Тәрбиелі тәртіптің құлы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәрбиелі тәртіптің құлы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты кітап оқудың пайдасы және Бауыржан сынды батырларымыздың тәрбие жайында айтылған нақыл сөздері қамтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Шошанай орта мектебі


Пәні:

Тәрбие сағаты

Педагогтің аты-жөні:

Мамажанова Жанна

Күні:

10.03.23 жыл

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тәрбиелі тәртіптің құлы

Сабақтың мақсаты

Бауыржан Момышұлының нақыл сөздері мен шығармашылығына сүйене отырып, болашақ ұрпақты отансүйгіштікке, ұлттық құндылықтарды бойына сіңдіріп, парасаттылыққа, оқуға, білімге шақыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

  1. минут


Өзін-өзі тексеру

2 минут



Өткен білімді еске түсіру

3-минут





Жаңа білім

20 минут






















Бекіту

5





















Кері байланыс

-Амандасу

-Түгендеу

Қызығушылықтарын ояту

Бауыржан туралы бейнебаян

(Бүгінгі тақырыбымызда Отан үшін от кешкен, сол Ұлы Отан соғысында өзінің әскери әдістерімен батальон двизияны жаудың шебінен аман шығарған, батылда, батыр халық қаһарманымыз Бауыржан Момышұлы туралы болмақ оқушылар. )


«Сөз маржан» әдісі

«Оқуға құштар мектеп» жобасының аясында мектеп болып Бауыржан Момышұлының кітаптарын талдаған болтынбыз.

Бауыржан Момышұлының «Ұшқан ұя» мен Александр Бектің (Бауыржанның соғыс кезіндегі жасаған ерліктері, нақыл сөздері осы кітаптан алынған)«Арпалыс» кітабынан қандай үлгі- өнеге алдық балалар?


Топқа бөлу «Мазайка» әдісі

Үкімет «Жалын»


оппозиция «Қыран»



Қарар: Қазіргі заман жастарының тәрбиесіне көңіліңіз тола ма?

Жалын тобы: Райымбек пен Жансая

Қыран тобы: Арман мен Мәншүк

Төрешілер: Бекнұр мен Нұрғиса





Төрешілердің бақылау шкаласы

Төрешілерге дескриптор


Бағалау

-Уақытты тиімді бағалау


1

-Бауыржан Момышұлының нақыл сөздерін қолдану


3

- статистикаға сүйену


2

-Аргументтерді (дәйектер) пайдалану


3

- Өз кейістерін ұсынады

2

- Спикерлер мен лидерлердің сөз жүйелігін сақтауы


2

Барлығы

15




Оқушылардың Бауыржан Момышұлының өлеңдерін мәнерлеп оқу.




Осы сабақтағы өз рөлдеріңізге ене отырып кері байланыс жасайық оқушылыр.

«Жапондық бағалау» әдісі

Дұрыс келісемін

Толықтырамын басқа көзқарасым бар

Менің сұрағым бар





Қорытынды сөз:

«Тәрбиесіз берілген білім – адамзаттық қас жауы» - деп ұлы филосф Әбу Насыр Әл – Фараби айтқандай, болашақта мектеп табалдырығынан алған білімдеріңді, келешекте дұрыс қолдана білітін ұл – қыздардан болатындарыңа мен сенемін шәкірттерім!

Оқушылардың алған білімдерін еске түсіру, ойлануға, ой қозғайға жағдай туғызады.











Оқушылардың «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында талдаған Бауыржан Момышұлының кітаптарын есіне түсіру және сыни ойлау қабілеттерін арттыру.











Оқушыларды топқа бөлу арқылы қызығушылығын ояту

1-Топ «Жалын»

2-Топ

«Қыран»

3-Топ

«Төрешілер»













Оқушыларды төрешілік етуге, нақты жұмысты көрсете білуге және бағалауға үйрету



Оқушыларды тиімді кері байланыс жасауға үйрету




Оқушыларды ынталандыру мақсатында

«Жарайсың!»

«Тамаша!»







Дескриптор

  • «Ұшқан ұя» кітабы туралы ой қозғайды

  • «Арпалыс» кітабын талдайды

  • Ой қозғайды.































Төрешілерге дескриптор

-Уақытты тиімді бағалау

-Бауыржан Момышұлының нақыл сөздерін қолдану

- статистикаға сүйену

-Аргументтерді (дәйектер) пайдалану

- Өз кейістерін ұсынады

- Спикерлер мен лидерлердің сөз жүйелігін сақтауы



Жеңіске жеткен топты бақылаушылардың марапаттауы
























Оқушыларды ынталандыру мақсатында

«Жарайсың!»

«Тамаша!»





Бейнебаян














Бауыржан Момышұлы «Ұшқан ұя»

Александр Бек

«Арпалыс» кітаптары




қима қағаздар, дәйексөздер,

марапаттау





























































Қима қағаздар

«Жапондық бағалау» әдісі









































Төрешілерге дескриптор


Бағалау

-Уақытты тиімді бағалау


1

-Бауыржан Момышұлының нақыл сөздерін қолдану


3

- статистикаға сүйену


2

-Аргументтерді (дәйектер) пайдалану


3

- Өз кейістерін ұсынады

2

- Спикерлер мен лидерлердің сөз жүйелігін сақтауы


2

Барлығы

15









Кері байланыс «Жапондық бағалау» әдісі

Дұрыс келісемін

Толықтырамын басқа көзқарасым бар

Менің сұрағым бар
















Үкімет



оппозиция

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
344
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі