Мақсаты: Туыстық қарым-қатынасты («бауыр», «немере», «шөбере», «ағайын», «туысқан», «жеті ата») білдіретін сөздерді үйрету

Дид.ойын "Фотоаппарат".

Мақсаты: балалардың танымдық қабілетін дамыту.

Күтілетін нәтижелер: еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды; еркін ойындарда таныс кейіпкерлерді басқа қырынан көрсетуге тырысады.



Сынып залын дайындау (Желдету, бөлмені тазарту)

Таңғы жаттығу музыка ырғағымен сыныпты дайындау, қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау. Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Балалар сәлемдесу әнін орындайды.

Қ. Ж. Балалар, бүгін сынып залына қандай көңіл-күймен келдіңіз? Сіздерде көңіл-күйлерініз жақсы екен. Музыка көңілді көңіл-күйді жеткізе алады деп ойлайсыз ба? (Балалардың жауаптары.) Егер сізде жақсы көңіл-күй болса, онда сабақтың басында бірдей көңіл-күйдегі музыка естілуі керек. Тапсырманы тыңдаңыз: бір-біріңіздің артыңыздан бұрылыңыз, алдымен көңілді шеруге шығыңыз, содан кейін музыка өзгерген бойда сіз екі аяқпен алға қарай серпіліп секіресіз, Марш қайтадан естіле салысымен бір-біріңіздің артыңыздан қайта реттелесіз. Кімнің артында тұрғанын есте сақтаңыз

Ролдік ойындар: «-Ойын»

Мақсаты: үлгі бойынша жай, жайылма сөйлемдер құра білуге үйрету.

Қойылым: «Қонақта»

Мақсаты: Өзінің бауырлары, туыстары, ағайындары салт-дәстүрлер туралы айтуға баулу.

Дид. Ойын "Қарама-қарсы сөз"

Мақсаты: Балалардың қарама-қарсы мағынадағы сөздер жұптарын құра білу дағдыларын жетілдіру; сөздік қорды молайту; ой шапшаңдығын дамыту.

Күтілетін нәтижелер: еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды; еркін ойындарда таныс кейіпкерлерді басқа қырынан көрсетуге тырысады.

18 қараша

Дүйсенбі

19 қараша

Сейсенбі

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Қайырлы күн балалар! Бүгін біз қайтадан сыныпта кездестік. Бүгін бізді қызықты сынақ күтіп тұр. Сіз дайынсыз ба? Содан кейін көңілді сәлемдесуден бастайық. Сәлемдесу :" біз бастаймыз"

Қ.Ж: бүгін маған суретші келіп кетті, Сізге арнайы суреттер қалдырды, бірақ қарапайым емес, музыкалық. өкінішке орай, олардың бәрі араласып кетті, енді мен оларды қалай көрсету керектігін білмеймін, егер сіз маған көмектессеңіз, тапсырманы орындаймыз, суретшінің не қалайтынын түсінеміз. Маған көмектесесіз бе? (балалардың жауабы)

Ролдік ойнау: "Орман жануарлары."

Мақсат-міндеттері. Балалардың ұғымындағы жабайы жануарлар, олардың тіршілік ету ортасы және тамақтануы туралы білімдерін кеңейту; аналық жануарлардың атауларымен таныстыру; төлдерінің аттарын бекіту; «Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды» мақалының негізінде жабайы табиғат туралы түсінігін дамыту;

Дид. ойын: «Кім шапшаң?»

Мақсаты: қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ, ң, һ дыбыстарын, осы дыбыстардан тұратын сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру. Қорытындылау: балалар ертегі сөздерін қайталайды, сөздерді айтады.

Күтілетін нәтижелер: еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды; еркін ойындарда таныс кейіпкерлерді басқа қырынан көрсетуге тырысады.

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Балалар, вагондарға отырыңыз , Кеттік (балалар бір-бірінің артынан тұрып, иықтарын ұстап тұрып, "пойыз" музыкасы естіледі және бәрі аяқтарын таптап жүреді; содан кейін тоқтайды. -Біздің жолымыздағы бірінші көше "Көңілді дабыл" деп аталады. Сіз осындай сөздерді білесіз бе? (Балалардың жауабы).

Кестедегі суреттерді көру:

қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ, ң, һ дыбыстарын, осы дыбыстардан тұратын сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру.

Қимыл- ырғақты қимыл: «Менің ойыншығым»

Дид. ойын: «Көңілді пойыз»

Мақсаты: ауызекі сөйлеуде мақал-мәтелдерді, көркем сөздерді қолдануына қолдау көрсету.

Ролдік ойнау: Ролдік ойын:"Тук-тук". Шағын өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар, тақпақтар жаттату, жұмбақтар шешкізу.

Күтілетін нәтижелер: еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды; еркін ойындарда таныс кейіпкерлерді басқа қырынан көрсетуге тырысады.




25 қараша

Дүйсенбі

26 қараша

Сейсенбі

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Апта дәйек сөзі: «Білім инемен құдық қазғандай»

Қ.Ж: Тақтаға назар аударыңыз, Бұл не? (ойыншық түрлері: қуыршақ, қонжық, доп, олармен не істеу керек деп ойлайсыз? ) (балалардың жауаптары). Бүгін біз сіздермен ойнаймыз, ойлаймыз, билейміз, ән айтамыз, тыңдаймыз, тақтада пайда болады деп болжаймыз. Айтыңызшы, қанша ойыншық? Ал айналамызда тағы не бар? Сіз білетіндеріңіз өте жақсы, мен сізге қол ұстасып, шеңбер құруды ұсынамын. Кез-келген тапсырма алдында жаттығулар қажет-жылыту.

Мазмұнын айту: «Ойыншықтар» ертегісін айту

Қимыл-ырғақты қимыл: «Кейіпкер әрекеті»

Дид. Ойын: «Үш гүл»ойыны заттың сипатын анықтауға арналған дидактикалық ойын.

Мақсаты: Өз ойын жайылма сөйлемдермен жеткізуге мүмкіндік беру.

Күтілетін нәтижелер: еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды; еркін ойындарда таныс кейіпкерлерді басқа қырынан көрсетуге тырысады.

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Балалар, біз ертегі еліне келдік, мұнда нағыз шынайы кейіпкерлер, ойыншықтар, адамдар, билер өмір сүреді. Ал, біздің ойыншықтарымызды іздеуге барамыз ба?

Бұл не екенін қараңыз…

(сыйлық қорабы) қызық, онда не бар? (балалар қорапқа жақындайды, Балалар пән жетекшісінің сұрақтарына жауап береді) мүмкін біздің ойыншықтарымыз бар ма?. (жылқыны шығарады), балалар бұл не...оны сипаттаңыз... ал Сіз ат сияқты қозғала аласыз ба? (аюды шығарады) және бұл не?. Біз билеуге бардық. Аюға оны қалай бейнелегеніңіз өте ұнады. Мұнда тағы не бар? (көбелекті шығарады). Көбелек не істейді?. Ал сіз құстың қалай ұшатынын көрсете аласыз ба?.

(Балалар қозғалыста музыкаға жануарлардың бейнелерін бейнелейді

И. Каплунова «жылқы», «аю билейді», «көбелек»

Ән тыңдау:«Ертегі»

Қимыл- ырғақты қимыл: «Кейіпкерлерді бейнелеу»

Дид. ойын: «Үш гүл» ойыны заттың сипатын анықтауға арналған дидактикалық ойын.

Мақсаты: Өз ойын жайылма сөйлемдермен жеткізуге мүмкіндік беру

Ролдік ойнау: «Кейіпкерлер сөзі»

Тапсырма: ойнау дағдыларын қалыптастыру (эмоциясын сездіру)

Күтілетін нәтижелер: еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды; еркін ойындарда таныс кейіпкерлерді басқа қырынан көрсетуге тырысады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!