Материалдар / Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы даярлық тобына (қыркүйек)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы даярлық тобына (қыркүйек)

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы даярлық тобына (қыркүйек)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
76
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы


Білім беру ұйымы: Ақсуат мектеп-бөбекжай-балабақша кешені КММ

Топ: мектепалды даярлық

Балалар жасы: 5 жастағы балалар

Жоспардың құрылу кезеңі : қыркүйек айы, 2024 жылы

Пәні: қазақ тілі


2 қыркүйек

Дүйсенбі

3 қыркүйек

Сейсенбі

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту)

Таңғы жаттығу музыка ырғағымен

Сабаққа дайындау қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау. Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Апта дәйек сөзі жаттау: «Білім қымбат қазына, қанағат тұтпа азына»

Қ. Ж. Балалар, біз мектепке саяхатқа барамыз (мектеп туралы иллюстрациялар көрсету)

Қ. Ж. дұрыс, олар мектеп туралы. Қандай құралдар бар? (балалардың жауаптары).

Ю. Картушиннің көз көруін түзету жаттығуы «Ұлпақар»

Қ. Ж. біз парта, отырғыш, тақтаны көрдік

Балалар сабақ оқуда (оңға қарау)

Балалар ойнауда солға қарады (солға қарау)

Оқушылар жоғары көтеілді (көзіңізді жоғары көтеріңіз)

Олар төменге түсті (көзімді төмен түсіріңіз).

Сергіту: «Не артық?»

Ән айту:«Сәлем, сәлем»

Ойын: "қайталанатын ойыншылар"

Зердені анықтауға арналған дидактикалық ойын.

Ойынның мақсаты: ойын зейінді дамытуға, есте сақтаудың күрделі қабілеттерін жаттықтыруға бағытталған.

Күтілетін нәтижелер таныс шығармаларды таниды, олардың мазмұны туралы айтады; музыканың сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындайды; қимылдарды орындауда шапшаңдық пен ептілік танытады.

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту)

Сәлемдесу музыка ырғағымен

Сабақтың барысы:

Балалар «Сәлеметсіз бе!» деп амандасып, залға кіреді.

Қ.Ж: балалар, бүгін бізге балабақшаға жеделхат әкелді-Міне (Мен оқимын). "Арман" балабақшасының балаларына: "Күзгі орманға шақырамыз Мұнда көптеген кереметтер бар Секіруге және секіруге болады, Сіз көңілді ойнай аласыз.

Орманға келіңіз,

Ағашты таңдауға көмектесіңіз!» (Қояндар)

Мәтін тыңдау: Айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстар, оқиғалар туралы ақпараттарды алу үзінділерді тыңдайды, заттарды атайды, сәйкес суретті таңдайды, орындауды қайталайды.

Ән айту: «Алақай, күз келді!»

Муз- ырғақты қимыл «Марш деревянных солдатиков» П. Чайковский

Ойын:"артығын тап"

Зеректілікті анықтауға арналған дидактикалық ойын.

Ойынның мақсаты: ойын зейінді дамытуға және зат атауын есте сақтаудың күрделі қабілеттерін жаттықтыруға бағытталған.

Күтілетін нәтижелер: таныс шығармаларды таниды, олардың мазмұны туралы айтады; зат сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындайды; қимылдарды орындауда шапшаңдық пен ептілік танытады.


9 қыркүйек

Дүйсенбі

10 қыркүйек

Сейсенбі

Сынып залын дайындау (Желдету, бөлмені тазарту)

Қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау. Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Балалар сәлемдесіп залға келеді.

Апта дәйек сөзі: «Жанұям қорғаным, ата-анам тірегім» жаттау

Қ. Ж. Балалар, бүгін біз екі аяқпен, алдымен орнында, содан кейін алға қарай секіреміз.

Байланыстырып сөйлеу. Артикуляциялық және дауыс аппаратын білуді дамыту, ертегі тыңдау, кейіпкерлермен танысу.

Ролдік ойындар: «-Ойын»

Мақсаты: тыңдау, есту қабілетін дамытуға арналған ойын.

Қойылым

Дид.ойын артығын табыңыз

Мақсаты: балалардың танымдық қабілетін дамыту.

Күтілетін нәтижелер: таныс шығармаларды таниды, олардың мазмұны туралы айтады; заттардың сәйкес ойын әрекеттерін орындайды; қимылдарды орындауда шапшаңдық пен ептілік танытады



Сынып залын дайындау (Желдету, бөлмені тазарту)

Таңғы жаттығу музыка ырғағымен сыныпты дайындау, қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау. Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Балалар сәлемдесу әнін орындайды.

Қ. Ж. Балалар, бүгін сынып залына қандай көңіл-күймен келдіңіз? Сіздерде көңіл-күйлерініз жақсы екен. Музыка көңілді көңіл-күйді жеткізе алады деп ойлайсыз ба? (Балалардың жауаптары.) Егер сізде жақсы көңіл-күй болса, онда сабақтың басында бірдей көңіл-күйдегі музыка естілуі керек. Тапсырманы тыңдаңыз: бір-біріңіздің артыңыздан бұрылыңыз, алдымен көңілді шеруге шығыңыз, содан кейін музыка өзгерген бойда сіз екі аяқпен алға қарай серпіліп секіресіз, Марш қайтадан естіле салысымен бір-біріңіздің артыңыздан қайта реттелесіз. Кімнің артында тұрғанын есте сақтаңыз

Ертегі тыңдау: «Шалқан» Сөздік қор. Қоршаған ортадағы заттар мен өсімдіктердің атау дағдыларын қалыптастыру.

Ролдік ойындар: «-Ойын»

Мақсаты: заттар атауын есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойын.

Дид. Ойын Дұрыс қоңырауды табыңыз.

Мақсаты: балалардың дыбыстық есту қабілетін дамыту.

Күтілетін нәтижелер: таныс шығармаларды таниды, олардың мазмұны туралы айтады; музыканың сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындайды; қимылдарды орындауда шапшаңдық пен ептілік танытады




16 қыркүйек

Дүйсенбі

17 қыркүйек

Сейсенбі

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Қайырлы күн балалар! Бүгін біз қайтадан сыныпта кездестік. Бүгін бізді қызықты сынақ күтіп тұр. Сіз дайынсыз ба? Содан кейін көңілді сәлемдесуден бастайық. Сәлемдесу :" біз бастаймыз"

Қ.Ж: бүгін маған суретші келіп кетті, Сізге арнайы суреттер қалдырды, бірақ қарапайым емес, музыкалық. өкінішке орай, олардың бәрі араласып кетті, енді мен оларды қалай көрсету керектігін білмеймін, егер сіз маған көмектессеңіз, тапсырманы орындаймыз, суретшінің не қалайтынын түсінеміз. Маған көмектесесіз бе? (балалардың жауабы)

Ертегі тыңдау: «Бауырсақ»

Мазмұндау:

Ырғақты ұимыл: қойылым

Дид. ойын: «Кім шапшаң?»

Мақсаты: Қоршаған ортадағы заттар мен өсімдіктердің атау дағдыларын қалыптастыру, жол ережелерін сақтау.

Қорытындылау: балалар ертегі сөздерін қайталайды, сөздерді айтады.

Күтілетін нәтижелер: таныс шығармаларды таниды, олардың мазмұны туралы айтады; заттың сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындайды; қимылдарды орындауда шапшаңдық пен ептілік танытады.










Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Балалар, вагондарға отырыңыз , Кеттік (балалар бір-бірінің артынан тұрып, иықтарын ұстап тұрып, "пойыз" музыкасы естіледі және бәрі аяқтарын таптап жүреді; содан кейін тоқтайды. -Біздің жолымыздағы бірінші көше "Көңілді дабыл" деп аталады. Сіз осындай сөздерді білесіз бе? (Балалардың жауабы).

Кестедегі суреттерді көру:

Сөздерді жіктеп, тәуелдеп, септеп қолдана білуге үйрету. «Тілге бойлау» жобасы қазақ тілін меңгерту.

Қимыл- ырғақты қимыл: «Менің ойыншығым»

Дид. ойын: «Көңілді пойыз»

Мақсаты: Сөздерді жіктеп, тәуелдеп, септеп қолдана білуге үйрету.

Ролдік ойнау: Ролдік ойын:"Тук-тук". Балалар сөздерді бір-бірлеп жіктейді, сөздерді айтады.

Күтілетін нәтижелер: таныс шығармаларды таниды, олардың мазмұны туралы айтады; заттың сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындайды; қимылдарды орындауда шапшаңдық пен ептілік танытады



23 қыркүйек

Дүйсенбі

24 қыркүйек

Сейсенбі

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Апта дәйек сөзі: «Еңбек жай ғана қызмет емес, адам болмысының айнасы»

Қ.Ж: Тақтаға назар аударыңыз, Бұл не? (ойыншық түрлері: қуыршақ, қонжық, доп, олармен не істеу керек деп ойлайсыз? ) (балалардың жауаптары). Бүгін біз сіздермен ойнаймыз, ойлаймыз, билейміз, ән айтамыз, тыңдаймыз, тақтада пайда болады деп болжаймыз. Айтыңызшы, қанша ойыншық? Ал айналамызда тағы не бар? Сіз білетіндеріңіз өте жақсы, мен сізге қол ұстасып, шеңбер құруды ұсынамын. Кез-келген тапсырма алдында жаттығулар қажет-жылыту.

Мазмұнын айту: «Ойыншықтар» ертегісін айту

Қимыл-ырғақты қимыл: «Кейіпкер әрекеті»

Дид. Ойын: «Үш гүл»ойыны заттың сипатын анықтауға арналған дидактикалық ойын.

Мақсаты: балаларда зат күйі туралы идеяларды дамыту (көңілді, көңілсіз; тыныш, бесік жыры; қайғылы) Сөздерді жіктеп, тәуелдеп, септеп қолдана білуге үйрету.

Ролдік ойнау: «Бубенмен ойнау»

Тапсырма: ойнау дағдыларын қалыптастыру (қабылдау-сезу және үйрену)

Күтілетін нәтижелер: Сөздерді жіктеп, тәуелдеп, септеп қолдана білуге үйренеді.


Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Балалар, біз ертегі еліне келдік, мұнда нағыз шынайы кейіпкерлер, ойыншықтар, адамдар, билер өмір сүреді. Ал, біздің ойыншықтарымызды іздеуге барамыз ба?

Бұл не екенін қараңыз…

(сыйлық қорабы) қызық, онда не бар? (балалар қорапқа жақындайды, Балалар пән жетекшісінің сұрақтарына жауап береді) мүмкін біздің ойыншықтарымыз бар ма?. (жылқыны шығарады), балалар бұл не...оны сипаттаңыз... ал Сіз ат сияқты қозғала аласыз ба? (аюды шығарады) және бұл не?. Біз билеуге бардық. Аюға оны қалай бейнелегеніңіз өте ұнады. Мұнда тағы не бар? (көбелекті шығарады). Көбелек не істейді?. Ал сіз құстың қалай ұшатынын көрсете аласыз ба?.

(Балалар қозғалыста музыкаға жануарлардың бейнелерін бейнелейді

И. Каплунова «жылқы», «аю билейді», «көбелек»

Ән тыңдау:«Ертегі»

Қимыл- ырғақты қимыл: «Кейіпкерлерді бейнелеу»

Дид. ойын: «Үш гүл» ойыны заттың сипатын анықтауға арналған дидактикалық ойын.

Мақсаты: Айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстар, оқиғалар туралы ақпараттарды алу үзінділерді тыңдайды, заттарды атайды, сәйкес суретті таңдайды, орындауды қайталайды.

Ролдік ойнау: «Кейіпкерлер сөзі»

Тапсырма: ойнау дағдыларын қалыптастыру (эмоциясын сездіру)

Күтілетін нәтижелер: таныс шығармаларды таниды, олардың мазмұны туралы айтады; заттың сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындайды; қимылдарды орындауда шапшаңдық пен ептілік танытады.

Қарым-қатынас барысында балалар қойылған сұрақтардың сипатына сәйкес хабарлы, лепті, бұйрықты сөйлемдермен жауап береді.

30 қыркүйек

Дүйсенбі


Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Апта дәйек сөзі: «Қариясы бар ел - қазынасы бар ел»

Қ.Ж: Тақтаға назар аударыңыз, Бұл не? (ойыншық түрлері: қуыршақ, қонжық, доп, олармен не істеу керек деп ойлайсыз? ) (балалардың жауаптары). Бүгін біз сіздермен ойнаймыз, ойлаймыз, билейміз, ән айтамыз, тыңдаймыз, тақтада пайда болады деп болжаймыз. Айтыңызшы, қанша ойыншық? Ал айналамызда тағы не бар? Сіз білетіндеріңіз өте жақсы, мен сізге қол ұстасып, шеңбер құруды ұсынамын. Кез-келген тапсырма алдында жаттығулар қажет-жылыту.

Ертегі тыңдау: «Ойыншықтар»

Мазмұнын айту: «Ойыншықтар» ертегісін айту

Қимыл-ырғақты қимыл: «Кейіпкер әрекеті»

Дид. Ойын: «Үш гүл»ойыны заттың сипатын анықтауға арналған дидактикалық ойын.

Мақсаты: балаларда зат күйі туралы идеяларды дамыту (көңілді, көңілсіз; тыныш, бесік жыры; қайғылы) Сөздерді жіктеп, тәуелдеп, септеп қолдана білуге үйрету.

Ролдік ойнау: «Бубенмен ойнау»

Тапсырма: ойнау дағдыларын қалыптастыру (қабылдау-сезу және үйрену)

Күтілетін нәтижелер: Айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстар, оқиғалар туралы ақпараттарды алу үзінділерді тыңдайды, заттарды атайды, сәйкес суретті таңдайды, орындауды қайталайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!